Mä niin odotan tätä peliä!
Onpas hyvä ääninäyttelijä vetämässä Hitlerin osuutta Siinä on ääninäyttelijä saanut unelmaduunin
Onko tämä raskaampi koneelle kuin TNO? Se pyöri mun läppärillä oikein hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä niin odotan tätä peliä!
Onpas hyvä ääninäyttelijä vetämässä Hitlerin osuutta Siinä on ääninäyttelijä saanut unelmaduunin
Onko tämä raskaampi koneelle kuin TNO? Se pyöri mun läppärillä oikein hyvin.
Mikäs on PC porttauksen tila? Ainakin Steamissa näyttää arvostelut mixediä ja negatiiviset arvostelut ovat järjestäen teknisistä ongelmista johtuvia.
Mietin että uskaltaako vielä ostaa vai jäänkö odottelemaan pätsejä..
Nyk setillä i5-3570k 8gt ddr3 pyörii tasasta 60 fps 1440p ultralla. Palautin pelin tosin. Ulkoasu on sama kuin 10v sitten julkaistuissa peleissä. Tekstuurit ei voi olla isompia kuin 512 resoluutioisia. Tuli kirjaimellisesti oksennus kun katseli ympärille. Niin surkean näköinen peli kyseessä. Arvatenkin siksi, koska yämähän julkaistu Switch konsolille myös. Tekstuureista ja FX efekteistä karsittu, että pyörii. Peli ei kyseisten asioiden takia iskenyt yhtään.
Mun mielestä kaikki on tosi sameaa. Itse tykkään fiilistellä ja katsella ja tässä pelissä siitä ei saa nautintoa. Kaikki on tosi harmaata ja pikkuisella tekstuureilla tehty.Tämähän on teknisesti todella hyvin toteutettu, ja pirun nättikin. Ainoastaan välivideot oli suht köksästi toteutettu, mutta ei ne immersiota pilannut. Huono konsoliportti tämä ei todellakaan ole.
Jos et ultraa etsi ja resona kelpaa 1080pPyörisköhän tämä tappiinsa asti kellotetulla gtx950 kortilla?
Mun mielestä kaikki on tosi sameaa. Itse tykkään fiilistellä ja katsella ja tässä pelissä siitä ei saa nautintoa. Kaikki on tosi harmaata ja pikkuisella tekstuureilla tehty.
Kaikki esineet ja asiat on tosi huonon näköisiä jos niitä alkaa katsomaan. Niissä ei vain ole tarpeeksi detailia. Pilaa immersion
No en tiiä onko mun näytössä sit asetukset pielessä. Koitan tätä tohon 4k hrd töllöön jos se paranis. Pitää hakwa johto ensin.Puhutaanko me nyt samasta pelistä ? Aivan pirun hyvän näköinen peli imo (paitsi välianimaatioissa jotain jos suurennoslasilla). Parhaita FPS:iä aikoihin toteutukseltaan muutenkin.
R5 1600/16/1070-setillä 1440p-resolla pyörii kaikki aivan tapissa loistavasti, tasan 1 kaatuminen tapahtunut.
No en tiiä onko mun näytössä sit asetukset pielessä. Koitan tätä tohon 4k hrd töllöön jos se paranis. Pitää hakwa johto ensin.
Mikäs on PC porttauksen tila? Ainakin Steamissa näyttää arvostelut mixediä ja negatiiviset arvostelut ovat järjestäen teknisistä ongelmista johtuvia.
Mietin että uskaltaako vielä ostaa vai jäänkö odottelemaan pätsejä..
Deferred Rendering pois päältä niin SMAA vaikuttaisi toimivan blurrailematta.Tosin tämä ei näytä tukevan ns. oikeaa antialiasointia vaan ennemminkin kuvan blurrausta niin kokeilujen jälkeen itse päädyin kääntämään koko paskan pois päältä.
Deferred Rendering pois päältä niin SMAA vaikuttaisi toimivan blurrailematta.
Se on läpi! Steamin pelikello näyttää 10h.
Aha. Kiitos tästä, vähän tämä kiinnosti mutta ostamatta jää.
Saattaa olla että juoksemalla läpi?
En nyt muista vaikeustason nimeä mutta itse valkkasin vaikeimman mahdollisen ja olen kolunnut joka nurkan läpi jonkun löydettävän toivossa niin nyt painaa päälle n. 6h pelattuna ja mitä kaverilta kyselin (että missä vaiheessa menee) niin uskon että laajemmalla tutkimisella tunteja tulee kyllä enemmän.
Plus sitten tosiaan se että ainakin itselläni on ollut henki herkässäja monen monta aluetta on tullut käytännössä pelattua uudestaan sen takia kun juuri ennen jotain checkpointtia tms. henki lähtee.
Toisaalta, nämä "hinkkaa ja etsi joka kolo" ei taida hirveästi peliin tuoda muuta kuin ehkä muutaman ylimääräisen ase upgraden niin tiedä sitten siitäkään että miten kannattavaa se on.
nauratti miten yhdellä foorumilla kritisoitiin, että miten loukkaava tämä peli on tiettyjä ihmisiä kohtaan.
paeta sieltä oikeussalista
Vastaan tähän vaikka pelaan keskimmäisellä vaikeustasolla. Tähän astisessa kohdassa olen juuri palannut avaruudesta sukellusveneeseen ja tuosta "Monster" kappaleesta on vierähtänyt vähäsen aikaa. Joka tapauksessa tuo oikeussali on tähän astisista ollut hajottavin.
Keskimmäisessä vaikeustasossa toimi, että ampui ne oikeusistuimen takan olevat ukot sinne. Sitten tulitti niitä istuntosalissa olevia ukkoja sieltä oikeusistuimen takaanta. Kun köriläät pudotettiin, juosten sille konekiivärille, jonka irroittamiseen jäi eniten aikaa, ampuen samalla juostessaan loput pystyssä olevat perussotilaat.
Konekiväärin irti telineestä, kökkimään jonkun patsaan/pylvään takse josta sai ammuttua ennen koko vihollisen kropan ilmestymistä...
Kun nämä kaksi saat tuhottua, jatkuu juoksentelu suoraan eteiskäytävissä ja pääset riehumaan parvelle...
Jos on nopea "välitallennuskäsi", niin sekin auttaa... Ja jos vihoviimeinen vaihtoehto, niin sitten vaikeustasoahan tässäkin vissiin voi muuttaa keskellä peliä asetuksista. Taitanee kumminkin evätä steam-merkin saannin...
Onko muuten tuohon vaikeusasteeseen tullut muutosta? Edelliset kaksihan oli aika keveitä vetää vaikeimmallakin läpi ku vihut kuitenki kaatu suht kohtuullisiin luotimääriin oli vaikeusaste mikä tahansa.
Onko muuten tuohon vaikeusasteeseen tullut muutosta? Edelliset kaksihan oli aika keveitä vetää vaikeimmallakin läpi ku vihut kuitenki kaatu suht kohtuullisiin luotimääriin oli vaikeusaste mikä tahansa.
Millä vaikeusasteella tätä kannattaisi sitten pelata? Wolfenstein: TNO ja Old Blood menivät itsellä läpi suht helposti I Am Death Incarnate -vaikeusasteella ilman suurempia hinkkauksia.
Juoksemalla joo. Sivutehtävät menossa, ja kohta 15h takana. Kaiken kaikkiaanhan tämä on 20h+ pläjäys, ja kestää vielä toisen läpiipeluukerran.
Tämä on hyvä sivusto peliaikojen seuraamiseen:
How long is Wolfenstein II: The New Colossus? - HLTB
Onko kellään tietoa mitä ongelmia tuo async sitten on aiheuttanut? Ja miksi nimenomaan 1080Ti eikä muutkin saman sarjan nVidiat?- Temporarily disabled Async compute on 1080ti until driver fix is in