VR-pelit

Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Voihan tuo pitkä olla, mutta kaukana AAA tittelistä imho.
Jos tuo olisi ollut eka "kunnon" VR peli niin olisi varmaan vähän pidempään jaksanut. Tais jäädä muutamaan tuntiin tuon peluu. Onneksi sain sen Riftin kylkiäisenä (lahjakortti), tosin ostin vasta kun oli jo Index taloudessa.
Sillä sen osti, että VR RPG ois kiva, tää ei oo.

Joo en AAA peliksi väittänyt, mutta tarkoitin että taitaa olla pisin peli kyseessä. Itse en ole pelannut kyseistä peliä, ainoastaan lukenut juttuja.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Itse odottanut until you fall pelin questin julkaisua ja myös walking dead S&S. Pelasin kyllä pcllä molempia, mutta myin koneen pois. Quest riittänyt / voi pitää mukana, kun itse sitä sorttia ettei grafiikka ole tärkein, kunhan peli itsessään on koukuttava jne. Sama koskee konsoleitakin, että switchikin riittäisi jos konsolin ostaisin ja onhan kannettavuus plussaa aina.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Itse odottanut until you fall pelin questin julkaisua ja myös walking dead S&S. Pelasin kyllä pcllä molempia, mutta myin koneen pois. Quest riittänyt / voi pitää mukana, kun itse sitä sorttia ettei grafiikka ole tärkein, kunhan peli itsessään on koukuttava jne. Sama koskee konsoleitakin, että switchikin riittäisi jos konsolin ostaisin ja onhan kannettavuus plussaa aina.
Harmi kun tuo WD:SS on vain yksinpeli, mutta ilmeisen hyvä siinä.
Tullut coop pelejä pelattua kaverin kanssa ja onhan se nyt aina hauskempaa niin.
Hyväksi todettuja cooppeja:
Onward, Surv1v3, Arizona Sunshine, Forest, Zero Caliber..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Harmi kun tuo WD:SS on vain yksinpeli, mutta ilmeisen hyvä siinä.
Tullut coop pelejä pelattua kaverin kanssa ja onhan se nyt aina hauskempaa niin.
Hyväksi todettuja cooppeja:
Onward, Surv1v3, Arizona Sunshine, Forest, Zero Caliber..
Onhan sieltä tuloillaan the walking dead onslaught coopilla. ;)
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Alkaa muutenkin nämä Zombi-räiskin
Näköjään. Kyllähän yhteistyöpelinä tuollainen olis ollut parempi. Minun mielestä. Kerta perustuu ihan tv sarjaan, niin kyllähän siinäkin ne henkilöt porukassa kulkee.
Ehdottomasti, siinä saa peli paljon anteeksi, jos coop on maistuvaa kuitenkin.
Esim. Arizona Sunshine oli hyvä, mutta auttamatta liian lyhyt (delsuineen). Alesta siis voin vain sitä suositella.

Zero Caliber (early accesss) vaikutti ihan hyvältä, mutta sen exe vaan tuppaa kaatuilemaan (4 mission aikana kaksi kertaa kupperkeikka). Mikään muu peli ei kaatuile...
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Blade&Sorcery on yllättävän hyvä.
On vaan täysin optimoitu intelin prossuille. Omalla 3700x:llä nykii ja paukkui ihan jäätävästi välillä. Pistin refundia. Olis muuten ollu ihan jees, vaikka omasta mielestä scorn on paljon parempi ja hauskempi.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Lieköhän noin, ottaen huomioon että omalla 2700x:llä ei nyi eikä pauku.
Ok. Steamin kommnettiosiossa oli vaan sen suuntiaisia kommentteja, että ei toimi kunnolla AMD:n Ryzeneilla. Omakin kokemus tuita vahvisti. Tiedä sitten mikä sen aiheutti. Heti, jos oli useampi kun yksi vihu areenalla, niin alkoi aikamoinen tökkiminen.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
485
Alyxin eka peluu kerta menossa ja onhan tämä huikea mutta se tuskin tulee yllätyksenä kenellekkään enää tässä vaiheessa. Joka paikka tullut koluttua ja kerran kävi niin hassusti että en keksinyt mihin pitää mennä seuraavaksi niin lähdin teleportilla laskeutumaan talon katolta kaiteen yli luullen että sinne piti mennä mutta eksyin ulos kartalta seikkailemaan läpinäkyvien tekstuurien sekaan kartan alapuolelle :D Muita ärsyttäviä bugeja, löydetyt ammukset välillä tippuvat lattian läpi jos lipsahtaa kädestä, avainkortti tippui myös hissin lattian läpi saamattomiin mutta respawnasi sitten alkuperäiseen paikkaansa leijumaan ilmaan mielenkiintoisesti. Noin 8h takana tässä vaiheessa.

e. vihollisten AI tosi huonosti tehty tässä pelissä, lähes aina jäävät seinän taakse ampumaan seinää kun itse on sen toisella puolella eivätkä osaa aina kävellä käytävää vähän eteenpäin ja kurkata kulman ohi, ääni vain kuuluu kun seinää räiskitään. Liekö ihan tarkoituksella tehty näin simppeliksi että varmasti kaikki pärjäävät VR ympäristössä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Mullaki katos Alyxissä monesti maahan tippuneet panokset, mutta vielä ärsyttävämpää on ettei panoksia saa otettua repusta 100% varmasti. Epäilin aluksi (ja vähän vieläkin) että vika on minussa ja yritän ottaa niitä huomaamattani jotenkin väärin kiireessä toiminnan keskellä.

Minun pelityyli rikkoo ikävästi pelin rytmitystä kun haluan kerätä jokaikisen salaisuuden niin nurkat tulee tutkittua vähintään kahteenkertaan, ja sehän meinaa sitä että suvantokohtia pelissä minun kohdalla riittää. Pitää yrittää eroon tuosta tavasta, kun pari kertaa pitänyt lopettaa siksi että tuli tylsää. :D Peli jäi torstaina vahingossa tauolle kun kokeilin DiRT Rally 1:stä ja huomasin että se on ratin kanssa parasta mitä olen tähän mennessä VR:nä kokenut. Kävin tänään ostamassa uuden ratin (G920) ja pelasin koko illan. Autopeleihin VR sopii loistavasti, ja minä wanha arcaderallikasuaali hurahdin niihin aivan täysin.
 
Liittynyt
20.09.2017
Viestejä
296
Half life alyx kyllä vakuuttaa aivan, oletusliikkumistapa ei vaan tuntunu yhtään hyvältä(teleporttaus). Vaihdoin tattiliikkumiseen nii alko tulla immersiota, aika jännittävä välillä varsinkin pimeäkohtaukset :D
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Half life alyx kyllä vakuuttaa aivan, oletusliikkumistapa ei vaan tuntunu yhtään hyvältä(teleporttaus). Vaihdoin tattiliikkumiseen nii alko tulla immersiota, aika jännittävä välillä varsinkin pimeäkohtaukset :D
Alyxissa liikkuminen on toteutettu täydellisesti siinä mielessä, että toiseen tattiin saa normaalin liikkumisen ja toiseen telrporttauksen. Itselle meinaa välillä tulla huono olo vapaaasti liikkuessa, niin sitten voi välillä teleporttailla. Täydellistä.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496



Snapshot VR näköjään julkaistiin. Kyseessä on futuristinen versio splättiksestä, ja nimenomaan siitä nk. speedball versiosta, eikä rutakossa möyrimisestä. Ensimmäisen kuukauden tuo on kai Viveport exclusive, jonka jälkeen Steamiin. Betaa on tullut testattua hieman ja meikäläisen kirjoissa tuo on helpolla mukavampaa kuin Pavlov, joka siis oli ennen tätä mielestäni paras moninpeliräiskintä vr:lle. Betassa ongelmana olivat lähinnä varsin pienet piirit, varsin EU-pelaajien keskuudessa ja se, että osa niistä vähistä pelaajista oli speedballia kilpaa pelaavia/pelanneita, joilta tuli turpaan niin että soi.


Graffiti Bombing on toinen beta johon on tullut osallistuttua. En näe mitään syytä sille miksei tuosta tulisi Kingsprayn tappaja aikanaan. Alunperin yhden devaajan intohimoprojekti, joka vaikuttaa varsin asialleen omistautuneelta, toisin kuin Kingspraystä vastuussa olleet kekkulit. Tulee olemaan f2p + DLC jossa ainakin isompi pelialue. Betaan otetaan säännöllisesti lisää porukkaa, joskin julkaisu näyttää lähestyvän kovaa kyytiä, vaikkakin alunperin sen piti tapahtua jo alkuvuodesta.


EmuVR on kolmas beta, johon osallistuin, mutta sitä en ole joutanut vielä testaamaan kunnolla. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että tässä on tehty valopyssypelien pelaaminen paremmin kuin aikoinaan lankaan linkittämässäni New Retro Arcade: Neon:ssa.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Trover saves the Universe

Maailman hauskin sana on "fuck". Sen jälkeen tulee "shit". Ainakin jos kysyy Rick and Mortyn luoja Justin Roilandilta. En ole katsonut sarjaa, mutta otin nyt pelattavaksi miehen tekemän pelin, jota on kehuttu hillittömän hauskaksi.

Trover saves the Universe onkin varmasti hulvattoman hauskaa viihdettä 12-vuotiaille. Pissa- kakka- ja seksijuttuja riittää joka sekunnille. Pelissä on valtavat määrät dialogia, josta oikein mikään ei ole kuuntelemisen arvoista. Tarinassa ei ole mitään järkeä ja vitseistä noin 2% on edes lievästi hauskoja. Joka hetki jatkuva paskanjauhanta ärsyttää aluksi, mutta siihen tottuu ajan myötä - tosin esimerkiksi puzzlejen ratkaiseminen raastaa hermoja, kun päähenkilö mölisee samalla korvaan.

Itse pelattavuus on sentään ihan mukiinmenevää. Tarjolla on yksinkertaista tasohyppelyä, pulmanratkontaa ja tappelua. Ympäristöt on hienoa katseltavaa ja mukana on hauskoja kikkoja, kuten keskusteluihin osallistuminen nyökkäyksillä ja päänpudisteluilla.

En aio ikinä katsoa yhtään jaksoa Rick and Mortya.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
Onhan Trover Saves the Universe hölmö mutta itseä hihitytti ainakin omaan napaansa keskittyvät hahmot kun galaksi on uhattuna. Toki se oli halpakin, maksoin TStU:sta alta 5€ ja sillä hinnalla oli hyvinkin hintansa väärti. Accounting+ on kans hyvin samantapainen.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Vierailin redditissä ja löysin Onward VR-tiimiräiskinnän jota hypetettiin urakalla, kun seuraavalla viikolla ilmestyisi Quest-versio joten voisin pelata täysin ilman johtoja. Katselin pelivideoita ja näytti olevan ihan jännää rauhallista ja taktista parista laakista lähtee henki meininkiä. Quest-versio paljastui kumminkin flopiksi, grafiikat ja tekstuurit olivat Half-Life1 tasoa ja muutenkin jotkut 3D-objektit vain ilmestyivät yhtäkkiä eteen, puhumattakaan huonosta frameratesta. Olen pystynyt antamaan huonot grafiikat anteeksi, mutta tämä oli jo niin surkea että palautin pelin ja onneksi sain rahat takaisin vaikka peliaikaa kertyi reilut 3 tuntia. Pitää ostaa jossain välissä Steam-versio jonka grafiikat ovat lähempänä nykyaikaa mutta sekin on vielä Early Access.

Näen tuossa johdottomassa ja majakattomassa systeemissä monien VR-pelien tulevaisuuden, sillä 2x2m tila löytyy varmaan joka asunnosta vähän säätämällä. Toivottavasti valmistajat panostavat näihin all-in-one headsetteihin.


IMG_20200811_201724.jpg

Rynkkytesti nro. 2. Etukäden ohjaimen paikka on huono ja epäsopiva, mutta liipasin käden paikka (NoobTube) on erittäin hyvä ja sopiva.

Kukkakeppi 1cm, 0.75€
5kpl 3mm x 2mm ruuvi, 0.05€
Kankainen urheiluteippi, 2.5€
Erittäin vahvoja 8x3mm lieriö magneetteja 10kpl, 6.90€
Kärkkäiseltä kävin kaikki, mutta Motonetistä saa varmaan kans. Tein alkuperäisiin 3D-malleihin magneettikiinnitysalustat jotka toimivat hyvin mutta taitavat olla turhat. Pistän omat 3D-mallit jakoon kun ovat valmiit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Vierailin redditissä ja löysin Onward VR-tiimiräiskinnän jota hypetettiin urakalla, kun seuraavalla viikolla ilmestyisi Quest-versio joten voisin pelata täysin ilman johtoja. Katselin pelivideoita ja näytti olevan ihan jännää rauhallista ja taktista parista laakista lähtee henki meininkiä. Quest-versio paljastui kumminkin flopiksi, grafiikat ja tekstuurit olivat Half-Life1 tasoa ja muutenkin jotkut 3D-objektit vain ilmestyivät yhtäkkiä eteen, puhumattakaan huonosta frameratesta. Olen pystynyt antamaan huonot grafiikat anteeksi, mutta tämä oli jo niin surkea että palautin pelin ja onneksi sain rahat takaisin vaikka peliaikaa kertyi reilut 3 tuntia. Pitää ostaa jossain välissä Steam-versio jonka grafiikat ovat lähempänä nykyaikaa mutta sekin on vielä Early Access.

Näen tuossa johdottomassa ja majakattomassa systeemissä monien VR-pelien tulevaisuuden, sillä 2x2m tila löytyy varmaan joka asunnosta vähän säätämällä. Toivottavasti valmistajat panostavat näihin all-in-one headsetteihin.

"Rynkky" Oculus Questin ohjaimille:

Rynkkytesti nro. 2. Etukäden ohjaimen paikka on huono ja epäsopiva, mutta liipasin käden paikka (NoobTube) on erittäin hyvä ja sopiva.

Kukkakeppi 1cm, 0.75€
5kpl 3mm x 2mm ruuvi, 0.05€
Kankainen urheiluteippi, 2.5€
Erittäin vahvoja 8x3mm lieriö magneetteja 10kpl, 6.90€
Kärkkäiseltä kävin kaikki, mutta Motonetistä saa varmaan kans. Tein alkuperäisiin 3D-malleihin magneettikiinnitysalustat jotka toimivat hyvin mutta taitavat olla turhat. Pistän omat 3D-mallit jakoon kun ovat valmiit.

EA peli kyseessä questillakin. Tosin se ilmoitetaan vasta, kun käynnistää pelin. Kyllä quest version grafiikatkin päivitetään ajan mittaan paremmaksi. Keskittyvät nyt PC versioon, kun eivät ehtineet saada sitä valmiiks ennen quest version julkaisua. Tulossa myös custom mapit jne.

Itse tykkään pelistä ja grafiikat kyllä on huonot, mutta aika näyttää miten ja milloin saadaan siihenkin parannusta. Itsellä 8h takana. Solaris ja population one pelit on sellaisia, mitä olen odottanut questille ja solaris tuleekin 27 päivä. Edit solaris viivästy syyskuuhun.
 
Viimeksi muokattu:

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Tarvis kyllä kaivaa Onsku naftaliinista pitkästä aikaa. Siihenhän tuli vai tulossa isompi päivitys PCVR:lle.
Tukin se melkein vaatisi, että pääsisi kunnolla nauttimaan. Tosin vastimuksena on, että myös pistoolin käyttö onnistuisi näppärästi.
Btw eihän se ole PCVR:lläkään mitenkään erikoisen näköinen, ilm. paranemaan päin. Voin kuvitella Questin "HL1" graffat :speechless:
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Pahoin pelkään ettei Questissa vain riitä tehot Onwardiin. Katsotaan miten käy.

Kyllä niitä optimointi ym tapoja on paljonkin millä saada rutistettua suorituskykyä ja grafiikoita paremmaksi, kyse varmaan enemmän siitä, että kuinka kannattavaa se on.

Itse pääsin beta testaajaksi population one peliin. Tänään tuli ilmoitus jne. Harmi, kun mitään kuvia ym en saa pistää julkisesti. Olen myöskin ollut Swarm pelin testaaja jo pari viikkoa questilla. Siitäkään kuvia en saa pistää....
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Tarvis kyllä kaivaa Onsku naftaliinista pitkästä aikaa. Siihenhän tuli vai tulossa isompi päivitys PCVR:lle.
Tukin se melkein vaatisi, että pääsisi kunnolla nauttimaan. Tosin vastimuksena on, että myös pistoolin käyttö onnistuisi näppärästi.
Btw eihän se ole PCVR:lläkään mitenkään erikoisen näköinen, ilm. paranemaan päin. Voin kuvitella Questin "HL1" graffat :speechless:

Parempi peli jossa pelaajia huonoilla graffoilla, kun peli mikä on hyvännäköinen, mutta kuollut. Veikkaanpa, että onwardin pelaajamääräkin vähintään triplaantu crossplayn myötä.

Mutta joo, onwardin grafiikat questilla saisi olla hiotummat, ja varmasti tulee vielä olemaankin.
 
Viimeksi muokattu:

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Parempi peli jossa pelaajia huonoilla graffoilla, kun peli mikä on hyvännäköinen, mutta kuollut. Veikkaanpa, että onwardin pelaajamääräkin vähintään triplaantu crossplayn myötä.

Mutta joo, onwardin grafiikat questilla saisi olla hiotummat, ja varmasti tulee vielä olemaankin.
Toki.
Online ei vaan juuri nappaa kun se on ihan adhd reaktiospawnihippaa.
Coopit ollut kavereiden kanssa hauskaa.
Mites Kyöstillä näkee tähtäimet, se on usein ongelmana paremmillakin graffoilla.

EDIT. Nyt lataa Onwardiin 3GB pätsiä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Toki.
Online ei vaan juuri nappaa kun se on ihan adhd reaktiospawnihippaa.
Coopit ollut kavereiden kanssa hauskaa.
Mites Kyöstillä näkee tähtäimet, se on usein ongelmana paremmillakin graffoilla.

EDIT. Nyt lataa Onwardiin 3GB pätsiä.

Kaikki zoom tähtäimet on aika kömpelöt eli 2x ylöspäin. Holo 2x ja red dot on hyvät questilla. Enpä omissa peleissä ole hirveästi sniper ihmisiä varmaan siitä syystä nähnytkään.

Kyllä Uplink ilman siis respoja on hyvää vietettä. Ei porukka vedä adhd menolla, kun tietää et yks elämä vaan.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Kaikki zoom tähtäimet on aika kömpelöt eli 2x ylöspäin. Holo 2x ja red dot on hyvät questilla. Enpä omissa peleissä ole hirveästi sniper ihmisiä varmaan siitä syystä nähnytkään.

Kyllä Uplink ilman siis respoja on hyvää vietettä. Ei porukka vedä adhd menolla, kun tietää et yks elämä vaan.
Rautatähtäin lienee ihan mahdoton?
PC:lläkin joissain aseissa hyvin hankala (Indexilläkin).
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
485
Boneworks pelattu läpi nyt Alyxin jälkeen, olihan tuo nyt vähän meh tuon jälkeen ja 6h peliaika vain. Pari siistiä mekaniikka esiteltiin joista olin että wow nytkö tämä muuttuu siistiksi mutta niitä ei sitten enää hyödynnettykkään ja palattiin takaisin pistoolilla samoja vihollisia naamaan uudestaan ja uudestaan. Joitain ihan hyviä ideoita löytyi mutta ei tämä nyt niin peliltä tuntunut, vähän pidennetty tech demo.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Boneworks pelattu läpi nyt Alyxin jälkeen, olihan tuo nyt vähän meh tuon jälkeen ja 6h peliaika vain. Pari siistiä mekaniikka esiteltiin joista olin että wow nytkö tämä muuttuu siistiksi mutta niitä ei sitten enää hyödynnettykkään ja palattiin takaisin pistoolilla samoja vihollisia naamaan uudestaan ja uudestaan. Joitain ihan hyviä ideoita löytyi mutta ei tämä nyt niin peliltä tuntunut, vähän pidennetty tech demo.
Niin...BW olisi kyllä kannattanut pelata ennen.
Sen aseiden käsittely on kuitenkin hienoa, tyyliin Onward.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Boneworks pelattu läpi nyt Alyxin jälkeen, olihan tuo nyt vähän meh tuon jälkeen ja 6h peliaika vain. Pari siistiä mekaniikka esiteltiin joista olin että wow nytkö tämä muuttuu siistiksi mutta niitä ei sitten enää hyödynnettykkään ja palattiin takaisin pistoolilla samoja vihollisia naamaan uudestaan ja uudestaan. Joitain ihan hyviä ideoita löytyi mutta ei tämä nyt niin peliltä tuntunut, vähän pidennetty tech demo.
Vaan 6h! Tuo on ollut kyllä kunnon läpijuoksu.

No toki varmaan Alyxin jälkeen ei niin ihastuta ne fysiikat ja maailman ihmettely, joten siihen ei mene aikaa. BW:ssä on kuitenkin paremmat fysiikat ja pystyy vapaasti kiipeilemään eri paikkoihin. Itsellähän vierähti Boneworksin parissa muisstaakseni joku 15h.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
485
Vaan 6h! Tuo on ollut kyllä kunnon läpijuoksu.

No toki varmaan Alyxin jälkeen ei niin ihastuta ne fysiikat ja maailman ihmettely, joten siihen ei mene aikaa. BW:ssä on kuitenkin paremmat fysiikat ja pystyy vapaasti kiipeilemään eri paikkoihin. Itsellähän vierähti Boneworksin parissa muisstaakseni joku 15h.
Jep, ei siinä kieltämättä jokaista laatikkoa tuhottu tai asetta kokeiltu. Olen huomannut että VR peleissä itseäni kiinnostaa paljon enemmän visuaalinen kokemus kuin fysiikat tai interaktio. Alyxissä oli niin hienot grafiikat ja tekstuurit että tuli jokaista huonetta ja esinettä läpikotaisin tutkittua rauhassa ja jokainen laatukko avattua kun taas Boneworksissä nämä asiat eivät olleet niin kiinnostavia itselle niin tuli lähinnä juostua vaan kartat läpi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Ostin eilen PSVR:lle Gornin, jota on kehuttu kovasti. Tosin PS-porttausta on hieman moitittu mm. kontrollien vuoksi, mutta ihan hyvät arvostelut se on silti saanut. Ensimmäinen ihmetyksen aihe oli pelin äänet, joita ei ole juuri lainkaan. Pelkkää ähinää ja puhinaa siis. Toinen miinus tosiaan noista kontrolleista, eli ne ovat aika kököt. Kolmas ja suurin ongelma on siinä, että ainakin minulle tuli todella paha olo siitä luonnottomasta pelissä liikkumisesta. Muutenkin toteutus tuntui lähinnä beta-tason viritykseltä.

Tuskin tulee monesti tätä käynnistettyä, jos koskaan. Onneksi ei maksanut kuin 19€.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Jep, ei siinä kieltämättä jokaista laatikkoa tuhottu tai asetta kokeiltu. Olen huomannut että VR peleissä itseäni kiinnostaa paljon enemmän visuaalinen kokemus kuin fysiikat tai interaktio. Alyxissä oli niin hienot grafiikat ja tekstuurit että tuli jokaista huonetta ja esinettä läpikotaisin tutkittua rauhassa ja jokainen laatukko avattua kun taas Boneworksissä nämä asiat eivät olleet niin kiinnostavia itselle niin tuli lähinnä juostua vaan kartat läpi.
Juu ei graffat toki samalla tasolla ole, kun Alyxissa. Itse tykkään enemmön boneworksin asemekaniikoista, kun saa vapaasti heitellä aseita kumpaan käteen vaan ym. Vihut on kyllän pirun tylsiä ja samoja.

Kartoissa on boneworkissa enemmän tutkittavaa ja salaisuuksia ym, jos semmonen kiinnostaa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Ostin eilen PSVR:lle Gornin, jota on kehuttu kovasti. Tosin PS-porttausta on hieman moitittu mm. kontrollien vuoksi, mutta ihan hyvät arvostelut se on silti saanut. Ensimmäinen ihmetyksen aihe oli pelin äänet, joita ei ole juuri lainkaan. Pelkkää ähinää ja puhinaa siis. Toinen miinus tosiaan noista kontrolleista, eli ne ovat aika kököt. Kolmas ja suurin ongelma on siinä, että ainakin minulle tuli todella paha olo siitä luonnottomasta pelissä liikkumisesta. Muutenkin toteutus tuntui lähinnä beta-tason viritykseltä.

Tuskin tulee monesti tätä käynnistettyä, jos koskaan. Onneksi ei maksanut kuin 19€.
Onko siinä PSVR versiossa ainoastaan se pirun typerä käsillä raahamis liikkuminen? Se on kyllä ihan järjetön liikkumistapa. Onneks PC:llä saa myös tatti liikkumisen.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Onko siinä PSVR versiossa ainoastaan se pirun typerä käsillä raahamis liikkuminen? Se on kyllä ihan järjetön liikkumistapa. Onneks PC:llä saa myös tatti liikkumisen.
Pitää tutkia optiota jossakin vaiheessa, mutta tuli noin 15 minuutissa niin paha olo, että ei kiinnostanut siinä vaiheessa koko peli enää.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 096
Vanhat Oculus-tilit poistetaan käytöstä. Käyttäjät pakotetaan siirtymään Facebook-tilillä kirjautumiseen.

 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 092
Vanhat Oculus-tilit poistetaan käytöstä. Käyttäjät pakotetaan siirtymään Facebook-tilillä kirjautumiseen.

Onneksi koskee toistaiseksi vain uusia käyttäjiä. Yllättävän kauan tuossa menikin..
E: Olihan tuolla maininta että 2023 pitää vanhojenkin käyttäjien siirtyä Facebook kirjautumiseen. Lieköhän CV1 on silloin vielä voimissaan :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
En ole vielä hypännyt VR-kelkkaan eikä Oculus ollut Facebookin vuoksi muutenkaan varsinaisesti listan kärkipäässä, mutta enää Oculus ei ole vaihtoehto lainkaan. Toivottavasti tämä osuu Oculukseen kovemminkin, koska ei ole mitenkään toivottavaa kehitystä tämä.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Vanhat Oculus-tilit poistetaan käytöstä. Käyttäjät pakotetaan siirtymään Facebook-tilillä kirjautumiseen.

Onneksi en hankkinut Oculusta. Enää en myöskään hanki.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 117
Luojan kiitos että en ole oculuksen kaupasta ostanut ainuttakaan peliä vaan keskittänyt kaikki Steamiin.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Niin en ymmärrä nyt kyllä tuota vihaa fb tilin tekemistä kohtaan. Eihän sinne tarvi kun tili tehdä pelaamista varten. Ei se tarkoita et pitää kuvia pistellä omista kullannupuista ym sinne. Kyllä tuon tiesin jo siitä, kun luin että tulee vielä oma käyttöjärjestelmä facebookilta. Mielipiteitä kyllä saa olla, mut mietin vaan et mistä moinen mylläkkä nyt tulee jostain tilin luomisesta, samat tiedot lyöt microsoftille, googlelle ym firmoihin kun teet tilin.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Niin en ymmärrä nyt kyllä tuota vihaa fb tilin tekemistä kohtaan. Eihän sinne tarvi kun tili tehdä pelaamista varten. Ei se tarkoita et pitää kuvia pistellä omista kullannupuista ym sinne. Kyllä tuon tiesin jo siitä, kun luin että tulee vielä oma käyttöjärjestelmä facebookilta. Mielipiteitä kyllä saa olla, mut mietin vaan et mistä moinen mylläkkä nyt tulee jostain tilin luomisesta, samat tiedot lyöt microsoftille, googlelle ym firmoihin kun teet tilin.
Minua huolettaa se että sählään asetuksien kanssa ja sitten Facebook-feediini tulee ilmoitus joka kertoo minun pelaavan VR Kanojoa.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Minua huolettaa se että sählään asetuksien kanssa ja sitten Facebook-feediini tulee ilmoitus joka kertoo minun pelaavan VR Kanojoa.

Jos sulla on steamissä julkinen profiili, niin näkee sen sieltäkin :D ja niin näkee myös kaveritkin vaikka ei olis julkinen.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
8 918
Minua huolettaa se että sählään asetuksien kanssa ja sitten Facebook-feediini tulee ilmoitus joka kertoo minun pelaavan VR Kanojoa.
Laitat tilin yksityiseksi etkä ota yhtään kaveria sinne. Omien tietojen kanssakin voi olla valikoiva, omaa kuvaa ei tarvita. Tarvitseeko edes omaa nimeä käyttää? Vaikka olisi oma facebook tili valmiina niin voi siitä huolimatta tehdä erillisen tilin kirjautumisia varten.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
232
Mutta tämä kaikki uusien tilien teko on täysin turhaa, käyttäjillä on jo Oculus tilit ja pelailu on sujunut silläkin. Kuka ostaa Oculus CV1 lasit?
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Niin en ymmärrä nyt kyllä tuota vihaa fb tilin tekemistä kohtaan. Eihän sinne tarvi kun tili tehdä pelaamista varten.
Jo se, että joutuu osallistumaan minkään sortin haureuteen, josta oston yhteydessä ei ole mainittu mitään, tai vehkeet lakkaavat toimimasta, luulisi olevan jokaiselle itsenäiseen ajatteluun kykenevälle tuomittavaa. Somen syöpäisyyttä ei varmaan edes kannata yrittää selittää, jollei se ole jo käynyt tähän mennessä selväksi.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Jo se, että joutuu osallistumaan minkään sortin haureuteen, josta oston yhteydessä ei ole mainittu mitään, tai vehkeet lakkaavat toimimasta, luulisi olevan jokaiselle itsenäiseen ajatteluun kykenevälle tuomittavaa. Somen syöpäisyyttä ei varmaan edes kannata yrittää selittää, jollei se ole jo käynyt tähän mennessä selväksi.

Tarkoitatko nyt mitä tuolla, että vehkeet lakkaa toimimasta, oculus go:ta? Sitä vähän ajattelinkin et kun muutkin some ym verkossa toimivat palvelut vaatii henkilöntiedot ym, niin mitä eroa nyt sit fbssä on niihin. En nyt rupee väittelee, kun se on turhaa, mutta vähän kyl ihmetyttää. Itsellä ollut oculus ja vivekin. Ei mulla ole mitään ongelmia ollut minkään kanssa, takuuasiatkin hoitunut hyvin oculus supportin kanssa (3x, 2016v etiäpäin)
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Tarkoitatko nyt mitä tuolla, että vehkeet lakkaa toimimasta, oculus go:ta? Sitä vähän ajattelinkin et kun muutkin some ym verkossa toimivat palvelut vaatii henkilöntiedot ym, niin mitä eroa nyt sit fbssä on niihin. En nyt rupee väittelee, kun se on turhaa, mutta vähän kyl ihmetyttää. Itsellä ollut oculus ja vivekin. Ei mulla ole mitään ongelmia ollut minkään kanssa, takuuasiatkin hoitunut hyvin oculus supportin kanssa (3x, 2016v etiäpäin)
Noissa voi tutustua toimittajan tietosuoja- tai rekisteriselosteeseen, niin tietää miten ja mihin henkilötietoja myydään jne.
 

erikoisninja

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
496
Tarkoitatko nyt mitä tuolla, että vehkeet lakkaa toimimasta, oculus go:ta?
Sellaisen käsityksen tuosta sain, että kaikki vanhat vehkeet sieltä CV1:stä asti lakkaavat toimimasta, jollei tee kuten käsketään. Se, että onko noita vanhoja vehkeitä enää käytössä kuin korkeintaan köyhimmillä, on mielestäni yhdentekevää.

Sitä vähän ajattelinkin et kun muutkin some ym verkossa toimivat palvelut vaatii henkilöntiedot ym, niin mitä eroa nyt sit fbssä on niihin.
En tiedä, enkä tiedä miten se että "no kun muutkin" olisi pätevä argumentti yhtään minkään puolesta. En käytä somea, enkä halua osallistua siihen millään tavalla ihan periaatteesta.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Sellaisen käsityksen tuosta sain, että kaikki vanhat vehkeet sieltä CV1:stä asti lakkaavat toimimasta, jollei tee kuten käsketään. Se, että onko noita vanhoja vehkeitä enää käytössä kuin korkeintaan köyhimmillä, on mielestäni yhdentekevää.


En tiedä, enkä tiedä miten se että "no kun muutkin" olisi pätevä argumentti yhtään minkään puolesta. En käytä somea, enkä halua osallistua siihen millään tavalla ihan periaatteesta.

Lakkaakohan kokonaan toimimasta vai lakkaako siihen päivitykset tulemasta. No kumminkin itsellä nyt ollut fb tili yli 10v niin ei itseä haittaa kyseinen muutos, ja löytyy myöskin whatsapp mikä yhtälailla on facebookin appi ja vaatii luvat ym oikeudet. Aika näyttää mihin ollaan menossa, mut en kyllä vielä ole boikotoimassa. Omistan nyt siis questin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 413
Viestejä
4 160 305
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom