VR-pelit

Lone Echo tuli pelattua loppuun, vain 5h peliaika. Tosi hieno tunnelma, hienohko tarina, grafiikat todella upeat ja astronauttikaveri Liv jopa paremmin teksturoitu kuin hahmot Alyxissä. Controllit aivan loistavat ja intuitiiviset, aluksen seinästä puskemalla saa luonnollisesti lisää vauhtia kuten olettaisi. Ainoota miinusta tulee pelin lyhyydestä mutta black fridayn alesta 20 eurolla silti tosi hyvä diili, täyteen hintaan 40e en suosittele.

Ens vuonna pitäisi tulla sitten Lone Echo 2, hankintaan menee ihan varmasti.
Ai se on noin lyhyt, lähentelee kympin tuntitaksaa, jos täyteen hintaan on mennyt lunastamaan. Siihen hintaan saa olla mehukasta kamaa :D

CP77 voisi olla VRssäkin jepa, mutta nykykunnossa ei pyöri kunnolla edes lättynä 1440p. CDPR käsittääkseni kommentoinut VRn mahdollisuutta tyyliin "ei mahdottomuus".
 
Toimiikos tää muuten hyvin reviven kautta?
Itse pelasin Oculus storen kautta niin ei tarvinnut sitä käyttää mutta käsittääkseni peli toimii hyvin sen kautta. Mutta pelissä tosiaan on aika paljon kaatumisongelmaa jota kommenttien perusteella löytyy muiltakin, mä jouduin monta tehtävää pelaamaan uudestaan kun peli vain randomisti kaatuu. Ehkä auttoi kun kun alikellotin konetta ihan huolella testiksi niin sais loppuun asti pelattua.
 

Update v1.21

This is the second update to Medal of Honor: Above and Beyond. Thanks again to everyone for their feedback and suggestions.

New Option for Controller-Oriented Movement
• Added an option to base movement off of the controller’s direction instead of the player’s view direction.
• In the Options menu, choose the “VR Comfort” section, and set “Movement Orientation” to “Controller.”

New Video Options
• You’ll find these in the Options menu, in the “Audio/Video” section.
• Texture Streaming: 400MB, 700MB, 1000MB, 2000MB, or Auto
• Texture Filtering Level: Anisotropic 1x, 2x, 4x, or 8x
• Anti-Aliasing Mode: MSAA 2x, MSAA 4x, Temporal AA, or Off
• Anti-Aliasing Quality: Low, Medium, High, or Default

Even More Streamlined Gameflow
• We removed the need to pull the trigger at the start of every campaign segment.
• Levels now start playing as soon as the title card comes up.

Star Ranks Off by Default for New Players
• The stars that draw over enemy heads in the Campaign are now Off by default for new players.
• Existing players will keep whatever setting they last used.
• As always, star ranks are in the Options menu. Choose the “Campaign” section, and setting “Enemy Rank” to “Disabled” or “Enabled.”

Arm Sleeves Now Hide When Close to Player Eyes
• The sleeves on the player’s arms no longer show when brought close to the eyes.
• This fixes the issue of looking down the sights with an eye opposite to the player’s dominant hand, e.g. aiming with the left eye when right-hand dominant.

Other Changes:
• NPC eye logic improved.
• Improved server performance in multiplayer matches.
• Lowered grip sensitivity when using Valve Index controllers.
• Fixed zoom controls on scoped weapons when launching the game through Steam.
• Fixed a glitch when re-opening the Multiplayer in-game menu.
• Fixed a rare crash that could trigger from switching party leaders in Multiplayer.
• Fixed a "Connection to server timed out" issue when trying to play Mad Bomber.
• Various updates and fixes for localized text.
• Additional under the hood fixes and optimizations.

Thank you again for the feedback! Another update coming before the holiday!


Allright :thumbsup: ootellaas vielä
 
Merry Snowballs. Sain vuosi sitten sen jostain ilmaiseksi ja äsken kun en keksinyt muuta pelattavaa, päätin sitä vihdoinkin kokeilla. Yllätyksekseni se sai hymyn huulille ja joulumusiikin tahdissa tanssahtelemaan. Ei tuosta varmaan moneksi tunniksi hupia kestä. 25 minuutissa pääsin suunnilleen kentistä puoleen väliin ja loppujen kenttien kohdalla kestänee pidempään, kun vaikeustaso nousee. Lisäaikaa saanee kulumaan myös parempia tähtiluokituksia ja highscoreja metsästämällä, jos sellainen kiinnostaa.

Lumipallojen heittely HP Reverb G2:n ohjaimilla oli melkoista tuskaa, mutta aina lähes välittömästi sai lumitykin käyttöön, jolla oli jo paljon helpompaa lumipalloja tykittää menemään.
 
No mitäs mieltä olette tuosta Medal of Honor Above and Beyondista? Steamissä arviot tais olla melkeen mixed 50/50 . Maanantaina ois tulossa Reverb G2 ja RX 6800 XT, tuota MoHia vähän himoitsin.

Edit. Ja tosiaan ois kiva tietää paljo tuossa pelaajia moninpelissä? Löytyykö matsit nopeaan.
 
En ole mohia vielä kokeillut. 60e hintalappu tuntuu liian jyrkältä, mutta toisaalta yksinpeli on kokemuksena saanut ihan positiivisia arvioita. Jos jollain on kokemuksia mp niin olen kyllä kiinnostunut.
 
No mitäs mieltä olette tuosta Medal of Honor Above and Beyondista? Steamissä arviot tais olla melkeen mixed 50/50 . Maanantaina ois tulossa Reverb G2 ja RX 6800 XT, tuota MoHia vähän himoitsin.

Onhan siihen kolmet pätsit jo ilmestyny ja arviot oli steamin puolella ekana "enimmäkseen kielteiset" ja nyt alkanu paranee. Tammikuuhun vielä oottelis.

Edit.

New Options to Hide Your Torso and Cuffs
  • You can now choose to hide the in-game representations of your torso, your sleeve cuffs, or both.
  • Under Options, choose the “Gameplay” section, and set “Body Visibility” or “Cuff Visibility” to “Disabled.”


New Full-View Sniper Scopes
  • Added an option to render the sniper view directly in the scope.
  • To enable, go to Options, choose the “Gameplay” section, and set “Scope Type” to “Realistic.”
  • Added a new “Scope Resolution” option. Bumping this down can improve performance on some systems.
Siinähän on pätsätty jo kaks häiritsevintä asiaa :D
 
Onhan siihen kolmet pätsit jo ilmestyny ja arviot oli steamin puolella ekana "enimmäkseen kielteiset" ja nyt alkanu paranee. Tammikuuhun vielä oottelis.

Edit.

New Options to Hide Your Torso and Cuffs
  • You can now choose to hide the in-game representations of your torso, your sleeve cuffs, or both.
  • Under Options, choose the “Gameplay” section, and set “Body Visibility” or “Cuff Visibility” to “Disabled.”


New Full-View Sniper Scopes
  • Added an option to render the sniper view directly in the scope.
  • To enable, go to Options, choose the “Gameplay” section, and set “Scope Type” to “Realistic.”
  • Added a new “Scope Resolution” option. Bumping this down can improve performance on some systems.
Siinähän on pätsätty jo kaks häiritsevintä asiaa :D
Päällimmäisenä arvioista nousi esiin pelin toimivuus, epäilen että suurimmalla osalla ei ole edes pelin suosittelemaa vaatimusta näytönohjaimen osalta (rtx 2080). Onko tuossa oikeasti jotain muutakin vikaa?
 
  • VÄHINTÄÄN:
    • Vaatii 64-bittisen prosessorin ja käyttöjärjestelmän
    • Käyttöjärjestelmä: Windows 10
    • Prosessori: Intel i7 9700K equivalent or greater
    • Muisti: 16 GB RAM
    • Grafiikka: NVIDIA GTX 1080 equivalent or greater
    • Tallennus: 180 GB kiintolevytilaa
minimi näyttis nyt oli ainaki muutettu

tässä videossa nyt on hyvät timestämpit jos jaksat kahtoa. i7 2600k (kellotettu) 16gb DDR3, 980ti. Steamin kautta ostettu ja julkasupäivänä. Ei ollu myöskään lisätty oculus native modea joten sekin vielä syö performancea ku occulus softa+steam vr jyrrää taustalla
 
Viimeksi muokattu:
Tuo mohi jäänyt juurikin siitä syystä ostamatta, ettei edes minimit täyty.
Itsellä 3570k @4.5ghz 16gb 2000mhz ram ja 1070ti.
 
Osui silmään että Nano kehui MoH:ia, ensimmäiset kaksi tuntia on outoa pätkittyä tutoriaalimaista sähläystä mutta sitten meno muuttuu mukavaksi. Perinteistä MoH meininkiä.
 
Onko täällä porukoilla kokemista MoH kuinka paljon vaatii pelitilaa? Itselläni aika niukka 2m x 2m pelitila jossa Alyx meni ihan mukavasti mutta esim Superhot pelin kanssa tila loppu jo kesken.
 
Tuo mohi jäänyt juurikin siitä syystä ostamatta, ettei edes minimit täyty.
Itsellä 3570k @4.5ghz 16gb 2000mhz ram ja 1070ti.


Joku arvostelija totesi ettei nuo käytännössä pidä paikkaansa. Muistaakseni pelasi 1070 ihan mallikkaasti. Muistaako kukaan muu nähneensä sitä videota?

Ei se video, mitä muistelin, mutta tuossakin alle minimispeksien pelaamista
 
Kuinka moni tuon MoH:n on ostanut? Kirpaisee tuo hinta, jos ei ole viimeisen päälle AAA-elämys. Etenkin kun on tottunut ostamaan pelit jatkuvista alennusmyynneistä ja on muutenkin muuta pelattavaa. Haluaisi kuitenkin myös tukea VR-pelimarkkinoiden kehitystä tukemalla lompakolla alan pelikehitystä.
 
Joku arvostelija totesi ettei nuo käytännössä pidä paikkaansa. Muistaakseni pelasi 1070 ihan mallikkaasti. Muistaako kukaan muu nähneensä sitä videota?

Ei se video, mitä muistelin, mutta tuossakin alle minimispeksien pelaamista

Prossusta se on lähinnä kiinni. i5 3570k ei oikein tuon wmr alustan kanssa pärjää. Veikkaan, että ko prossussa ei ole ihan kaikkia tarvittavia laajennuksia sillä pelkkä steamvr for wmr aiheuttaa 40% prosessorikuorman. Tästä syystä mikään prosessori-intensiivinen vr peli ei oikein jaksa.
Simuissa huomaa parhaiten kun mikään ei pyöri juuri yli 45 fps. Monissa muissa peleissä tippuu myös alle 90fps.
 
Katsoin juuri jonkun Q&A:n Sons of the Forestista ja siitä päätellen VR-tukea ei olisi enää tulossa. Olisi kyllä iso harmi, koska the Forest on suosikkipelejäni VR:ssä.
 
Oli kyllä hirveä kokemus tuo MoH: Above and beyond. Onneksi Steamissä hyvä palautus systeemi.
Todella vaikea selittää että mikä tossa mättää, jotenkin ei toimi tuo aseen käsittely alkuunkaan. Tuosta puuttuu tuntuma kokonaan, sekä ase että virtuaali hahmo (pelaaja) on kuin läpinäkyvä, aseen kun laittaa tarpeeks lähelle niin menee osittain pelihahmon sisään mikä vaikeuttaa tähtäämistä. En ees äkkiseltään muista miten tuo aseiden käsittely on muissa peleissä toteutettu, mutta en oo kyllä tollasta huomannut. Esim. Pavlovissa ainakin se virtual gunstock asetus ollu päällä alusta alkaen niin tuntuu aidommalta. Toinen häiritsevä tekijä tuossa on nuo kädet, tai voisi sanoa että ilmassa leijuvat ranteet.. käsivarrethan puuttuu kokonaan.
Jatketaan peliketjussa.
Siltähän tuo jo trailerissa näyttää ettei edes rekyyliä ole toteutettu :facepalm:
Ja sitten vielä jos fysiikat puuttuu...hyllyyn jää.
Harmi etteivät malttaneet tehdä kunnolla.
 
Jatketaan peliketjussa.
Siltähän tuo jo trailerissa näyttää ettei edes rekyyliä ole toteutettu :facepalm:
Ja sitten vielä jos fysiikat puuttuu...hyllyyn jää.
Harmi etteivät malttaneet tehdä kunnolla.
Sinällään harmillista kun oli kovat odotukset tätä kohtaan mutta jos tärkein jätetty tekemättä ja vielä 60€ hintainen AAA peli niin ei hyvää päivää.. Tuota ei tulis pelattua vaikka ilmasiks saisi. Jos first person shooteria haluaa pelata VR:llä niin paljon parempi ostaa vaikka Pavlov missä kaikki toimii, plus on vielä moninkertaisesti halvempikin.
 
Sinällään harmillista kun oli kovat odotukset tätä kohtaan mutta jos tärkein jätetty tekemättä ja vielä 60€ hintainen AAA peli niin ei hyvää päivää.. Tuota ei tulis pelattua vaikka ilmasiks saisi. Jos first person shooteria haluaa pelata VR:llä niin paljon parempi ostaa vaikka Pavlov missä kaikki toimii, plus on vielä moninkertaisesti halvempikin.
Pavlovissa ei vaan taida olla tuollaista WW2 tarinamoodin?
 
Sinällään harmillista kun oli kovat odotukset tätä kohtaan mutta jos tärkein jätetty tekemättä ja vielä 60€ hintainen AAA peli niin ei hyvää päivää.. Tuota ei tulis pelattua vaikka ilmasiks saisi. Jos first person shooteria haluaa pelata VR:llä niin paljon parempi ostaa vaikka Pavlov missä kaikki toimii, plus on vielä moninkertaisesti halvempikin.
Mutta entä jos ei pelaaminen ilman hyvää tarinaa kiinnosta? Ei silloin paljon myöskään Pavlov taida tarjota? Kiinnostus puhtaisiin nettiräiskintöihin taisi jäädä johonkin CS 1.6:een ja muihin aikansa H-L modeihin. Ei energia riitä Discordeihin ja nettiverkostoitumiseen.
 
Oikeastaan population onen suosion perusteella uskaltaisin väittää että suurelle massalle edes puhtaissa pvp räiskinnöissä 'sinnepäin aseenkäsittely' riittää, kunhan peli muuten on hauska.

Edellisessä eventissä pelasi kuulemma 50k pelaajaa, joka on aika iso lukema vr pelille.
 
Oikeastaan population onen suosion perusteella uskaltaisin väittää että suurelle massalle edes puhtaissa pvp räiskinnöissä 'sinnepäin aseenkäsittely' riittää, kunhan peli muuten on hauska.
Käsittääkseni siinä toimii moitteettomasti. Ainoaa negaa saanut osittain kun ovat lisänneet vr peliin crosshairin. :lol: Siinä voiskin olla yks peli mitä kokeilla..
 
Käsittääkseni siinä toimii moitteettomasti. Ainoaa negaa saanut osittain kun ovat lisänneet vr peliin crosshairin. :lol: Siinä voiskin olla yks peli mitä kokeilla..
Se crosshair on aika iso vinkuminen aihe siinä, koska ei tajuta miten se toimii. Pelissä on neljä eri tasoa tarkkuudelle; lonkalta yhdellä kädellä (crosshair, epätarkin), lonkalta kaksin käsin (crosshair, vähän tarkempi), olalla 1 tai 2 kättä (normi tähtäin, paljon tarkempi). Se crosshair siis ei korvaa tarkkaa tähtäystä, mutta sallii hieman paremman tähtäyksen nopeassa liikkeessä.

Toinen mistä itketään on kranaattien 'heittely'. Se nyt on ihan puhdas balanssi- ja helpotusjuttu.

Ainiin ja aseiden latailukin on kuulemma kamalaa kun ei tarvitse millilleen sovittaa lipasta vyöltä.

Ite pelihän on ihan timanttia. 10/10
 
Viimeksi muokattu:
Millainen tuo The Forest on yksinpelinä? Kaksinpelinä näyttää hauskalta videoiden perusteella, mutta mulla ei oikein oo sopivia pelikavereita.
 
Millainen tuo The Forest on yksinpelinä? Kaksinpelinä näyttää hauskalta videoiden perusteella, mutta mulla ei oikein oo sopivia pelikavereita.
Tuli tarina pelattua peaceful moodilla yksin läpi. Tarina on ihan tarttuva ja siitä välittää ainakin jos kasvattaa omia lapsia. Vaikka suurimman osan ajasta poimitaan harvakseltaan pieniä palasia ja eläydytään niiden kautta. Moninpeliä olen koittanut muutaman kerran.

Voin joku kerta tulla moninpeliin mukaan, jos kiinnostaa. Jonakin iltana klo 8 jälkeen enkä yöunia aio pelin takia liikaa turmella. Laita privaa, jos kiinnostaa. En ole kylläkään testaillut miten G2 toimii pelissä tai paljonko töitä ohjainten toimintakuntoon saaminen vaatii.

Edit.
Nyt on testattu. HP Reverb G2 ohjaimet toimivat The Forestissa mukisematta! Pois lukien yleisviat kuten jousipyssyllä ammunta ohjain poskella. Päivitin pelin omaan yhteensopivuuslistaan VR yleisketjussa. Pitäisi lista jonnekin muualle siirtää.
 
Viimeksi muokattu:
Teille jotka vääntänyt Alyxin läpi niin lämmin suositus noihin Workshopin "lisämappeihin". Muutaman suosituimman vääntäny läpi ja erittäin pätevistä modeista kyse.
Pitäisköhän sitä uskaltaa kokeilla? Onko jotain erityisiä suosituksia?
 
Pitäisköhän sitä uskaltaa kokeilla? Onko jotain erityisiä suosituksia?
Siitä saa filtteröityä "most popular all time". Ite alotin Overchargedista joka oli voittanu jonkun skaban. Toi oli hyvä perusräiskintään kun taas se joku "venäläinennimi station" taas hemmetin kuumottava. Kaikki modit helppo ladata ja käynnistää pelin sisältä.
Itekki otan suosituksia vastaan. On toi vaan sen verran tiukka geimi, että erittäin mielellään tulee lisäkontenttia pelailtua.
 
Tilatut workshoppi modit:














Nuita mieluummin näyttäsin kans jos kaveri tulis käymään ilman että spoilaa hl:alyxi tarinaa sen kummemmin :) Paljo on hyviä modeja ja lisää vaa tulee onneks on workshoppi :thumbsup:

Alyx-ketjusta lainattu suosituksia.
 
Kysyin jo Morrowind-ketjussa mutta täällä ehkä kohderyhmä paremmin. OpenMW on näköjään saanut VR-tuen. Onko kukaan viritellyt päälle ja saanut modattua siedettävän näköiseksi vai onko OpenMW-modaus vielä sillä tasolla?

En kyllä ole varma, että kestäisin cliffracereitä VR:nä... :eek:
 
Perhana, mietin jo että myyn Questin pois mutta Alyxin workshoppeja on ihan sikana ja tuo Alien Isolation voisi olla myös kokemus. Ja eräs suurista suosikeistani Soma oli kai tulossa myös mutta olikohan vain PSVR..
 
Ehdotelkaas jotain hyviä pelejä SteamVR. Luonnollisesti löytyy jo HL:A,Beat Saber, Killing Floor ja Pavlov VR. :D

Steamissä noita VR pelejä monta tuhatta ja selaaminen vie aikaa, varmaan siellä joukossa niitä hyviä helmiä mitkä ei ole luokiteltu AAA peliksi.

Joku kauhupeli kiinnostas, jos sellasta on. :D
 
Ehdotelkaas jotain hyviä pelejä SteamVR. Luonnollisesti löytyy jo HL:A,Beat Saber, Killing Floor ja Pavlov VR. :D

Steamissä noita VR pelejä monta tuhatta ja selaaminen vie aikaa, varmaan siellä joukossa niitä hyviä helmiä mitkä ei ole luokiteltu AAA peliksi.

Joku kauhupeli kiinnostas, jos sellasta on. :D
Paras lähitaistelu ja "kauhu" on varmaan Walking Dead: Saints & Sinners.

Edit.
Ja nyt kun muistelen, niin minulla taitaa olla siihen yksi käyttämätön Steam-avain, jos joku haluaa siitä jotakin tarjota.
 
Viimeksi muokattu:
Kysyin jo Morrowind-ketjussa mutta täällä ehkä kohderyhmä paremmin. OpenMW on näköjään saanut VR-tuen. Onko kukaan viritellyt päälle ja saanut modattua siedettävän näköiseksi vai onko OpenMW-modaus vielä sillä tasolla?

En kyllä ole varma, että kestäisin cliffracereitä VR:nä... :eek:

Tätä ei ilmeisesti vielä saa Quest 2:lla pelaamaan sitten Virtual Desktopin yli. Jotta ohjainten tatit toimisi, pitäisi aktivoida "OpenXR runtime", jota ilmeisesti VD ei vielä tue. Muitakin puutteita taitaa olla bindaamattomien mutta tärkeitten nappuloiden muodossa. Mutta hienoa että joku tekee.
 
Tulipas heti ladattua Dr. Beefin Doom 3 -käännös Sidequestin kautta (olin ostanut Doom 3:n valmiiksi Steamin alesta, huom! BFG-versio ei käy). Erittäin hyvältähän se näytti Quest 2:lla testatessa, joskaan en ollut aiemmin pelannut ko. peliä. Se täytyy sanoa, että heti alkuunsa liikkuessa iski päälle jonkinasteinen motion sickness, mitä en ollut esim. Alyxia pelatessa kokenut. Tuli se fiilis, ettei Doom 3:sta ainakaan seisten halua pelata, vaan se vaatii istumisen.
 
Tulipas heti ladattua Dr. Beefin Doom 3 -käännös Sidequestin kautta (olin ostanut Doom 3:n valmiiksi Steamin alesta, huom! BFG-versio ei käy). Erittäin hyvältähän se näytti Quest 2:lla testatessa, joskaan en ollut aiemmin pelannut ko. peliä. Se täytyy sanoa, että heti alkuunsa liikkuessa iski päälle jonkinasteinen motion sickness, mitä en ollut esim. Alyxia pelatessa kokenut. Tuli se fiilis, ettei Doom 3:sta ainakaan seisten halua pelata, vaan se vaatii istumisen.
Jos se jökkii yhtään nii voi kokeilla nostaa gpu levelit täysii ja foveated rendenderingin johonki 3:een SideQuestin avulla. Voi auttaa myös vähän oloihin.
 
Jos se jökkii yhtään nii voi kokeilla nostaa gpu levelit täysii ja foveated rendenderingin johonki 3:een SideQuestin avulla. Voi auttaa myös vähän oloihin.

Ihan smoothisti se peli pyöri, mutta veikkaan, että ongelma oli Doom ukon nopeudessa. Pitää tänään tutkia peliasetuksia, kun vähän kuulin, että olis mahdollista hidastaa liikkumisnopeutta.
 
Onko muilla ongelmia Pavlovin kanssa päivityksen jälkeen? Ei lähde peli käyntiin, crashaa samantien. Kokeilin jo tehdä kaiken mitä troubleshoot ohjeessa mainittiin, asensin myös kokonaan uudelleen eikä auttanut. Rift S lasit itsellä.
 
Onko muilla ongelmia Pavlovin kanssa päivityksen jälkeen? Ei lähde peli käyntiin, crashaa samantien. Kokeilin jo tehdä kaiken mitä troubleshoot ohjeessa mainittiin, asensin myös kokonaan uudelleen eikä auttanut. Rift S lasit itsellä.
Lauantaina tuli pelattua ilman ongelmia.
Tai no, petyin kyllä päivitykseen kun ei pysty vieläkään mitään coop-settiä tekemään ite (kunnolla). WW2 setti kaverin kans botteja vastaan ois napannut.
 
Lauantaina tuli pelattua ilman ongelmia.
Tai no, petyin kyllä päivitykseen kun ei pysty vieläkään mitään coop-settiä tekemään ite (kunnolla). WW2 setti kaverin kans botteja vastaan ois napannut.
Ok täytyy vielä selvitellä mistähän tuo kaatuilu voisi johtua. Tuossahan muuten on ainakin aikaisemmin ollut ''secret'' nappula jolla voi luoda custom mapin esim. zombiemodissa. Siinä kun valitsee co-op kohdan niin ''set'' nappulan alapuolelta painaa tyhjää tilaa, siitä saa mappivalikon auki.
 
Ok täytyy vielä selvitellä mistähän tuo kaatuilu voisi johtua. Tuossahan muuten on ainakin aikaisemmin ollut ''secret'' nappula jolla voi luoda custom mapin esim. zombiemodissa. Siinä kun valitsee co-op kohdan niin ''set'' nappulan alapuolelta painaa tyhjää tilaa, siitä saa mappivalikon auki.
Ahaa. Tosin ite oisin halunnut ihan eläviä vastaan, zombit alkaa käydä tylsäksi.
 
Onkos kellään mitään kokemuksia OhShape pelistä Quest 2:lla? Oculus mainostaa, että on tämän päivän -25% alennuksessa.


Vähän siinä vaiheilla että kiinnostaisiko vai ei, Beat Saber kyllä maistuu hyvin. Harmi ettei noista peleistä ole demoja ladattavissa, tietty rahat saa takaisin jos hakee hyvitystä...
 
Onkos kellään mitään kokemuksia OhShape pelistä Quest 2:lla? Oculus mainostaa, että on tämän päivän -25% alennuksessa.


Vähän siinä vaiheilla että kiinnostaisiko vai ei, Beat Saber kyllä maistuu hyvin. Harmi ettei noista peleistä ole demoja ladattavissa, tietty rahat saa takaisin jos hakee hyvitystä...
Kyllä tuossa ehkä ainakin monipuolisempaa on se liikkuminen kuin beat saberissa. Pelinä ei kyllä varmaan yhtä koukuttava, mutta liikunnan kannalta parempi. Ja onhan se vaihtelua jos beat saber kyllästyttää.
 
Mielenkiintopista, että Valve Index VR Kit on Steamin toiseksi myydyin "peli" ollut viime viikolla. Hyvin tuntuu Index siis kaupaksi menevän.

1. Rust.
2. Valve Index VR Kit.
3. Cyberpunk 2077.
4. Heroes of the Three Kingdoms 8.
5. Counter-Strike: Global Offensive - Operation Broken Fang.
6. Phasmophobia.
7. Raft.
8. Red Dead Redemption 2.
9. Grand Theft Auto V.
10. Sea of Thieves.
 
Mielenkiintopista, että Valve Index VR Kit on Steamin toiseksi myydyin "peli" ollut viime viikolla. Hyvin tuntuu Index siis kaupaksi menevän.

1. Rust.
2. Valve Index VR Kit.
3. Cyberpunk 2077.
4. Heroes of the Three Kingdoms 8.
5. Counter-Strike: Global Offensive - Operation Broken Fang.
6. Phasmophobia.
7. Raft.
8. Red Dead Redemption 2.
9. Grand Theft Auto V.
10. Sea of Thieves.
Tuo on varmaankin rahallisessa arvossa mitattu eikä kappalemäärässä. Mutta kyllähän se varmaan myy kun ainoa varteenotettava vaihtoehto PC rintamalla on G2, joka on paljastunut sekin erilaisista ongelmista kärsiväksi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 380
Viestejä
4 549 058
Jäsenet
74 978
Uusin jäsen
Omi77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom