Watch Dogs 2 [15.11.2016]

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Robbs
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 939
Julkaisija: Ubisoft
Kehittäjä: Ubisoft Montreal
Alustat: PC (julkaisu 29.11), PS4, Xbox One





Ubisoftin 10 syytä miksi tämä on parempi kuin ensimmäinen osa:




Domen ennakot:
http://dome.fi/peli/watch-dogs-2-ensikosketus-osa-1-hakkerit-pienen-ihmisen-puolesta/

http://dome.fi/peli/artikkelit/watc...avoin-maailma-avoimet-tehtavat-avoin-pelitapa


  • Minimivaatimukset:
    • Käyttöjärjestelmä: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
    • Suoritin: Intel Core i5 2400S @ 2.5 GHz | AMD FX 6120 @ 3.5 GHz
    • Keskusmuisti: 6 Gt RAM-muistia
    • Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 660 (2 Gt) | AMD Radeon HD 7870 (2 Gt) tai parempi
    • Kiintolevy: 50 Gt vapaata tilaa
    • Moninpeli: 256 kt/s -yhteys tai nopeampi

  • Suositusvaatimukset:
    • Käyttöjärjestelmä: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
    • Suoritin: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHz | AMD FX 8120 @ 3.9 GHz
    • Keskusmuisti: 8 Gt RAM-muistia
    • Näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 780 (3 Gt) | NVIDIA GeForce GTX 970 (4 Gt) | NVIDIA GeForce GTX 1060 (3 Gt) tai parempi | AMD Radeon R9 290 (4 Gt) tai parempi
    • Kiintolevy: 50 Gt vapaata tilaa
    • Moninpeli: 256 kt/s -yhteys tai nopeampi


Saas nähdä mitä sieltä tulee.
Paljon vaikuttaa ennakoiden perusteella että olisi mennyt ykkösosasta eteenpäin monellakin osa-alueella. Itseeni ei oikein kuitenkaan iske tuo yleisilmapiiri. Tykkääjien keräily, selffiet sekä muut ei ole oikein oma juttu.
Rasittavalta myös näyttää nuo jatkuvat vilkkuvat Deadsec logot yms.

Tässä on kuitenkin mahdollisuudet todella hyvään peliin, siksi tätä tulee mielenkiinnolla seuratta julkaisun aikaan että mitä sieltä pinnan alta oikeasti löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
Mielestäni ykkönen oli oikein nätti ja viihdyttävä peli varsinkin UHD:na worse modin kanssa. Hahmot ja niiden taustat taas olivat vähän latteita. Odotukset tätä kohtaan ovat korkeat ja toivottavasti tämän kanssa ei tule samanlaista grafiikkaperseilyä. Jos tulee niin saavat jättää ne paremmat grafiikka-asetukset unlockattavaksi.
 
Lainataas murosta WD2 pelin arvoteluita:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1314069

Tässä voi sitten ihmetellä pelin alkua, valitettavasti toi autoilu näyttää samalta paskalta kun edellisessä osassa mutta kaupungi, jos on samalla tasolla edellisen osan kanssa niin pelkästään mapin takia pitää ostaa peli.

 
Voisiko joku vääntää rautalangasta mikä WDn autoi(lu)ssa on vikana
Ainakin ykkösessä ajaminen tuntui kuin kiskoilla ajamiselta. Autoa ei saanut millään katolleen, kestivät tuhottomasti rankaisua ja fiilis muutenkin arcademainen.
 
Viimeksi muokattu:
autolla ajamisen fysiikkamallinnus on kummallisen ilmavaa. Toisin sanoen kruisailu on kyllä miellyttävää, mutta siitä puuttuu massan tuntua.

Näin kirjoittaa kakkososasta Gamereactor.
Ilmeisesti on muuttunut, mutta ilmeisesti ei vieläkään ole kohillaan.
 
Vaikka toivonkin pelistä hyvää käy sille melko varmasti näin
Noista nyt onneksi ison osan pystyy PC:llä korjaamaan SweetFX:llä, mutta aika kylmäksi kyllä jättää.
Eka Watch Dogs oli pelillisestikin niin pettymys, että taidan jättää tämän ihan suosiolla väliin, ellei sitten oikeasti ole jotain AC->AC2-tyylistä parannusta luvassa.
 
http://www.tilt.fi/uutiset/ubisoft-...lopanneen-pahasti-arviot-sentaan-lammittavat/
http://www.shacknews.com/article/97796/ubisoft-confirms-lower-than-expected-sales-for-watch-dogs-2

Ubisoft on myöntänyt olevansa pettynyt Watch Dogs 2 -pelin myyntilukuihin.


”On totta, että ensimmäisen päivän ja jopa ensimmäisen viikon myyntiluvut esimerkiksi Watch Dogs 2 -pelin suhteen ovat olleet meille pettymyksiä, ja myynnit ovat olleet huomattavasti pienempiä kuin edellisten versioiden kohdalla”, Ubisoft kertoi GameSpotille.

Ubisoftilla ei olla kuitenkaan vielä huolissaan myyntiluvuista.


”Odotamme tulevien viikkojen aikana myyntien nousevan melkoisesti. Etenkin AAA-tason peleissä myyntikäyrät ovat tätä nykyä erilaisia, ja pelit myyvät nykyään pidemmällä aikavälillä kuin ennen”, Ubisoftilta jatkettiin.

Ubisoftilla ollaan kuitenkin oltu tyytyväisiä Watch Dogs 2 -pelin arvioihin. Peli on saanut hyviä arvosanoja niin kriitikoilta kuin tavallisiltakin pelaajilta.
Ekaa osaa taidettiin myydä pelkästään hypen voimalla. Sekin myydessä ainakin kahdeksan miljoonaa ja nytten varmasti lähemmäksi 10 ekalla osassa.

Kyllä tästä sen verta postiivistä kuullut konsolipelaajilta jos nytten ei PC versiota kusta niin ostoon lähteen.

http://respawn.fi/peliarvostelu-watch-dogs-2/
 
Ok portti näyttäisi olevan:


Serri ~highilla näyttäisi saavan 60, nvidia asetuksiin sitten tarvitaan kuuluisaa 1080 korttia.
 
Yllättävän hyvin näyttää tosiaan pyörivän. Mutta eipä tässä henkilökohtaisesti ole kiirettä vielä hankkia kun vielä useampi tekele pelijonossa tällä hetkellä. Saavat rauhassa pätsäillä vielä ensi vuoden puolelle.
 
http://www.pcgamer.com/the-watch-dogs-2-pc-port-is-great/

The two-week delay to play Watch Dogs 2 on the PC has been worth it. As I suspected in my hands-on impressions of the PC version earlier this month, it runs well, has a ton of graphical options, and comes with a complete set of quality-of-life adjustments for mouse and keyboard players.

I played the game for a total 15 hours on three different PCs to get a feel for how it runs on different hardware, and overall it’s a pretty picture.

Home
GPU: AMD R9 Nano
CPU: Intel Core i5-4690k
RAM: 16GB DDR4


My home PC can’t push Watch Dogs 2 to the max, with the anti-aliasing as the primary framerate culprit. Even so, it still looks nice, and I can run it on a custom arrangement of high to ultra settings at a constant 60 fps in 1920x1080.

Work
GPU: Nvidia GeForce GTX 980 Ti
CPU: Intel Core i7-5960X
RAM: 32GB DDR4


My work PC does a fine job as well, though my monitor’s higher 2560x1440 resolution means every graphical setting requires a bit more juice. On a mix of high to ultra settings, I’m able to run the game at around 60 fps (plus or minus 10 or so frames depending on weather effects and draw distance). Again, anti-aliasing is the biggest resource hog. Anything above 2x FXAA knocks takes me down to 45 fps or so, and I’m not happy using mouselook with anything less than 60 fps.

Kerrankin näin päin?
 
Onko kukaan kokeillut tätä hieman vanhentuneella raudalla? Itsellä nämä:
i5 450M / 2.4 GHz
ATI Mobility Radeon HD 5870 - 1 GB
8GB DDR3

Näillä on kuitenkin pelattu esim. GTA IV, GTA V ja Watch Dogsia ihan tyytyväisenä, mutta mietin vaan että suostuukohan tämä edes käynnistymään. En haluaisi ostaa tätä ihan vaan pettymisen ilosta.
 
On kyllä loistava peli tämä Watch Dogs 2. Todella komeat grafiikat, hyvä optimointi, hauskoja tehtäviä ja upea maailma täynnä tutkittavaa. Easter egit, etenkin tuo yllä oleva, ovat myös mahtavia :)

Ihmetyttää vain, miten tämä on näin raskas prossulle. i7 6700 ei jaksa aina pitää edes 60 FPS ja jos vsyncin ottaa pois, niin prossu jarruttelee näyttistä jonkun verran.
 
Se tarkoittaa huonoa optimointia.
On tuo avoin maailma täynnä NPC-hahmoja melko vaativakin prossua kohtaan. Jotain kyllä kuitenkin pielessä, jos Skylake i7 ei jaksa pyörittää 60 FPS.

Näyttiksen osalta kyllä hyvin optimointi. Edes tiheässä metsässä FPS ei tipu ja GTX 1060 jaksaa pyörittää todella näyttävillä asetuksilla yli 60 FPS.
 
“EasyAntiCheat will take screenshots of your game screen and upload them on public servers, viewable to everyone, if the server provider wishes so. The author of this software and EasyAntiCheat takes no responsibility of screenshots captured outside the game screen. If any personal or harmful information is captured into a screenshot, the user is fully responsible for the incident and any consequences it may result in.” aika hämärän oloinen "anticheat" tässä.
 
Ite nytten kohta storyn pelaillu läpi ja pelissä on hyviä ja huonoja puolia jotka listaan nyt tähän.

Hyvät puolet
-Hyvät grafiikat
-Iso mappi
-ajaminen parempaa kuin edellisessä pelissä (kun auto on ilmassa fysiikat ovat hyvin oudot).
-värikäs maailma ja hyvä AI

Huonot puolet
-huono optimisointi
-oudot fysiikat kun auto on ilmassa.
 
Kopion naapurista:

1Vyh7VJ.jpg


Tuon verta tuli viihdyttyä pelin parissa että ei se ihan paska ollut.
Pääjuoni kyllä aika mitääsanomaton angst teinien kanssa mutta sivutehtävät ja online missionit olivat tämän pelin kerma.

Sitten tuosta toimivuudesta sen verta(teknisesti) oli tasolla OK tai parempi kun ekassa WD pelissä.

Ekat peli tunnit mulla oli ihme lagia siellä täällä ja nopesti prätkällä ajettuna tulikin jopa melkein sekan pituusia jäätymisiä HDD:llä ja sitten siirsin pelin SSD:lle jolloin ongelmat loppuivat ja peli alkoi muutenkin latautumaan PALJON nopeammin(Isompi ero kun normi peleissä)
Sitten minulla oli noin ekat 40h kellot ja stiimin kautta lisättynä(lisää EI stiimi peli listalle) kautta ja noin 30h kohdalla alkoi kaatuilu ja erityisesti online tehtävissä että peli vain kaatui ja juttelin vaikka monen kanssa että miten voisi parantaa ja eikä mikää konsti auttanut.

Noin 50h kohdalla aloin käyttää suoraa uplayta ja sitten otin afterin pois käytöstä(kellot ja muut pois) ja perkele kun tulikin pelistä taas vakaa. 5-7h pystyi pelaa ilman ongelmia että peli pysyi pystyssä.

Sitten nämä joidenkin kohtien FPS droppi alueet.
Huomasin että reson ja asetuksien lasku ei auttanut kun max 10fps ja olinkin WTF ja sitten tajusin että CPU käy täysillä.
Tuosta alun med-high kombosta nostinkin lopussa pelin asetuksiksi high(pelin suora) ja sitten pari muuta asetusta kovemalle ja yhtä hyvin peli toimi kun med-high kombolla ja tuossa kovemilla asetuksilla ei ollut edes kelloja mukana(130+360) kun CPU oli vakio tilassa kokoajan.

Summarun summarun: Ekasta osasta pääjuonen kohdalla pidin enemmän mutta online+side questit olivat paljon parempia tässä kakkos osassa ja vielä parempi optimointi niin kakkonen on ykkönen.

Joten jos haluaa ubisofti hömppää niin ostaa tämän vaikka aleista kuhan prossu on tätä päivää jotenkin.

3/5


Edit: Autoilu tässä oli parempaa mutta ilmassa autot tekivät ihme temppuja.
 
Mistäs sait ton palkin? Ja toimiiko tässä pelissä suomenkieliset tekstit niinkuin edeltäjässä, nimittäin itse en suomen kieleä löytänyt?
Ihan Uplayssa sain, en itse pelissä. Itse pelissä ei ole saatavilla suomisubeja edes kuten oli syndicatessa kun muu peli oli englaniksi(valikot tms)

Täysin suomipelit: AC3, AC4, FC4, WD1, FC Primal. Oman kokeuksen pohjalta.
ACS sitten niin että valikot ja muut enkuksi mutta keskustelu kieli suomeksi
 
Laitettaan tännekin jos joku pelailee konsoleilla:

Jos haluaa kokeilla nytten PS4:llä pelaamista ilmaiseksi kolmen tunnin trialin muodossa niin se on mahdollista, Boxille ominaisuus tulee 24pv tätä kuuta:

Ubisoftin viime marraskuussa julkaisema Watch Dogs 2 on osoittautunut varsin kiitettäväksi tekeleeksi niin pelaajien kuin kriitikoidenkin silmissä.


Sekä PlayStation 4:lle että Xbox Onelle suunnattu demoversio vastaa sisältönsä puolesta kokonaista seikkailua aina täyttä yksin- ja yhteistyöpeliä myöten. Ilmaisversion rajattu peliaika sallii kuitenkin pelaajan riehua San Franciscon kaduilla vapaasti reilun kolmen tunnin ajan. Kyseisen testiajan jälkeen pelaajalle annetaan vaihtoehdoksi lunastaa pelin kokoversio itselleen, jossa tämän on mahdollista jatkaa seikkailuaan suoraan siitä, mihin tämä kokeilujakson aikana jäi.

Jos Ubisoftin viimeisimmän hakkeriseikkailun hankkiminen on siis käynyt mielessäsi, voi täyden pelin ottaa nyt ilmaiseksi kokeiluun ennen lopullista ostopäätöstä. Tiltin pelistä laatiman arvostelun voi senkin käydä lukaisemassa täältä.


Kirjoitushetkellä Watch Dogs 2:n kokeiluversio on jo ladattavissa PlayStation 4:llä, kun taas Xbox Onella pelin demosta päästään nauttimaan 24. tammikuuta alkaen.
 
Jaahas itellä toi edistyminen pysähty 99% ja ilmisesti vielä yksi side mission tekemättä, mutta en löydä mistä voisin tehdä sen, koska kartalla sitä ei näy eikä deadsec apissa?

E: Pysähtyikö muillakin edistyminen tasoon 23?

Toinen edit: Ilmeisesti missionin jota en löydä nimi on "Op codex".
 
Jaahas itellä toi edistyminen pysähty 99% ja ilmisesti vielä yksi side mission tekemättä, mutta en löydä mistä voisin tehdä sen, koska kartalla sitä ei näy eikä deadsec apissa?

E: Pysähtyikö muillakin edistyminen tasoon 23?

Toinen edit: Ilmeisesti missionin jota en löydä nimi on "Op codex".
23 taso on viimeisin ja noita taso pisteitä pitäisi koko mapissa olla noin 112kpl

Itse sain 100% etenemiseen, teinkin enemmän ja liikaakin.
 
23 taso on viimeisin ja noita taso pisteitä pitäisi koko mapissa olla noin 112kpl

Itse sain 100% etenemiseen, teinkin enemmän ja liikaakin.
Eli siis jos haluaa 100% riittääkö että tekee kaikki main ja sidemissionit vai pitääkö kerätä myös kaikki research jutut ja tehdä ne scoutx ja driver jutut?

E: Ja siis ymmärsin että oli jääny yksi side missioni tekemättä mutta en löydä sitä kartatalta enkä mistään ilmeisestikin operation intel op codex?!
 
Eli siis jos haluaa 100% riittääkö että tekee kaikki main ja sidemissionit vai pitääkö kerätä myös kaikki research jutut ja tehdä ne scoutx ja driver jutut?

E: Ja siis ymmärsin että oli jääny yksi side missioni tekemättä mutta en löydä sitä kartatalta enkä mistään ilmeisestikin operation intel op codex?!
Mun käsittääkseni kyllä, koska Online tehtävät eivät hävii minnekkään ja itse en tehnyt paljoa niitä motskari ja muita kisoja vaan pelkästään side ja main missionit ja luki 100%

Ainakin yksi side missioni oli sellainen että se piti kartasta katsoa ja siihen mennä, sitten vasta aktivoitui. Oli keltainen neliö tai pallomainen.

Watch Dogs 2 walkthrough: Guide and tips to everything you can do in the open-world sequel
Kannattaa tuosta katsoa mikä tehtävä sulla on tekemättä. Veikkaisin että sama kun mikä mulla oli joka kartasta selvisi kun ihmettelin sitä pitkän aikaan kun ei lukenut mitää tehtävästä ja sitten päätin lähteä sinne ja sitten aktivoitui tehtävä.
 
Onkos muilla ollut vaikeuksia noissa purhehduskisoissa? Itselläni kaikki muut (ekart, motcross yms) meni helposti kaikki läpi, mutta tässä purhehduksessa on nyt ollut totaalisia vaikeuksia. En ole siis voittanut mitään näistä kilpailusta, en edes sitä joka on "easy". Aina vaikka luulen meneväni niin kovaa kuin pääsee joku menee sitten paljon kovempaa. Olisi kiva saada nämä nyt tehtyä, kun tämä vielä puuttuu siitä, että saa kaikki saavutukset auki.
 
Plussaa siitä että peli osaa skaalautua ja säikeistää CPU-ytimet (5960x, joten 16 säiettä) ja että pelistä löytyy ihan toimiva SLI-tuki.

Mutta jestas että on raskas peli silti. 1440p Ultra High presetillä ja uusimmilla Nvidian ajureilla peli on tö-tö-tö-tökkivän kelvoton. Very Highille jouduin pudottamaan, mutta tuolla sitten pyöriikin jo ihan hienosti.

Koska peliä on aivan pakko verrata genrensä parhaaseen, eli GTAV:hen, niin WD2 on tuohon verrattuna se heikompi kaikin puolin, ehkä grafiikkaa lukuunottamatta. Pädillä pelatessa kontrollit ovat heikommat, ajofysiikat ovat tosi oudot ja eikä tarinan kerronta nyt pääse lähellekkään GTAV:n kolmikkoa.

Hyvä peli silti kokonaisuutena.
 
Plussaa siitä että peli osaa skaalautua ja säikeistää CPU-ytimet (5960x, joten 16 säiettä) ja että pelistä löytyy ihan toimiva SLI-tuki.

Mutta jestas että on raskas peli silti. 1440p Ultra High presetillä ja uusimmilla Nvidian ajureilla peli on tö-tö-tö-tökkivän kelvoton. Very Highille jouduin pudottamaan, mutta tuolla sitten pyöriikin jo ihan hienosti.

Koska peliä on aivan pakko verrata genrensä parhaaseen, eli GTAV:hen, niin WD2 on tuohon verrattuna se heikompi kaikin puolin, ehkä grafiikkaa lukuunottamatta. Pädillä pelatessa kontrollit ovat heikommat, ajofysiikat ovat tosi oudot ja eikä tarinan kerronta nyt pääse lähellekkään GTAV:n kolmikkoa.

Hyvä peli silti kokonaisuutena.
On kyllä raskas tai paskasti optimoitu peli kun itelleäki menee ultralla joku 70-80 fps (I7-6700k, gtx 1070 OC ja 16 gb ramia)
 
Kannattaa varjoista(+Auto valot) ja se SA fog ottaa pois käytöstä.
GPU:lle ehkä hyvin optimoitu mutta CPU raskaas pelihän tämä on.

Kannattaa myös huomata että ultra ja täysillä asetuksilla ero on valtava suorituskyvyssä kun ultralla peli pyörisi sanotaan vaikka 60fps niin kaikilla asetuksilla peli voi kykkää jopa alle 30.
Jostain katsoin että fhd:llä siihen tarvitsee jopa titan x pascalia.
 
Watch Dogs 2 päivittyi ilmaiseksi – loppu laajeni ja pelimaailmakin kasvoi

Uusi Watch Dogs 2 -päivitys on saapunut valmistelemaan peliä sen ensimmäistä suurempaa laajennusosaa varten. Uudesta päivitykestä on tosin iloa heillekin, joita tuleva maksullinen laajennus ei satu kiinnostamaan.

Päivityksen voimin Watch Dogs 2:n pelimaailma on kasvanut muutamilla uusilla alueilla, minkä lisäksi mukaan on ujutettu myös niin uusia asusteita, eleitä kuin tanssejakin. Pelin tarinaa on jopa samalla pidennetty hieman uudella loppukohtauksella, jossa kaksi miestä puhuvat keskenään puhelimessa. Innokkaimmat ovatkin jo sen perusteella arvuutelleet, että tulevaisuudessa hakkeripelisarja voisi viedä pelaajansa seikkailemaan Lontooseen.

Yksityiskohtaisemman listan päivityksen annista löytää Watch Dogs 2:n kotisivuilta. Pelin ensimmäinen laajennusosa Human Condition julkaistaan kevään aikoihin ja sen on luvattu tarjoavan kolme uutta tarinatehtävää peliin sekä lisää yhteistyöpelattavaa.

Title Update 1.11: Patch Notes


This patch introduces several free content updates, tweaks to online gameplay, improvements, and bug fixes and will be pushed to all platforms soon. It will also prepare the San Francisco Bay Area for the arrival of the Human Conditions DLC.

Because the Bay Area is very large, this patch is pretty hefty. As all of our online activities take place in a seamless world, we need to make sure everyone has the update so that we don’t split the community. The patch will be about 10 GB on both PS4 and XB1, and 14 GB on PC (PC-specific updates in this patch can be found at the bottom of the article).

As a final note, we’d like to add that all present and future online DLC content is available in Guest Mode. If you don’t own the DLC, but your friend does, you can experience that content with them by having them invite you through the multiplayer app.

Now, on to the free updates, gameplay tweaks, improvements, and bug fixes included in this patch:

New Content and Features
• New World Locations - In preparing for the Human Conditions DLC, many new locations have been added or updated in the world map. We’re not going to list them all out here, but once this patch drops you may want to go exploring. Tweet us at @watchdogsgame to show us what you found.

• New Dances – Marcus loves to get down to his favorite tunes, and we thought it was unfair that he only had one move to express himself. We’ve added new variations to his dance emote that can be triggered by wearing different types of clothing.

Carlton2_283085.gif

• New Emotes – We’ve added two new emotes, Mock and Laughing, to give you more ways to communicate with other players. Just try not to, you know, be too much of a jerk about it.

Mock_3_283087.gif

• New Clothing – Speaking of expressing yourself, we’ve added 12 new clothing items across various shops, and 4 DedSec clothing items. Feel free to turn your swag on accordingly.

CatStand2_283281.jpg

• New Ubisoft Club Rewards (For Honor & Ghost Recon: Wildlands)– Two new outfits will be available in the Ubisoft Club, featuring designs celebrating the upcoming For Honor and Ghost Recon: Wildlands games.

forhonor_283256.jpg

• Bounty Hunter Respawn – We want to keep you in the fight a little longer. As a hunter, you’ll now be able to respawn once if killed while in pursuit of a hunter. You’ll respawn a safe distance away to rejoin the chase, should you choose that option.

• Narrative – Without spoiling all of the fun in the patch notes, we’ll just say that if you’ve finished the story you should replay the last mission to watch a little extra something at the end.

Tweaks & Balancing;
Leaderboards

We realized the leaderboard interface and user experience was not optimal, and some players were confused about how it works. For example, some people wonder why their rankings are reset - it’s because there’s a new Season every 3 weeks with new rewards to win. You can read this blog post explaining the leaderboard system in detail, but here’s what we’ve done to improve the overall experience:

• An end-of-season debrief message will display when you open the app for the first time after the season ends. It will show the rank you’ve achieved and the reward you earned for that Season.

o There will also be a notification in your phone when the Season ends

• We’ve also reworked the overall clarity and legibility of the Leaderboard App. We’d be here all day if we listed every specific tweak, but you should see a noticeable improvement.

Multiplayer
• [Online Invasions] Display Online Invasion download zone before it begins – We want the hacker to be able to visualize the download zone when the attack is initiated. This will give the hacker a tool to be more strategic in their approach, helping to further balance the mode.

• [Online Invasions] No more Online Invasion radius trolling – Previously, hackers could pop in and out of the search radius without penalty to avoid being detected by the victim. This is a frustrating loophole that we’ve closed by adding a decreasing delay to return to the zone each time the hacker exits the radius (or goes into the water).

• [Bounty Hunter] Reduced co-op respawn advantage in Bounty Hunter – We applied the same respawn timer to Bounty Hunter targets that is present in Co-Op Missions. This should make the gameplay more balanced when there are two targets.

• [Bounty Hunter] Removed escape disadvantage for targets in Bounty Hunter – The police AI are no longer given the last known position of the target when a hunter enters their session. Previously, this made it very difficult to escape the police in this mode. Escape time has also been reduced once the target loses line-of-sight from their pursuers.

• We nerfed shotties – We discovered through extensive playtesting and data analysis that automatic shotguns were overpowered in PvP modes. We’ve reduced the effective range to 40m to make it function more like an actual shotgun instead of a medium-range random sniper headshot generator. This adjustment also affects single player gameplay.

• IED/ElectroShock Notifications – You’ll hear a small noise when approaching either of these devices if they were placed by another player. You’ll still probably die if you’re close enough to hear it, but at least you’ll know what happened.

• Hackerspace camping addressed – It was possible for a player to barricade themselves in the shop adjacent to the SF Hackerspace since there’s only one entrance. Objects, a junction box and camera have been added to this area to minimize camping.

Other
• Shooting polish – We’ve made numerous improvements to the feel of shooting in the game, but nothing that impacts gameplay. Improved recoil experience, tweaks to bullet tracers, sound improvements, and more. Let us know what you think.

• Improved Car On Demand – Car on Demand vehicles will now spawn closer and in more convenient locations. Additionally, they’ll no longer spawn in redzones or mission layouts.

Bug Fixes & Performance
Stability / Crashs / Performance

• Improved performance and stability

AI
• When honking behind a car in the road, the car will switch lanes if there’s enough room

• Bug fix for AI sometimes entering wrong state of combat a non-lethal takedown

Game Systems
• Fixed an issue where the Bounty Hunter in the Bounty event would not be rewarded followers if the event was cancelled

• Fixed an issue where the player could get stuck inside the boats if he was hijacked by another player

• Fixed numerous edge-case scenarios where the player could fall under the map

• Fixed an issue where the Auto-Hack bullets would not always work as intended

• Fixed an issue where some of the hacking options became momentarily unavailable after distracting a civilian

• Using the Mass Vehicle Hack as a car passenger will now clear the way in front of the driving player

• Tweaks on controllers trigger ratios for vehicle acceleration

• Fixed minor graphical issues on some vehicles

Missions
• Fixed an issue where the introduction cinematic would not play when replaying operation W4tched

• Fixed a problem that made it possible to order a car on the barge in operation Shanghaied

Localization
• Multiple Localization fixes

Online
• Exploit : Fixed an issue that allowed players to hack vehicles without consuming Botnets

• Exploit : Fixed an issue that allowed coop partners to reveal the location of the hacker in specific conditions

• Multiple Leaderboard Fixes

Side Activities
• Fixed a visual issue with circuit terminal path visual in the Greenhouses Coop mission layout

• Fixed an issue that prevented some users from completing the side operation Zodiac Killer

• Fixed an edge case issue where a prisoner in a specific coop mission couldn’t be freed

World / 3D / Graphics / HUD / Menus
• Fixed an issue where two specific pairs of pants in the Stach & Vine shop (Corsaire - Blanc + Cendre) were not added to the inventory after purchasing

• Fixed collision issues in Alcatraz

• Fixed numerous minor graphic issues in the world

• Fixed multiple HUD and interface related issues

• A ton of world issues fixed. (Out of map, misplaced items, floating, etc.)

PC-Specific Updates
• [Video Options] SMAA T2x – This patch adds new Post-Process Anti-Aliasing mode – SMAA T2x, improved version of SMAA with a temporal component. As SMAA T2x uses temporal techniques, it doesn’t work with Temporal Filtering turned on.

• [Video Options] Dynamic Particles – This patch adds a new video option that allows you to turn off dynamic particles, like leaves and effects of bullet hits.

• [Controls Options] Camera auto-centering – This patch adds two new mouse & keyboard options that allow you to turn off camera auto-centering while driving and sprinting. Some default bindings were changed: [F9] and [F10] are now used for Mock and Laugh emotes. Song Sneak action is Uponow assigned on [Backspace], and Tutorial action is assigned on [Home].

• Fixed various minor issues with flickering, multi-monitor modes, UI, text and gamepad controls.
 
Mites tämä peli nykyään toimii hdd:lla? Nimittäin ssd alkaa pikkuhiljaa loppumaan ja pitäisi saada tilaa ghost recon wildlandsille.
 
Mites tämä peli nykyään toimii hdd:lla? Nimittäin ssd alkaa pikkuhiljaa loppumaan ja pitäisi saada tilaa ghost recon wildlandsille.
Itselläni ei ainakaan missään vaiheessa ole ollut ongelmia kovalevyn kanssa. Latausaika alussa melko pitkä, mutta muuten ei pahemmin latausruutuja tarvitse tuijotella.

Tuli tuossa testailtua, että Temporal Filtering päällä ei saanut millään sahalaitoja kunnolla pois, ellei nostanut pixel densityä. Temporal Filtering pois päältä sai tuhdimpaa reunanpehmennystä, mutta sitten GTX 1060 hyytyi. Päädyin nostamaan pixel densityn 1,20 TF päällä ja nyt näyttää omasta mielestäni hyvältä ja pyöriikin sulavasti 60FPS.

P6JjGac.png


9ef46205-cca4-4dd7-b260-300779c8b301
6GNgG0z.png

Edelleen muutama ärsyttävä bugi pelissä, joita ei ole korjattu. Välillä Xbox 360 ohjaimen kanssa komennot sekoilevat, esim. autossa käsijarru menee itsekseen päälle. Paketti- ja lava-autoissa moottorin äänet katoavat ja autot myös naarmuuntuvat itsekseen ilman kolarointia.

29h pelattu ja vielä riittää päätarinan tehtäviä.
 
Päätin tässä nyt käydä pitkästä aikaa pelissä ja tässä huomiota.

-Kokoonpano i7 6700, GTX 1080, 16gb ram ddr4

-FPS oli noin 80 kokoajan, mutta pari kertaa dippasi viitenkymmeneen asti.

-Gpu usage oli oli noin 50-60% ja CPU usage noin 90-98%.

Tämä Watch Dogs 2 online on oikeastaan naurettava vitsi verrattuna esim GTA onlineen. Single player missioneiden tekemisen jälkeen pelissä ei ole enää oikeastaan mitään jonka takia palaisi pelin ääreen.
 
Watch Dogs 2 (pc) tarina pelattu läpi. Vielä ois online missioneita ja muuta kerättävää tuolla kaupungissa. Vähän jäi sellanen meh fiilis vaikka peli kaunis onkin ja kaupunki näyttää hienolta niin jotenki tykkäsin ekan watch dogsin synkästä tunnelmasta enemmän. Kyllähän noi loput secretit pitää kerätä jossain vaiheessa.
 
Vähän jäi sellanen meh fiilis vaikka peli kaunis onkin ja kaupunki näyttää hienolta niin jotenki tykkäsin ekan watch dogsin synkästä tunnelmasta enemmän.
Täysin sama juttu kuin itselläni. Jotenkin peleissä kiehtoo kaikenlainen synkkyys ja likaiset ja kurjat paikat.

Alkuperäisen Watch Dogsin hämärät syrjäkujat, joilla rikolliset tapasivat, syksyinen kaupunki ja sateiset yöt olivat paljon synkempiä mutta samalla tunnelmallisimpia kuin kakkosessa. Aiden Pearce oli muutenkin semmoinen salaperäinen ja vaisu tappokone, joka sopii pelin teemaan paremmin kuin iloinen ja vitsaileva hipsteri.

Ekan Watch Dogsin vedin mielellään läpi ja uudella koneella vielä toisen kerran lisäreiden kanssa. Nyt WD2 tuli välillä korvista ulos, vaikka ihan hyvä se loppujen lopuksi oli. Voisi melkein ladata tuon alkuperäisen ja kokeilla sitä pitkästä aikaa :)
 
Nostellaan jos joku alkaa watch dogsia pelaa;
Nvidia’s latest 384.76 GPU drivers are causing Watch Dogs 2 to crash | PC Gamer


Edit:
Ilmainen päivitys tuo nelinpelibailut Watch Dogs 2:een

Uusi päivitys on tupsahtamassa Watch Dogs 2:een ensi viikolla 4. heinäkuuta. Sen voimin peliin lisätään uusi nelinpeliominaisuus, joka mahdollistaa virtuaalisessa San Franciscossa möykkäämisen niin kavereiden kuin aina yhtä hilpeiden ventovieraidenkin kanssa.

Nelinpelitilasta löytyy tuki niin ihan vain Watch Dogs 2:n avoimen maailman tutkimiselle, kuten myös Bounty-, Invasion-, Loot Truck-, Race-, Showdown, Man vs Machine- ja DedSec Virus -tapahtumille. Tilan yhteistyövetoisen luonteen johdosta sen tapahtumat eivät kuitenkaan vaikuta Watch Dogs 2:n pistelistoihin.

Yhdysvaltain itsenäisyyspäivän kunniaksi Watch Dogs 2:ssa käynnistyy samalla myös väliaikainen erikoistapahtuma. Sen myötä pelialueella voi törmätä ilotulitusnäytöksiin ja samalla pelin värikuula-aseiden ammukset värjäävät vihollisia Amerikan lipun väreillä.

 
Voisin kuvitella, että meininki siellä pelissä on tämmöinen :D

opeThP.gif
Noita online tehtäviä oli kiva tehdä jos toinen pelaaja oli samalla "aaltopituudella"
Sitten oli niitäkin että ne vain sähläs jotain randomia mutta oli sitten todella mukava pelailla ja kerätä pisteitä hahmolle kun molemilla oli suht hyvät varustukset ja eikä ollut mitää kauheata sähläystä.

Mutta toi vaatisi kyllä jotkut pikakomennot toiselle, voitko ajaa, keksi sinä tehtävä jne jne. Välillä ei oikein hommat edistynyt kun molemmat jäi odottamaan sitä toisen liikettä.
 
Pelin sisäinen chatti ois pelastanu aika paljon noissa tilanteissa.
Monesti tuli pe iltaisin pelattua ja sitten olutta mukava lipitellä samalla, no sehän tietää että veskissä pitää käydä niin monet hermostu miksi minun hahmoni ei liikkunut.

Mutta oikeassa olet, chatti olisi pelastanut paljon.
 
Tulipahan napattua Season Pass tähän, kun 19€ ei enää kovin paha hinta ole. Tuo San Fransisco on niin upea paikka ja grafiikat komeat, että pakko päästä sinne taas säätämään. Päätarinaa en kuitenkaan jaksaisi uudestaan vetää.

Jordiakin pääsee taas näkemään pitkästä aikaa :)
 
Tulipahan napattua Season Pass tähän, kun 19€ ei enää kovin paha hinta ole. Tuo San Fransisco on niin upea paikka ja grafiikat komeat, että pakko päästä sinne taas säätämään. Päätarinaa en kuitenkaan jaksaisi uudestaan vetää.

Jordiakin pääsee taas näkemään pitkästä aikaa :)
Haluatko tiivistää mitä uutta tekemistä tuo season passi tuo? Päätarinaa en kyl itsekkkään jaksais uusiks vetää.
 
Haluatko tiivistää mitä uutta tekemistä tuo season passi tuo? Päätarinaa en kyl itsekkkään jaksais uusiks vetää.
Oikeastaan ostin tuon kahden tarinalisärin takia, eli No Compromise ja Human Conditions. Season pass tuli halvemmaksi, kuin pelkästään nuo DLC:t ja Season Pass ilmeisesti tuo vielä jonkun Zodiac Killeriin liittyvän ylimääräisen tehtävän.

Lisäksi aseita, asuja ja autoja tulee paljon. T-Bonen raskaasti varusteltu bussi vaikuttaa hauskalta ja myös uusia hakkerointijuttuja ja pahempia vihollisia tulee.
 
Voisi kyllä kuun lopussa itsekin ostaa season passin ja vetästä tarina uusiksi.
Itselleni kun oli kivointa säheltää muiden kanssa nettipeliä vaikka muuten en pidä nettipeleistä.

Ja nykyisin neljä voi osalistua.
 
Tuli muuten huomattavasti sulavampaa pelistä, kun asensin Windowsin uusiksi ja laitoin pelin SSD:lle. Kaikki ylimääräiset FPS-dropit ja nykimiset hävisivät. Prossu edelleen jarruttelee joissakin tilanteissa, mutta ei nyt vielä yhden pelin takia viitsi Coffee Lakea lähteä ostamaan... :btooth:

Lisäreitä en hirveästi ole ehtinyt vetää, mutta tehtävät vaikuttavat kyllä mielenkiintoisilta

No Compromise DLC:n aloitustehtävä Moscow Gambit oli kyllä paras tähän mennessä. Pornofilmien kuvausstudio oli mielenkiintoinen paikka ja Sexboteille tuli repeiltyä :D
 
Tuli muuten huomattavasti sulavampaa pelistä, kun asensin Windowsin uusiksi ja laitoin pelin SSD:lle.
Ite silloin syksyllä kun ekaksi asensin pelin HDD:lle niin peli oikeasti rytkytti kun ajoi nopeasti autolla keskellä kaupunkia, melkein pystyi aistimaan ettei levy pystynyt dataa siirtää tarpeeksi nopeasti tai muistit mutta jokatapauksessa täälläkin homma parani huomattavasti kun pelin asensi SSD:lle.

Onko kukaan ryzenillä ajanut tätä, onko paremmin pulkassa kuin intelin vastaavilla joissa jopa I7 hätää kärsimässä, GPU puolestahan peli mielestäni onkin sitten ok optimoitu toisin kun edeltäjänsä mutta siinä taisi koodissakin olla häikkää kun GPU rasitus aste heitteli miten tahansa ja samalla fps perässä totta kai.
 
Mä voisin koettaa, mut menee hetki ton lataamisessa. Aiemmin oli i5-2400 ja se oli ainakin hätää kärsimässä tän kanssa. Joskus alkukesästä testasin nopeesti R5 1600:lla, mut sittemmin tullu parempia bioseja, paremmat muistinopeudet ja kellot, ni vois toimia paremmin. Kirjoittelen tänne lukemia sit. :tup:
Kokeileppa laittaa Geometry ja Shadow quality molemmat very high:lle tai ultralle. Nuo ovat omien testailujen perusteella ne eniten prosessoria rasittavat asetukset. Geometria on itselläni high ja varjot very high ja yhtään korkeammalle ei i7 6700 anna laittaa tai muuten FPS seilaa liikaa kaupungeissa :rolleyes:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 701
Viestejä
4 544 607
Jäsenet
74 831
Uusin jäsen
Panasonic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom