Mielenkiintoinen ongelma tullut minulle tuossa viikko sitten, kun päivittyi "Windows Antimalware Platform 1.0.2209.22001", huomasin tuolta "Reliability history" että tuon päivityksen jälkeen "Security Health Center service" kaatuu useasti päivässä. Tällöin aukeaa vain musta (teeman takia) ikkuna kun yrittää avata "Security Center" alapalkin ikonista, sulkemalla ja avaamalla uudestaan yleensä aukeaakin sitten normaalisti, kun on kaatunut ensin. Antaa vähän huonon kuvan, että mitenkähän tietoturvan kanssa, että toimiiko Antivirus taustalla kunnolla esimerkiksi...
Minulla siis ei ole asennettuna vielä tuo 22H2 Feature päivitys, mutta tuo Antimalware kuitenkin aiheuttaa samaa ongelmaa silti.
Liekkö muilla samaa? Näyttäisi olevan muutamia käyttäjiä, joilla samaa ongelmaa kun pikkasin tutkin...
Minulla siis ei ole asennettuna vielä tuo 22H2 Feature päivitys, mutta tuo Antimalware kuitenkin aiheuttaa samaa ongelmaa silti.
Liekkö muilla samaa? Näyttäisi olevan muutamia käyttäjiä, joilla samaa ongelmaa kun pikkasin tutkin...
Windows Security Health Crash after Windows 11 22H2 Upgrade
Hi Guys Today i received the 22H2 Upgrade for my Windows 11 Pro. Everything is working fine ecsept to the Point that the Security Health Center is crashing when i click on the Center Taskbar Icon. In Windows reliability History is an Security Health Crash everytime. Sometimes the Dashboard...
www.elevenforum.com