VR-pelit

Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
242
Tätä on tullut nyt pelailtua aika paljon. EA peli kyseessä, bugeja ym löytyy mutta kyllä niillä hyvä pohja on. Virtual Battlegrounds Steamissä

Jos aikoo kokeilla questilla VDllä langattomasti, niin oculuksen versio toimii hyvin. Ja näköjään steamvr myös.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
109
Onko Final Assaultista kokemuksia: Final Assault on Steam

Ilmeisesti VR RTS -peli jossa myös moninpeli. Saanut myös melko kehuvia arvosteluja ja cross-play PSVR pelaajien kanssa luulisi tuovan moninpeliinkin enemmän osallistujia?
Itse itselleni vastaten, tuli ostettua ja tämä oli positiivinen kokemus. Pelattavuus on kohdallaan ja peli on myös visuaalisesti hieno, tulee lapsuuden leikit mieleen kun yksiköitä ohjaa. Peliä voi myös pelata istualtaan mukavasti. Nettimoninpelikin toimii, tosin aika kauan sai odottaa että vastustaja löytyi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
355
Budget Cuts hiippailtu läpi. Ihan pätevä teos, vaikka huomaa kyllä että se on ihan ensimmäisen aallon VR-pelejä. Nykynäkökulmasta on aika käsittämätön ratkaisu, että vapaata liikkumista ei ole vaan on pakko teleportata. Teleporttaaminen hoituu erityisellä työkalulla, jota täytyy käytännössä koko ajan pitää kädessä. Vapaaseen liikkumiseen tottuneelle on rasittavaa, että pitää turvautua teleporttaamiseen jos vaikka valokatkaisija on puoli metriä liian kaukana. Onneksi härvelille on keksitty muutakin käyttöä, sillä teleporttailun lisäksi sillä voi kurkistella kulmien ympäri ja ahtautua ilmastointikanaviin.
Tämähän muuten vanheni kuin maito. Tämän viikon maanantaina tuli päivitys jossa tuo peli portattiin Budget Cuts 2:n koodille ja siinä samassa peliin tuli muun muassa smooth locomotion!
Tuolta tarkempi lista: Budget Cuts - Neat Corporation is proud to present The Performance Update - Steam News
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
242
Jos täällä on oculus quest pelaajia niin mut voi lisätä jos haluaa pelata jotai, yvllä voi kysyä nickkiä. (hyper dash, sairento untethered , dead and buried 2, path of the warrior jne) löytyy myös virtual battlegrounds pcltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
791
Käykääs nappaamassa Transpose Steamista, sen saa nyt viikonlopun ajan ilmaiseksi. En ole vielä kokeillut mutta käyttäjärevikat on 98% positiivisia.
Läpi meni. Pituutta noin kahdeksan tuntia eli aika paljon VR-pelille.

Kyseessä on siis pulmapeli, jonka peruskikka on aikamatkailu. Idea on, että pelissä voi "nauhoittaa" itsensä liikkumalla ympäri kenttää ja tekemällä mitä nyt pulman ratkaisuun tarvitaan. Tämän jälkeen hyppäät ajassa taaksepäin ja voit nähdä menneisyyden itsesi tekemässä samoja juttuja kuin itse äsken teit. Voit heittää laatikon tai tilata hissin itsellesi tai vaikka kätellä minuutin takaista minääsi. "Klooneja" saa käyttöön lisää pelin edetessä ja parhaimmillaan kentässä hölmöilee kahdeksan sinua yhtäaikaa.

Pulmia on kahdentyyppisiä. Suunnilleen puolet vaatii oivallusta ja loogista päättelyä, toinen puoli on turhauttavia sokkeloita, joissa haaste on lähinnä löytää hankaliin paikkoihin piilotetut avainesineet. Ja pitää suuntavaisto, koska kentissä ei alun jälkeen ole varsinaisesti ylä- tai alapuolta. Painovoima riippuu olosuhteista ja lähes koko pitää kävellä seinillä ja katossa. Eksyminen on helppoa hyvinkin pienissä kentissä. Vaikeustaso on aika matala, mutta loppupäässä oli muutama vähän kinkkisempi pulma.

Tarina on tosi abstrakti. Minä, meitsi, meikäreikä, mie ite ja meikämandoliini ollaan jotain transsendenttisia valo-olentoja luomassa uutta universumia. Maisemat (jotka on hienoja) tuo mieleen jonkun sortin avaruusaseman rauniot, mutta fysiikan lait on heitetty romukoppaan.

Erittäin wörtti teos nollan euron hintaan. Ilman aleja peli keventää lompakkoa 17 eurolla, mutta ei sekään tästä kovin kallis hinta ole.

Minä ja pojat ratkomassa puzzlea.
20200516170840_1.jpg
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
68
Tätä on tullut nyt pelailtua aika paljon. EA peli kyseessä, bugeja ym löytyy mutta kyllä niillä hyvä pohja on. Virtual Battlegrounds Steamissä
Olikos tässä miten pelaajakuntaa?
Oon vähän turhan monta nettifps:ää ostanut joihin ei ole sit pelaajia löytynyt alkuhuuman jälkeen mm. contractors ja zero caliber. Pavlovissa on ehkä suurin pelaajakunta, mutta ei siinäkään ole mitenkään poikkeuksellista löytää serverit täynnä tyhjää...
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Kylläpäs Boneworks tuntui kömpelöltä, nyt kun ensimmäistä kertaa pelasi Half-Life: Alyxin jälkeen.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
242
Olikos tässä miten pelaajakuntaa?
Oon vähän turhan monta nettifps:ää ostanut joihin ei ole sit pelaajia löytynyt alkuhuuman jälkeen mm. contractors ja zero caliber. Pavlovissa on ehkä suurin pelaajakunta, mutta ei siinäkään ole mitenkään poikkeuksellista löytää serverit täynnä tyhjää...
Iltaisin ainoastaan, eli ei mitenkään aktiivinen enää (botteja osa matseissa). Johtuu ilmeisesti siitä, kun pelin bugit julkaisussa oli aika isoja. Discordissa nyt seurannut, niin kokoajan kyllä korjaavat/tukea pitävät, tänään tullut taas päivitys.

Aikovat season 1 aikana mainostaa peliä ym enemmän, ja yrittävät korjata bugit siihen mennessä + lisätä contenttia. Harmi, ihan ok peli omasta mielestä ainakin, vaikka bugittomia noi EA pelit yleensä ei ole.


Onhan joskus kumminkin Population One BR tulossa, ainakin rift/quest versiot, että jos ne sen pelin saa kunnolla tehtyä, niin varmasti on pelaajia.

Itse huomannut saman pelaaja vähyyden lähinnä pcvr puolella, questin nettipeleissä yllättävästi enemmän ollut pelaajia. Esim. pavlov shack, hyper dash, dead and buried 2 (päivityksen jälkeen). Noissa on ollut aika paljon pelaajia kokoajan ja nyt kun echovr tuli, niin siellä on aula aina ollut täynnä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
1 590
Surv1v3 tuli tahkottua kaverin kans loppuun. Toki siihen tulossa vielä lisää tarinaa. Ihan ok zombiräiskintä. Ei mitään hehkutusta ansaitse, mutta ei liiemmin valitustakaan. Tarina nyt on mitä on, mutta ei se nyt ärsytäkään.
Mukavaa pelaamista cooppina, yksin ei jaksaisi.

Sitten tuli ostettua Arizona Sunsine. Ei mitään zombifaneja olla, mutta coop pelit sen verran vähissä (Onward yms lisäksi) niin tuppaa oleen tätä genree.
Tää on vähän kepeemmällä otteella, ei niin jännä, mutta kevyempi välillä mukavampi. Aseiden käsittely ei ole niin hc kuin Surv1v3ssa, mutta toimiva. Tarina/ääninäyttely lähinnä naurattaa..
Fysiikat on paremmat, esim. nupista lähtee pala mihin osuu :D
Ja yks kohta missä horde vyöryy kanjonin päältä alas, niin oli kyllä huikeen näköistä :nb:
Ja räjähdykset on komeita.

EDIT. AS läpi alle 5h kaverin kanssa kaksin. Aika lyhyt. Surv1v3ssä kuitenkin parikyt tuntia mennyt. Luultiin myös et nuo delsut ois ollut peruspelin mukana pelattavia, mutta eivät ole. Tosin eivät näytä kovin pahan hintaisia olevan (7,5€ yhteensä).
Ei tätä kyllä 40€:llä pysty suosittelemaan, vaikka sisältääkin horde moden kampanjan lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Kuinkas paljon teillä on kellotettuna Steam VR:ssä peliaikaa ja mistä lähtien? Aloitan vaikka itse. 09/2018 alkaen 107 tuntia. Luvusta puuttuvat ehkä iRacing ajelut ja Viveportin pelit. Olisikohan niitä yhteensä toista tai kolmattakymmenettä tuntia. Tai enemmän. WMR-setillä pelailut.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
1 590
Ei taida tuo SteamVR kertoa koko VR peluuaikaa, vaikka niinhän sitä luulisi.
Screenshot_20200525-224318~2.png

SteamVRssä vähemmän kun AS:ssä :hmm:
Ja toki steamvr oli päällä koko tuon ajan.
Mutta tuon kellon mukaan 726h ja eka laite tuli hommattua joskus 06/2018.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Ei taida tuo SteamVR kertoa koko VR peluuaikaa, vaikka niinhän sitä luulisi.

SteamVRssä vähemmän kun AS:ssä :hmm:
Ja toki steamvr oli päällä koko tuon ajan.
Mutta tuon kellon mukaan 726h ja eka laite tuli hommattua joskus 06/2018.
Kyllä minäkin mietin, eikö itsellä tuon enempää tunteja ole kertynyt. Tiedä tuosta sitten.

Edit.
Kävin vähän selaamassa pelikohtaisesti:
IL-2 Sturmovik 54 tuntia
Fallout 4 VR 55 tuntia
The Forest 38 tuntia
Sitten jostain Euro Truck Simulator 2:sta en pysty sanomaan, kun siinä on mukana myös peliaika ilman VR:ää. Montakymmentä tuntia VR:ssä kumminkin.
+ lukuisia muita pelejä.
Ei ihan Steam VR:n 107 tuntia riitä :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
791
Mulla näyttää 2205 tuntia. Tuntuu kyllä vähän liian isolta luvulta puolentoista vuoden aikana. Käytän VR:ää paljon, mutta takuulla en neljää tuntia päivässä.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 094
Siinähän kävi niin kuin pelkäsin: Half-Life: Alyx sai muut vr-shootterit tuntumaan paljon huonommalta kuin mitä ne olivat ennen Alyxia. Pelasin eilen pitkästä aikaa Asgard's Wrathia ja kylläpä oli kömpelöä söheltämistä; niin kuin olisi jotain indie-studion early access betaa pelannut. Kiitti vaan, Valve :shifty:
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Pelasin tänään ensi kertaa Walking Dead Saints & Sinnersiä. Vaikuttaa ihan hyvin tehdyltä, mutta huomaan pitäväni vaikka DOOM VFR:n kirkkaammista ja värikkäämmistä grafiikoista enemmän. Vähän silmät tahtoo uupua jatkuvassa hämärässä ja alitehoisen taskulampun kanssa säätäessä. Toisaalta olen ihan alussa, niin ehkä maisemat siitä vähän kirkastuu. Mutta jotenkin ainakin näin alkuun väsyttää pelillinenkin synkistely, on jo niin nähty teema.

Tavallaan kivat fysiikat on mallinnettu. Lähiaseilla täytyy oikeasti käyttää voimaa iskiessä, jos haluaa tiputtaa zombin. Veitsi tai ristipääruuvimeisseli tms. uppoaa palkitsevan tuntuisesti kalloon. Varjopuolena yritän pysyä ekstratietoisena todellisesta ympäristöstäni, ettei lapsi tai joku muu ole hiippaillut lyöntisektorille tai etten ole itse siirtynyt vahingossa liian lähelle telkkaria tms. Tämä estää kunnon rentoutumisen pelissä, kun varon koko ajan tosimaailman asioita enkä pelkästään pelin. Yhä on turhan tuoreessa muistissa kun melkein rikoin Gornissa vitriinin lasin. Ja nyt joutuu käyttämään paljon enemmän voimaa.

Onko sitten WMR liittyvä vai yleinen bugi, mutta kuva ryhtyy välillä pyörimään hitaasti vasemmalle ilman syytä. Sen saa loppumaan kun tökkää tattia, mutta häiritsee se kumminkin.

Täytyy kuitenkin antaa pelille lisää aikaa. Half Life Alyxiinkin ihastuin vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen. Saa nähdä nouseeko vielä osakkeet Saints & Sinnersinkin osalta.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 094
Pelasin tänään ensi kertaa Walking Dead Saints & Sinnersiä. Vaikuttaa ihan hyvin tehdyltä, mutta huomaan pitäväni vaikka DOOM VFR:n kirkkaammista ja värikkäämmistä grafiikoista enemmän. Vähän silmät tahtoo uupua jatkuvassa hämärässä ja alitehoisen taskulampun kanssa säätäessä. Toisaalta olen ihan alussa, niin ehkä maisemat siitä vähän kirkastuu. Mutta jotenkin ainakin näin alkuun väsyttää pelillinenkin synkistely, on jo niin nähty teema.

Tavallaan kivat fysiikat on mallinnettu. Lähiaseilla täytyy oikeasti käyttää voimaa iskiessä, jos haluaa tiputtaa zombin. Veitsi tai ristipääruuvimeisseli tms. uppoaa palkitsevan tuntuisesti kalloon. Varjopuolena yritän pysyä ekstratietoisena todellisesta ympäristöstäni, ettei lapsi tai joku muu ole hiippaillut lyöntisektorille tai etten ole itse siirtynyt vahingossa liian lähelle telkkaria tms. Tämä estää kunnon rentoutumisen pelissä, kun varon koko ajan tosimaailman asioita enkä pelkästään pelin. Yhä on turhan tuoreessa muistissa kun melkein rikoin Gornissa vitriinin lasin. Ja nyt joutuu käyttämään paljon enemmän voimaa.

Onko sitten WMR liittyvä vai yleinen bugi, mutta kuva ryhtyy välillä pyörimään hitaasti vasemmalle ilman syytä. Sen saa loppumaan kun tökkää tattia, mutta häiritsee se kumminkin.

Täytyy kuitenkin antaa pelille lisää aikaa. Half Life Alyxiinkin ihastuin vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen. Saa nähdä nouseeko vielä osakkeet Saints & Sinnersinkin osalta.
Voimaahan noissa lyönneissä ei tarvitse, vaan tarpeeksi laajan liikeradan lyönnille.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
68
Pelasin tänään ensi kertaa Walking Dead Saints & Sinnersiä. Vaikuttaa ihan hyvin tehdyltä, mutta huomaan pitäväni vaikka DOOM VFR:n kirkkaammista ja värikkäämmistä grafiikoista enemmän. Vähän silmät tahtoo uupua jatkuvassa hämärässä ja alitehoisen taskulampun kanssa säätäessä. Toisaalta olen ihan alussa, niin ehkä maisemat siitä vähän kirkastuu. Mutta jotenkin ainakin näin alkuun väsyttää pelillinenkin synkistely, on jo niin nähty teema.

Tavallaan kivat fysiikat on mallinnettu. Lähiaseilla täytyy oikeasti käyttää voimaa iskiessä, jos haluaa tiputtaa zombin. Veitsi tai ristipääruuvimeisseli tms. uppoaa palkitsevan tuntuisesti kalloon. Varjopuolena yritän pysyä ekstratietoisena todellisesta ympäristöstäni, ettei lapsi tai joku muu ole hiippaillut lyöntisektorille tai etten ole itse siirtynyt vahingossa liian lähelle telkkaria tms. Tämä estää kunnon rentoutumisen pelissä, kun varon koko ajan tosimaailman asioita enkä pelkästään pelin. Yhä on turhan tuoreessa muistissa kun melkein rikoin Gornissa vitriinin lasin. Ja nyt joutuu käyttämään paljon enemmän voimaa.

Onko sitten WMR liittyvä vai yleinen bugi, mutta kuva ryhtyy välillä pyörimään hitaasti vasemmalle ilman syytä. Sen saa loppumaan kun tökkää tattia, mutta häiritsee se kumminkin.

Täytyy kuitenkin antaa pelille lisää aikaa. Half Life Alyxiinkin ihastuin vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen. Saa nähdä nouseeko vielä osakkeet Saints & Sinnersinkin osalta.
Ohjaimien asetuksista deadzonee lisää ja pyöriminen loppuu.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Voimaahan noissa lyönneissä ei tarvitse, vaan tarpeeksi laajan liikeradan lyönnille.
WMR-setillä tuossa huomaa heikkouden, kun kameraseuranta ei lue sivuilta lainkaan riittävästi. Pitää katseella kikkaillen huitoa. Sittenkin tahtoo ohjain käydä liian lähellä silmikkoa, jolloin seuranta stoppaa ja käsi jähmettyy menettäen lyönnistä liike-energian. Ongelmat oppii kyllä kiertämään. Onko Oculus Rift S:n tai Questin kanssa sama homma?
 

finWeazel

Make ATK Great Again
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
258
Pelituolien tulevaisuus on vr:ssa? Aika mielenkiintoinen konsepti, mutta mitenköhän hyvin tuo kestää käyttöä? Perusmallin hinta 1500$.

 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Pelituolien tulevaisuus on vr:ssa? Aika mielenkiintoinen konsepti, mutta mitenköhän hyvin tuo kestää käyttöä? Perusmallin hinta 1500$.

Varmaan ihan hauska vuoristoratakyydeissä. Vielä kun lisää tuulettimen naaman eteen puhaltamaan. Muulta osin en tiedä onko hyvä, jos ylipainoiset laitetaan takaisin istumaan, kun kerrankin on keino huolehtia viihteestä ja terveydestä samaan aikaan.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
3 969
Varmaan ihan hauska vuoristoratakyydeissä. Vielä kun lisää tuulettimen naaman eteen puhaltamaan. Muulta osin en tiedä onko hyvä, jos ylipainoiset laitetaan takaisin istumaan, kun kerrankin on keino huolehtia viihteestä ja terveydestä samaan aikaan.
Tuon tyyliset ovat lentosimuihin (ja varmaan ajosimuihin vaikka ei niin montaa akselia tarvita) varmasti päteviä, tosin tuon muotoilu hieman huono niihin. Ehkä jopa johonkin mechwarriorin VR -versioon? Itselläni ei ole noista kokemusta tosin, ovatko miten hintansa arvoisia. Mitä videoita olen katsonut, niin joidenkin puutteena on ollut että pään seurannassa ei ole huomioitu alustan kallistelua. Olisi tuollaista kiva kokeilla jossain, kokeilematta turhan hintava.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Tuon tyyliset ovat lentosimuihin (ja varmaan ajosimuihin vaikka ei niin montaa akselia tarvita) varmasti päteviä, tosin tuon muotoilu hieman huono niihin. Ehkä jopa johonkin mechwarriorin VR -versioon? Itselläni ei ole noista kokemusta tosin, ovatko miten hintansa arvoisia. Mitä videoita olen katsonut, niin joidenkin puutteena on ollut että pään seurannassa ei ole huomioitu alustan kallistelua. Olisi tuollaista kiva kokeilla jossain, kokeilematta turhan hintava.
Kuinka tuohon pulttaa HOTAS:n kiinni? Tai ratti-poljin setin? Millään gamepadilla en simuja aja. Mech Warrior 2:kin pelasin lapsuudessa/nuoruudessa kahdella joystickilla.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Tämä on pultannut

Parempiakin penkkejä löytyy
Tuo näyttää jo hauskemmalta, mutta istuma-asento näyttää tosi epäergonomiselta. Pedaalit kun tuohon vielä pulttaisi, niin olisi varmasti joillekin kiva istuin, jos selkä tuota kestää.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
3 969
Tuo näyttää jo hauskemmalta, mutta istuma-asento näyttää tosi epäergonomiselta. Pedaalit kun tuohon vielä pulttaisi, niin olisi varmasti joillekin kiva istuin, jos selkä tuota kestää.
Ei taida nuo ajo- ja lentosimuihin tarkoitetut olla paljoa sen kalliimpia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 111
Joo ei ole tulevaisuus kyllä 1500 dollarin tuolissa..
Jos VR on marginaalituote niin tuollanen tuoli on marginaalituotteen marginaalituote.
 

finWeazel

Make ATK Great Again
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
258
Joo ei ole tulevaisuus kyllä 1500 dollarin tuolissa..
Jos VR on marginaalituote niin tuollanen tuoli on marginaalituotteen marginaalituote.
Ei se nyt sen hullumpaa ole kuin highend pelipc/läppäri, warthog hotas, parempi ratti+poljin systeemi, parempi pelituoli autosimuille, htc index headset jne. Niche tuote toki, mutta jos tekee hyvän tuotteen 1-2k$ välille niin kyllä sille löytyy ostajia tarpeeksi.

Toi nykyverme näyttää vähän heppoiselle, epäergonomiselle ja ei näytä kovin helpolta pultata tuohon ohjaimia kiinni. Softapuolikin kuulostaa liian säädökkäältä vielä. Pitäisi olla plug&play eikä konffihelvetti. Mut jos nuo tai joku muu saa tehtyä kakkosversion, joka on aavistuksen vakuuttavampi niin kauppa voi alkaa käymään melko mukavasti.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Parempiakin penkkejä löytyy
[/QUOTE]
Juu, ton viereen sopii toinen jymymenestys VR-lisälaitteiden saralla:

Eniten minua hirvitti tuossa mainosvideossa se huppari, jonka hupun poika veti päähänsä session aluksi. Juuri niin minäkin tykkään nauttia VR-pelini, ettei vaan tule VR-potta päässä kylmä :D
 

finWeazel

Make ATK Great Again
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
258
Juu, ton viereen sopii toinen jymymenestys VR-lisälaitteiden saralla:

Nämä kävelyjutut ei kiinnosta mua ollenkaan. Vähäinenkin kiinnostus noita kohtaan katosi, kun half life alyx näytti miten hyvin roomscale+teleport yhdistelmä toimii.

360 kääntyvä + kallisteleva pelituoli olis oiva autopeleihin vr:n kaveriksi. Ehkä myös lento/avaruussimuihin mukava. Tuossa nykyiteraatiossa yaw ei ole kovin vakuuttava, mutta ehkä ne jaksaa kehitellä ja kakkosversio olisi riittävän hyvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 111
Toi laite on puoltoista tonnia. Halvemmalla saa jo kunnon motion platformin auto- ja lentosimuille eikä tuo peliasentokaan juuri houkuta vrt kunnon rigi kuppipenkkeineen.
Ideana joo ihan hauska mutta ei tuota tosissaan kukaan osta auto/lentosimuiluun, muihin peleihin sopii ehkä jotenkuten.
 

finWeazel

Make ATK Great Again
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
258
Toi laite on puoltoista tonnia. Halvemmalla saa jo kunnon motion platformin auto- ja lentosimuille eikä tuo peliasentokaan juuri houkuta vrt kunnon rigi kuppipenkkeineen.
Ideana joo ihan hauska mutta ei tuota tosissaan kukaan osta auto/lentosimuiluun, muihin peleihin sopii ehkä jotenkuten.
Jos sulla on jo tiedossa joku parempi niin linkki olis kiva. Vois sitten seurata ns. oikeita tuotteita ja liipaista ostaen oikean hetken koittaessa.
 

Jill Valentine

Mestari
Tukijäsen
Team AMD
Team NVIDIA
Team Apple
Team iPhone
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
10 411
Varmaan ihan hauska vuoristoratakyydeissä. Vielä kun lisää tuulettimen naaman eteen puhaltamaan.
Heh, hyvä pointti. Vuoristoradat olivatkin ensimmäinen oma VR-kokemus jotenka olisi ihan mielenkiintoista tuollaisella kokeilla.

On tämäkin kun mulla ollut ratti ja polkimet pari viikkoa enkä ole edes Dirt Rally 2.0:aa VR:llä noilla kokeillut. Asia on korjattava tänään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 111
Jos sulla on jo tiedossa joku parempi niin linkki olis kiva. Vois sitten seurata ns. oikeita tuotteita ja liipaista ostaen oikean hetken koittaessa.
Muistelisin joskus nähneeni motion rigin reiluun tonniin, mutta nyt en kuollaksenikaan löydä sitä myyjäsivua enää.
 

finWeazel

Make ATK Great Again
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
258
Hieno juttu, että noita simutuoleja on enemmänkin. Joku tuollainen ois ihan mahtava lisävaruste siinä kohtaa, kun voi pysyvän pelihuoneen/tilan järjestää.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Pelasin tänään ensi kertaa Walking Dead Saints & Sinnersiä. Vaikuttaa ihan hyvin tehdyltä, mutta huomaan pitäväni vaikka DOOM VFR:n kirkkaammista ja värikkäämmistä grafiikoista enemmän. Vähän silmät tahtoo uupua jatkuvassa hämärässä ja alitehoisen taskulampun kanssa säätäessä. Toisaalta olen ihan alussa, niin ehkä maisemat siitä vähän kirkastuu. Mutta jotenkin ainakin näin alkuun väsyttää pelillinenkin synkistely, on jo niin nähty teema.

Tavallaan kivat fysiikat on mallinnettu. Lähiaseilla täytyy oikeasti käyttää voimaa iskiessä, jos haluaa tiputtaa zombin. Veitsi tai ristipääruuvimeisseli tms. uppoaa palkitsevan tuntuisesti kalloon. Varjopuolena yritän pysyä ekstratietoisena todellisesta ympäristöstäni, ettei lapsi tai joku muu ole hiippaillut lyöntisektorille tai etten ole itse siirtynyt vahingossa liian lähelle telkkaria tms. Tämä estää kunnon rentoutumisen pelissä, kun varon koko ajan tosimaailman asioita enkä pelkästään pelin. Yhä on turhan tuoreessa muistissa kun melkein rikoin Gornissa vitriinin lasin. Ja nyt joutuu käyttämään paljon enemmän voimaa.

Onko sitten WMR liittyvä vai yleinen bugi, mutta kuva ryhtyy välillä pyörimään hitaasti vasemmalle ilman syytä. Sen saa loppumaan kun tökkää tattia, mutta häiritsee se kumminkin.

Täytyy kuitenkin antaa pelille lisää aikaa. Half Life Alyxiinkin ihastuin vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen. Saa nähdä nouseeko vielä osakkeet Saints & Sinnersinkin osalta.
Nyt on noin 6h tuntia Walking Dead: Saints & Sinnersissä etenemistä kellossa. Todellinen summa hieman suurempi, kun olen aloittanut tehtäviä välillä alusta. Nyt kun ylimääräiset kääntymiset on saanut poistettua tikun deadzonea kasvattamalla ja lyöntitekniikat ja pelimekaniikat suunnilleen opittua, niin onhan tämä ihan hauska peli. Lootti on keskeisessä osassa ja ajan tehokas hyödyntäminen. Toistaiseksi päivä ei ole vielä kertaakaan ehtinyt kulua kellonsoittoon asti, kun on reppu jo täynnä hyödyllistä tavaraa ja tehtävä suoritettu. Eli liian tiukkana en aikarajaa pidä ainakaan vielä. Mukavana balanssina omaan baseen sijoittuvissa tehtävissä ei ole aikarajaa, vaan saa rauhassa touhuta. Mitä nyt lisääntyvät zombit ja hajoilevat aseet laittaa sen verran vauhtia hynttysiin, että tutkintareissuiltaan ei jäisi ainakaan materiaaliselle tappiolle. Vielä saa nähdä kuinka kriittistä on loottien hyötymaksimointi juonen edetessä, vai riittääkö kevyempikin ote lootin valinnassa ilman että pelistä tulee ihan mahdoton selvitä. Viime tehtävässä jouduin ensimmäistä kertaa turvaamaan käsiaseeseen, vaikka olin päättänyt yrittää selvitä pelkällä puukolla mahdollisimman pitkälle.

On tämä viihdyttävämpi peli ollut kuin Boneworks. Jälkimmäinen kun tuntuu lähinnä tekniikkademolta. Half Life Alyx on kokonaisuudessaan ykkönen, mutta ei WD: S&S:sin tarvitse kuitenkaan lainkaan hävetä sen rinnalla. WD: S&S:ssä on selvät omat vahvuutensa, kuten lähitaistelu ja survival-meininki monipuolisine lootteineen.
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
116
^ Ei siitä pelin joka aamuisesta pelottelusta kannata välittää. Kyllä sitä loottia löytää aina enemmän mitä reppuun mahtuu.
 
Liittynyt
06.09.2018
Viestejä
68
Onkos kellään vielä ostettuna virtual battlegroundsia?

Laitoin juuri latautumaan optimistisin mielin. Huomenna kelpaisi peliseura
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
83
Lootti on keskeisessä osassa ja ajan tehokas hyödyntäminen. Toistaiseksi päivä ei ole vielä kertaakaan ehtinyt kulua kellonsoittoon asti, kun on reppu jo täynnä hyödyllistä tavaraa ja tehtävä suoritettu. Eli liian tiukkana en aikarajaa pidä ainakaan vielä.
Itselläni kiinnostus lopahti, kun tajusin, että tehtävissä on aikaraja. Tykkäisin mieluummin tutkia talot rauhassa tyyliin Thief-pelit, mutta aikarajoitus syö ideaa tuolta ja samalla myös laskee immersion tunnetta. Toisaalta, jos voisi jäädä nukkumaan tehtävien taloihin, niin sekin olisi parempi.

Itsehän olen ollut zombi-fani siitä lähtien, kun Dawn of the Deadin katsoin jo ihan pienenä, mutta Zombie-pelit on kyllä kaikki olleet yleisesti ottaen pettymyksiä. Monessa tuntuisi aina olevan käytössä jonkinlainen horde- tai yömoodi, jolloin zombeista tulee superzombeja. Ei kyllä nappaa. Ainoa oikeasti hyvä zombipeli on mielestäni ollut Arizona Sunshine (VR), jossa mennään immersio edellä. Ei loottausta, ei tavarannyhväystä, vaan kunnon vanhanajan fps-peli.

Half Life Alyx oli hyvä VR-peli, yksi parhaista. Pelasin ruudulta Black Mesan heti perään, joka pelinä oli mielestäni kuitenkin hitusen parempi.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
401
Itselläni kiinnostus lopahti, kun tajusin, että tehtävissä on aikaraja. Tykkäisin mieluummin tutkia talot rauhassa tyyliin Thief-pelit, mutta aikarajoitus syö ideaa tuolta ja samalla myös laskee immersion tunnetta. Toisaalta, jos voisi jäädä nukkumaan tehtävien taloihin, niin sekin olisi parempi.

Itsehän olen ollut zombi-fani siitä lähtien, kun Dawn of the Deadin katsoin jo ihan pienenä, mutta Zombie-pelit on kyllä kaikki olleet yleisesti ottaen pettymyksiä. Monessa tuntuisi aina olevan käytössä jonkinlainen horde- tai yömoodi, jolloin zombeista tulee superzombeja. Ei kyllä nappaa. Ainoa oikeasti hyvä zombipeli on mielestäni ollut Arizona Sunshine (VR), jossa mennään immersio edellä. Ei loottausta, ei tavarannyhväystä, vaan kunnon vanhanajan fps-peli.

Half Life Alyx oli hyvä VR-peli, yksi parhaista. Pelasin ruudulta Black Mesan heti perään, joka pelinä oli mielestäni kuitenkin hitusen parempi.
Ei se Walking Deadin kellonsoitto ole edes kovin paha. Kannoin repussa mukana sisäelimiä, joita hieroin ukkoon, kun aika tuli. Sai rauhassa hiippailla takaisin lautalle ja jos jokin kesken jäi, niin tuli vaikka toisena päivänä takaisin tutkimaan loppuun. Ihan kiva vain pieni paineen tuntu, kun se oli muutenkin vain osan aikaa pelistä. Kellosta pystyi tarkkailla paljonko aikaa oli jäljellä ja yleensä ihan riittämiin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
92 198
Viestejä
1 888 037
Jäsenet
39 675
Uusin jäsen
Kele12

Hinta.fi

Ylös Bottom