Myyty [VSA] Trendnet TK-407 USB/VGA KVM switch

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
727
Myytävä tuote: Otsikko
Hinta: 15e + pk
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori.fi pari vuotta sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Näitä löytyy 2kpl (molemmat mukaan), mutta piuhat vain 4 laitteeseen. Toinen vaikka varalle siis.
Myynnissä myös tori.fi

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vaasa
Toimitustapa: Nouto/Posti/MH
Maksutapa: MobilePay


Kuva: Lainattu netistä:
1660224703650.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
tässä ei oo näppäimistö / hiiri switchiä lainkan vai? tarttis semmonenkin ominaisuus olla, joko PS/2 tai USB, molemmat kävisi
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Kyllähän tätä sitten voisi harkita, laite on vanhan oloinen niin ootko testannut että toimii kahden Windows 10 koneen välillä vaihtaen VGA:n, hiiren ja näppiksen, luotettavasti?
En itse käytä Windows 10:iä mut jos Win10 toimii niin se tarkoittaa että myös Win 8.1 toimii. Tarvin itse tota Win 8.1:tä.

Mulla oli tossa 2000-luvun alun USB näppisvaihtaja joka vaihtaa vain näppistä (tai vain hiirtä, siihen kytketään yksi USB laite joka teoriassa voisi olla mikä tahansa USB 1.0 sopiva laite) ja totesin että se ei toimi 64-bittisissä Windowseissa. Ei toiminut Vistassa eikä Win7:ssa. Mutta se toimi XP:ssä. Sitä en loppujen lopuksi voinut käyttää koska se toimi ainoastaan XP:ssä.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Se että se näkyy Windowsissa laitteiden joukossa ei takaa vielä että se myös toimii Windowsissa. Sen sain kokea tuon WinXP USB vaihtajan kanssa.
Eli tarttis tietää varmasti että se vaihtaa koneiden välillä. Ei sulla kahta konetta ois siinä testaamista varten?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
727
Yhdellä koneella testasin hiiren toimivan, vaihdoin myös välissä "konetta" tyhjään paikkaan ja takaisin, edelleen toimi.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Kyllä se kuulostais sillä perusteella toimivan. Katon vielä että saan tarvitsemiini koneisiin varmasti VGA näytön kiinni (niissä on lähinnä HDMI:tä ja DVI:tä ja Intel integroitu DVI ei kai pakosti anna ulos analogista signaalia) niin jos noihin saa VGA:n ostan sitte ton KVM:n pois. Mulla on kasa Win 8.1 yhteensopivia Radeon näyttiksiä kyllä ja niistä löytyy DVI:n kautta analogi VGA kun heittää adapterin vaan, ja adaptereitakn löytyy 4kpl.

Eli varmaa menee muutama päivä että saan ton katottua ja sen jälkeen voin ostaa KVM:n.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Hyvä kun nostit, en oikeen muistanut tätä enää.

Mä voisin itseasiassa nyt ostaa nämä, en viitti Vaasasta asti hakea niin posti.

Laitas yv:llä tietoja mihin maksan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 007
Viestejä
4 210 003
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom