VPN-palvelut

Viestiketju alueella 'Internet, tietoliikenne ja tietoturva' , aloittaja debuggeri, 21.10.2016.

1. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Tämä ei sitten tainnut pitää paikkaansa. Kaverin mukaan Freedome kysyy koodia käyttöön ottaessa, että haluatko siirtää tähän laitteeseen, kaikki X käytössä -tyyliin.

2. Seppo77

Seppo77

Rekisteröitynyt:
    20.06.2017
    En nyt tiedä ymmärsinkö oikein mutta jos ymmärsin niin ehkä hieman epäselvästi aikaisemmin sanoin. Eli siis kun koodin ensimmäisen kerran johonkin laitteeseen pistää niin siitä alkaa vanhentuminen. Eli jos vaikka kahden kuukauden päästä koodin pistää toiselle laitteelle niin vuoden koodista on enää 10kk aikaa jäljellä sille uudelle laitteelle. Useankin laitteen koodi on yksi sama koodi ja se tosiaan alkaa vanheta heti ku otetaan käyttöön ensimmäisessä laitteessa.

3. Merkava

Merkava מרכבה

Rekisteröitynyt:
    16.12.2016
    Täsmälleen näin.

4. maajussi

maajussi

Rekisteröitynyt:
    10.12.2016
    Itse ymmärsin että kysyjä halusi tietää miten toimii jos 3 laitteen lisenssistä on kaikki 3 laitetta käytössä jo ja sitten haluisi asentaa neljänteen tai viidenteen koneeseen. Esimerkiksi jos myy lisenssinsä kaverille. Ja tämä siis onnistuu kyllä koska neljännen laitteen käyttöönotossa se tosiaan ilmoittaa lisenssien olevan käytössä ja sitten ne käytössä olevat lisenssit voi "vapauttaa" ja saa käyttöön tavallaan 3 käyttämätöntä lisenssii ja ohjelmat sitten uudelleen aktivoituu, kun seuraavan kerran kyseistä laitetta/softaa käytät.
    Miten FREEDOME-palvelun usean laitteen käyttöoikeuden voi siirtää toiseen laitteeseen? - F-Secure Community

5. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Juuri näin. Vanhenemisen suhteen ei ole ollut mitään epäselvää.

6. Cumbo

Cumbo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    VyprVPN aiheutti tänään pari bluescreeniä ja tapahtumalokissa oli jotain jostain käyttöoikeuksista. Poistin ja asensin uudestaan ja käynnistäessä tulle alla oleva viesti. Mistähän on kyse?

upload_2019-4-28_2-21-40.png

7. selectamatic

selectamatic

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
  8. Juha Uotila

Juha Uotila Mobiilimiäs vol.2 Ylläpidon jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Aika epämääräistä on kun ei oikeasti kerrota mitään. Mutta kai nuo tuolla saa muutaman "opensoos" intoilijan mukaan.

maajussi tykkää tästä.
  9. Murhh

Murhh

Rekisteröitynyt:
    10.01.2017
    Operaattori voi näköjään sotkea aika paljon näitä. Minulla 100mb kaapeli, ja aiemmin VPN(pia, cyberghost) kautta maksiminopeus jäi noin kolmas-neljäsosaan siitä mitä ilman vpn:ää. Edellinen määräaikainen liittymä meni umpeen, joten uusin sen. Liittymän maksiminopeus pysyi samana.

No, jotain ne siellä näköjään tekivät kun nyt tulee melkein kaistan täydeltä PIA:lla. Itse en mitään muutoksia tehnyt enkä maininnut niille vpn ongelmista.
    Eli operaattoriin yhteyttä jos nämä tahmaa enemmän kuin pitäisi.

10. Vauhtimursu

Vauhtimursu

Rekisteröitynyt:
    30.07.2017
    Siinä on niin monta mutkaa matkan varrella mitkä voi vaikuttaa tuohon nopeuteen. Pelkästään vpnnän käyttö syö ihan vähä sitä omaa kaistaa. Kaikki laitteet / ohjelmat / käyttöjärjestelmät operaattorin ja internetin välillä voi aiheuttaa pientä lagaamista, ei voi aina olettaa että paska vpn palvelu tai operaattori kusee jotain. Pelkästään modeemisi voi olla niin surkea että esiintyy "tahmaamista" ..

11. Murhh

Murhh

Rekisteröitynyt:
    10.01.2017
    Joo aivan totta. Ei aikoinaan viitsinyt tehdä itse asialle muuta kuin katsoa että portit on auki eikä palomuuri sotke mitään, riitti hieman matalampi nopeus. Perseestä näitä on itse lähteä diagnosoimaan ton enempää.
    Melko varma että operaattorin puolella tässä tapauksessa oli ongelma, kun nopeudet nousi heti liittymän vaihduttua. Muuten sama liittymä, mutta upload vähän nopeampi.

12. sm81

sm81

Rekisteröitynyt:
    30.12.2017
    Kellään kokemusta Surfsharkin VPN? Toimiiko luotettavasti ja miten tuon maksun uusimisen kanssa? Lähteekö suoraan tililtä jos oon maksanut Paypalilla vai tuleeko ilmoitus etukäteen?

13. sm81

sm81

Rekisteröitynyt:
    30.12.2017
    Miltä on tuntunut?