Myyty Wicked Cushions vaihtokorvatyynyt Nova Pro Wireless kuulokkeisiin (FORSSA)

Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
243
Tuote:Wicked Cushions Upgraded Ear Pads for Nova Pro Wireless
Hinta:10€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Wicked Cushions verkkokauppa 11/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Wicked Cushionsin mustat vaihtokorvatyynyt Nova Pro Wireless kuulokkeisiin. Korjaa mm. ANC-anturin painamisen korvalehteen koska paksummat tyynyt. Vähän taitaa olla runsaampi soundikin. Nää on ollu käytössä abaut pari tuntia, ei lopulta vain ollut sopivat kuulokkeet omaan päähän eikä uudet tyynytkään niitä sitten pelastanut. Näissä on periaatteessa takuuta, mutta mä käytin WC:n vaihto- ja palautusoikeutta ja purin kaupat edellämainitusta syystä ja aspasta kerrrottiin, että heillä ei ole valmiutta ottaa palautuksia vastaan Euroopasta, joten nämä jäi sitten kuitenkin mulle (OT, erireilua firmalta, muutenkin vaikuttaa tosi pätevältä laitokselta). Kokolailla iskemättömät, paremmat kuin vakiotyynyt (ehkä vähän makuasia) Nova Pro Wireless ja vain Nova Pro Wireless malliin, mutta tosiaan takuu tai vaihtohommat tuskin onnistuu.

Linkki tuotteeseen


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Forssa
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Käteinen/Mobilepay


Kuva:IMG20240302192248.jpgIMG20240302192256.jpgIMG20240302192349.jpg
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
363
Tuote:Wicked Cushions Upgraded Ear Pads for Nova Pro Wireless
Hinta:10€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Wicked Cushions verkkokauppa 11/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Wicked Cushionsin mustat vaihtokorvatyynyt Nova Pro Wireless kuulokkeisiin. Korjaa mm. ANC-anturin painamisen korvalehteen koska paksummat tyynyt. Vähän taitaa olla runsaampi soundikin. Nää on ollu käytössä abaut pari tuntia, ei lopulta vain ollut sopivat kuulokkeet omaan päähän eikä uudet tyynytkään niitä sitten pelastanut. Näissä on periaatteessa takuuta, mutta mä käytin WC:n vaihto- ja palautusoikeutta ja purin kaupat edellämainitusta syystä ja aspasta kerrrottiin, että heillä ei ole valmiutta ottaa palautuksia vastaan Euroopasta, joten nämä jäi sitten kuitenkin mulle (OT, erireilua firmalta, muutenkin vaikuttaa tosi pätevältä laitokselta). Kokolailla iskemättömät, paremmat kuin vakiotyynyt (ehkä vähän makuasia) Nova Pro Wireless ja vain Nova Pro Wireless malliin, mutta tosiaan takuu tai vaihtohommat tuskin onnistuu.

Linkki tuotteeseen


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Forssa
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Käteinen/Mobilepay


Kuva:

Moi! Voisin tarjota 12e sis. postit (kirjeenä tai pakettina). Sopisiko se?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 472
Viestejä
4 216 739
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom