VPN-palvelut

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
560
Tuo vpn.ac on ollut itsellä nyt vuoden käytössä. Ei ole kyllä ollut valittamista, eli toiminut kuin junan vessa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 236
Pystyykö tuon heittään edellisen jatkoksi? Ois vielä pari kuukautta edellistä jäljellä.
Tosin tuolla hintaa ei sinänsä väliä vaikka ei pystyiskään mutta kysyn nyt kuitenki.
On aina onnistunut, kun laittanut viestin asiakaspalveluun.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Ei tää freedome tainnut olla kuitenkaan mulle sopiva... voisiko joku, kenellä on vpn (jossa vielä joku hyvä tarjous voimassa) testata näkyykö UK:n virtual locationin kautta BBC:n live stream HD:nä? Kiitos!

Linkki: BBC iPlayer - Watch BBC One live
k
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Ei tää freedome tainnut olla kuitenkaan mulle sopiva... voisiko joku, kenellä on vpn (jossa vielä joku hyvä tarjous voimassa) testata näkyykö UK:n virtual locationin kautta BBC:n live stream HD:nä? Kiitos!

Linkki: BBC iPlayer - Watch BBC One live
vpn.ac toimii, mutta kai teit tuonne BBC ID tilin? Ei toimi nykyään ilman. Tili tarvii mailin ja UK-postinumeron (googleta joku satunnainen).
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
Ei tää freedome tainnut olla kuitenkaan mulle sopiva... voisiko joku, kenellä on vpn (jossa vielä joku hyvä tarjous voimassa) testata näkyykö UK:n virtual locationin kautta BBC:n live stream HD:nä? Kiitos!

Linkki: BBC iPlayer - Watch BBC One live
ExpressVPN: End Point UK - BBC iPlayer toimii (toki vaati rekisteröitymisen ja postikoodin UK:hon, tekaistu kävi). Testattu Windows/Edge.



NordVPN: End point UK - toimii, hieman hitaammin, mutta toimii (highest quality)



Testasin sekä live stream että arkistoidut UK-only ohjelmat, jotka eivät ilman VPN:ää näy.


Kuten sanottu, F-Secure tullut testattua, ei ole hintansa väärtti (jos haluaa toimivat ulkomaantoistot, lentokenttäwifit, jne). Paljon parempia on tarjolla. Myös anonyympimpiä ja nopeampia. Jos käyttää vain Suomi-Suomi, niin on varmaan ihan ok.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
462
Toimii varmaan, mutta en luottaisi noin hämärän vpn:n kautta kyllä mitään nettiä käyttää. Tiedä mitkä tahot siellä on taustalla dataa urkkimassa. Jostainhan niiden on raha revittävä ja ainakaan noilla 35$ ikuisilla tileillä sitä ei tehdä.
On siellä varmasti myös noita normaalia hintaa maksavia asiakkaita koska näitä 59$ maksavia ikuisia tilejä ei saa suoraan heidän sivuiltaan. Itseä lämmittää se että devaajat ovat mm. Discordissa ja Redditissä aktiivisia ja he auttavat ongelmissa nopeasti sekä vastaavat teknisiin asioihin liittyviin kysymyksiin ihmisille. Tulee jotenkin maanläheinen fiilis tästä yrityksestä, käyttäjältä käyttäjälle tehty palvelu. Toki eihän sitä tiedä että onko ruutujen toisella puolella koppalakit kirjoittelemassa.

Tähän asti ei kuitenkaan mitään valittamista Windscribestä. Lähiaikoinahan tuo maksumalli muuttuu ja näiden lifetime tilien myynti lopetetaan samalla.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
282
On siellä varmasti myös noita normaalia hintaa maksavia asiakkaita koska näitä 59$ maksavia ikuisia tilejä ei saa suoraan heidän sivuiltaan. Itseä lämmittää se että devaajat ovat mm. Discordissa ja Redditissä aktiivisia ja he auttavat ongelmissa nopeasti sekä vastaavat teknisiin asioihin liittyviin kysymyksiin ihmisille. Tulee jotenkin maanläheinen fiilis tästä yrityksestä, käyttäjältä käyttäjälle tehty palvelu. Toki eihän sitä tiedä että onko ruutujen toisella puolella koppalakit kirjoittelemassa.

Tähän asti ei kuitenkaan mitään valittamista Windscribestä. Lähiaikoinahan tuo maksumalli muuttuu ja näiden lifetime tilien myynti lopetetaan samalla.
Otetaanpa sitten tiedostettu riski ja hypätään Windscriben kelkkaan toistaiseksi.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Toimii varmaan, mutta en luottaisi noin hämärän vpn:n kautta kyllä mitään nettiä käyttää. Tiedä mitkä tahot siellä on taustalla dataa urkkimassa. Jostainhan niiden on raha revittävä ja ainakaan noilla 35$ ikuisilla tileillä sitä ei tehdä.
En kyllä ymmärrä mitä hämärää Windscribessä on? Jos vaikka 1-2% käyttäjistä on lifetime accolla, niin kyllä se rahantulo silti perustuu kuukausimaksuihin. Myöskin lifetime käyttäjistä katsotaan saavan "ilmaista" mainosta.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Epäilyttävää saattaa olla lähinnä se, miten kauan voi olettaa kyseisen firman pysyvän pystyssä, jos tuon hintaluokan tarjoukset ovat niillä tapana. Myös ne 1 ja 3 vuoden tilaukset oli reippaasti kilpailijoita halvempia, vaikka tuntuu olevan aika kattava palvelu.

Se "elinikäinen" tilaus voi loppua milloin vain, jos taloudelliset realiteetit iskee vastaan ja pannaan lappu luukulle.

Itse otin nyt ujosti vain 1 vuoden tilauksen kokeiluun.
 

RageTech

Powered by
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
365
Toimii varmaan, mutta en luottaisi noin hämärän vpn:n kautta kyllä mitään nettiä käyttää. Tiedä mitkä tahot siellä on taustalla dataa urkkimassa. Jostainhan niiden on raha revittävä ja ainakaan noilla 35$ ikuisilla tileillä sitä ei tehdä.
Tuossa vastahan oli postaus jossa oli linkki ws blogiin, noi lifetimet toimii syöttinä ja näkyvyytenä, ja normaali ostajia on myös jotka ostaa vuodeksi tai pariksi. Eli ei ole pelkästään lifetime myynnillä rahaa tekevä. Muttta toki jokainen tekee omat päätökset.
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Lievien jumien/mokien ostotapahtumassa jälkeen NordVPN 5 vuotta, about 5-kymppiä dollareina.

[emoji3]

Moista tarjousta ei siis ole, tarkennuksena.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
1 168
Aika ikävää kun monissa palveluissa tietojen täyttö tai maksaminen ei onnistu jos VPN on päällä. Esim Ryanairilla...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Aika ikävää kun monissa palveluissa tietojen täyttö tai maksaminen ei onnistu jos VPN on päällä. Esim Ryanairilla...
Ei sitä vittuillakseen tehdä vaan väärinkäytösten estämiseksi. Usein koskee kaikkia maksuja käsitteleviä palveluja ja pankkeja.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
Kiitos, minneköhän tuo nordvpnkoodi on mahdollista syöttää??

EDIT: eipä mitn, löyty ku refreshiä heitti.
Onnistuuko NordVPN:llä:
1. Osta nyt
2. Aktivoi myöhemmin?

On vielä vanhaa tilausta jäljellä jokunen kuukausi, enkä haluaisi menettää niitä, vaan lyödä uudet vanhan jatkoksi.

Onnistuuko?
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Onnistuuko NordVPN:llä:
1. Osta nyt
2. Aktivoi myöhemmin?

On vielä vanhaa tilausta jäljellä jokunen kuukausi, enkä haluaisi menettää niitä, vaan lyödä uudet vanhan jatkoksi.

Onnistuuko?
Onnistuu. Se lyö uudet jatkoksi.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 370
Vieläkö on jotain hyviä tarjouksia jäljellä? Mahdollisimman edullinen sekä linuxien latailuun sopiva olisi hakusessa.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Otin sitten tuon freedomen. En nyt kuitenkaan ole varma jatkanko tän kokeilujakson jälkeen. Otin siis pelkästään BBC:n iplayerin katseluun (asettaa sijainnin tai nopeuden mukaan automaattisesti hd/sd-streamin). Vaikka speedtest näyttää 30Mbps niin korkeintaan sd:nä tulee kaikki livelähetykset :( Ennen tuossa iplayerissä pystyi itse valitsemaan lähetyksen tarkkuuden. Näillä nykyajan munanjatketelkkareilla on aika hirveää katsoa peruslaatua.
Minä olen Freedomella BBC:n iplayeriä käyttänyt jo runsaan vuoden (selaimen kautta aina), mutta nyt perjantaina olikin blockki vastassa että "ohjelmaa ei voida näyttää" englanniksi tietty siis ja mahdollisina syinä ja ratkaisuna BBC:n ohjeet sanoi VPN:ää ym. Tämä siis Freedome UK serverin kautta.

Live ohjelmia en koskaan ole katsonut vaan niitä ohjelmien tallenteita ja tallenteita koittaessa nyt siis ei enää toiminut, onko muut Freedome käyttäjät huomanneet saman, että olisi Freedome blokattu?

Tallenteet kyllä aina tulleet mulla tuolla HD:nä automaattisesti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Se on ihan normaalia että nuo streaming palvelut blokkailee noita VPN yhteyksiä, lakeja kun pyrkivät seuraamaan nekin. Jos Freedomella ei ole kuin yksi palvelin UKssa niin voihan sitä kysellä niiltä, että oisko mahdollista saada toimimaan. Jos niitä kiinnostaa, niin voivat vaihtaa IP osoitetta ja sit taas voipi toimia jonkin aikaa.

VPN käyttö on kasvanut kovasti nyt tänä vuonna ja sen on huomannut erinäiset streaming palvelutkin...
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
2 005
Minä olen Freedomella BBC:n iplayeriä käyttänyt jo runsaan vuoden (selaimen kautta aina), mutta nyt perjantaina olikin blockki vastassa että "ohjelmaa ei voida näyttää" englanniksi tietty siis ja mahdollisina syinä ja ratkaisuna BBC:n ohjeet sanoi VPN:ää ym. Tämä siis Freedome UK serverin kautta.
Kävin freedomen support forumilla kyselemässä tästä omasta HD-asiasta (kukaan ei vauvatunut toistaiseksi vastaamaan...) ja huomasin että toi sun mainitsema blokki oli ollut muillakin ja siihen taisi olla joku toimiva ratkaisukin. Käyppäs katsomassa.

Mitenhän toi freedome-tilauksen peruminen? ehdoissa lukee että jo maksettuja maksuja ei palauteta. Kiva kun maksoin just vuodeksi. Mitä vitt... :eek:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
658
NordVPN:lle toimii alennuskoodi nordvpn399BF. Tällä saa sen 3 vuoden diilin 99 dollarilla.

Voinko ostovaiheessa jättää vaan ton ALV-kohdan Yhdysvalloiksi ja siten jättää alvit maksamatta?

EDIT: Vastaan itselleni. Maan voi jättää Yhdysvalloiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Mitenhän toi freedome-tilauksen peruminen? ehdoissa lukee että jo maksettuja maksuja ei palauteta. Kiva kun maksoin just vuodeksi. Mitä vitt... :eek:
Digituotteissa jotka etenkin on ostettu kolmannelta osapuolelta on harvoin palautettavissa, tuo kun ei aina ole niin yksinkertainen prosessi...
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
383
Kävin freedomen support forumilla kyselemässä tästä omasta HD-asiasta (kukaan ei vauvatunut toistaiseksi vastaamaan...) ja huomasin että toi sun mainitsema blokki oli ollut muillakin ja siihen taisi olla joku toimiva ratkaisukin. Käyppäs katsomassa.
Kiitti vinkistä. Tosiaan siellä olikin muillakin ollu sama ongelma (viime viikolla) ja koitin toisella koneella äsken niin nyt iplayeri toimii jälleen, joten kaipa ovat jo vaihtaneet IP:tä F-Securen puolelta kuten jotkut siellä ketjussa arvelikin ja toivoi.

Tosta rispektit F-Securen supportille että auttavat näissä streaming jutuissakin, kun oletin etteivät julkisesti halua kommentoida tai neuvoa, kun kuitenki nää tekijänoikeusjutut on arka aihe yleensä, vaikka tietty VPN:iä just paljon niiden takia ostetaankin.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
vpn.ac alennuskoodilla 35 euroa per vuosi, sitä enempää ei kannataa mistään VPN:nästä maksaa per vuosi.
Vastaan tähän, koska muistutan, että oma käyttötapa ja tarpeet eivät ole aina samoja, kuin muiden.

Ihmiset tekevät usein kaksi virhepäätelmää/oletusta:

1) Muut ovat kuin minä (ja minun tarpeeni / käyttöni)
2) Jos muilla on jotain muita tarpeita/käyttöä, se on jotenkin väärin, outoa, tai muuten vain ei yhtä optimia.

Itse olen käyttänyt mm. vpn.ac:ta ja minun käyttööni ja minun tarpeisiini ongelmat olivat seuraavat:

1) buginen softa (vs. ExpressVPN ja NordVPN)
2) kilpailijoihin nähden huonot nopeuden Etelä-Amerikan maissa (testattu Brasilia ja Kolumbia)
3) ei toiminut läheskään yhtä hyvin lentokenttien ilmais-wifeissä (ei löytänyt aina avointa porttia, ei pystynyt kättelemään VPN-yhteyttä, ihan sama missä maassa olin)

Näiden rajoitusten takia vpn.ac ei ollut minulle, hinnastaan ja yksityisyysominaisuuksistaan huolimatta, optimaalisin tai "paras" tai "vähiten huonoin" vaihtoehto. Eikä minun oma vaihtoehtoni ole "paras" jollekulle toiselle ihmiselle. Työkalu kannattaa valita työn ja tarpeen mukaan.

Ymmärrän kyllä vpn.ac:n erinomaisuuden tiettyihin käyttötarkoituksiin/-skenaarioihin, enkä sano sitä huonoksi.

Muistutan vain, että nämä universaalit "tää on paras, muita ei kannata edes harkita" ajattelut perustuvat yleensä lähes aina yhteen tiettyyn käyttöskenaarioon, joka ei kata kaikkia ihmisiä ja heidän tarpeitaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
288
Muistutan vain, että nämä universaalit "tää on paras, muita ei kannata edes harkita" ajattelut perustuvat yleensä lähes aina yhteen tiettyyn käyttöskenaarioon, joka ei kata kaikkia ihmisiä ja heidän tarpeitaan.
Tähän vielä lisäisin, että jos pienikään mahdollisuus on niin kannattaa testata palvelut käyttämällä trialeita. Black Fridayn aikana tartuin itse useampaankin tarjoukseen eri VPN:istä. Viikonloppu meni sitten testaillessa eri skenaarioita ja omia käyttöjä useammallakin eri palvelulla. Viime vuoteen verraten jotkin palveluista olivat parantuneet, mutta silti sopimus jatkui vanhojen tuttujen kanssa. Omiin tarkoituksiini parhaita ovat Mullvad ja vpn.ac. ProtonVPN tulee sähköpostin kylkiäisenä, ei ihan yllä huippunopeuksiin. Töissä (koska netti kiertää UK:n kautta) käytössä Browsec, että saa Areenan georajoitetut toimimaan.

Nyt sitten odotellaan refundeja muilta testatuilta. Näitä minulle olivat mm. NordVPN ja ExpressVPN.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
Tähän vielä lisäisin, että jos pienikään mahdollisuus on niin kannattaa testata palvelut käyttämällä trialeita. Black Fridayn aikana tartuin itse useampaankin tarjoukseen eri VPN:istä. Viikonloppu meni sitten testaillessa eri skenaarioita ja omia käyttöjä useammallakin eri palvelulla. Viime vuoteen verraten jotkin palveluista olivat parantuneet, mutta silti sopimus jatkui vanhojen tuttujen kanssa. Omiin tarkoituksiini parhaita ovat Mullvad ja vpn.ac. ProtonVPN tulee sähköpostin kylkiäisenä, ei ihan yllä huippunopeuksiin. Töissä (koska netti kiertää UK:n kautta) käytössä Browsec, että saa Areenan georajoitetut toimimaan.

Nyt sitten odotellaan refundeja muilta testatuilta. Näitä minulle olivat mm. NordVPN ja ExpressVPN.
Ihan mahtava viesti, kiitos.

Muutenkin voisin suositella, että ilman mitään dissailu-ajatusta, olisi kiva kuulla kultakin joka jaksaa testailla, että mikä VPN toimi hyvin/huonommin missäkin käyttöskenaariossa?

Esim näin:

Alue: Arabi-valtiot (Lähi-Itä)
Käyttö: Perustason Web/mail/download/videoiden katselu ja sensuurimuurien kiertäminen
Vaatimukset/lisäehdot: logittomuus, tiedonsiirtonopeudet ja oikea paikallinen (tai geologisesti läheinen serverin geolokaatio)
VPN: ExpressVPN
Kokemus: Pääosin toimi hyvin (kaikki omat palvelut skulaavat), tiedonsiirto ei toki täyttä nopeutta ja latenssi kasvaa 10x (alle 100ms), mutta kelpaa ei-aikakriittiseen (ts. ei ehkä pelikäyttö, tms)

Täytyypä itse laittaa ensi kerralla taas vpn.ac ja mullvad uudelleen kokeiluun, en ole ihan hetkeen (olisko 2v) edes vpn.ac:tä käyttänyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
288
Alue: Suomi (työpaikan verkko kiertää UK:n kautta)
Käyttö: Yle Areena työpaikan verkosta
Vaatimukset/lisäehdot: Pelkkä selaimen lisäosa paikallisesti
VPN: ExpressVPN, NordVPN, vpn.ac, Browsec
Kokemus:

1. ExpressVPN lisäosalla otti yhteyden hienosti, mutta käytöllä ei ollut vaikutusta Areenan toimintaan.
2. vpn.ac otti yhteyden hienosti, mutta käytöllä ei ollut vaikutusta Areenan toimintaan.
3. NordVPN sulki yhdistettynä kaiken verkkoliikenteen kyseisessä selaimessa. Lisäosassa ei ollut juurikaan asetusmahdollisuuksia. Tämän kanssa painittiin pitkään supportin kanssa, mutta lopulta oli pakko luovuttaa
4. Browsec voitti tämän erän. Lisäosassa on toimiva Suomiserveri, se on säädettävissä sitekohtaisesti käyttöön tai pois ja toisto onnistuu ongelmitta.
 
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
89
Freedomesta loppui virta, eikä se muutenkaan enää vastannut omia tarpeita kun Areena on blockattu. Heittäkääpäs vinkkiä mistä saan VPN:n kokeiluun mahdollisimman pitkällä trialilla. US ja Asian serverit olisi hyvä löytyä. Sitä Suomea en nyt ensihätään edes tarvitse, mutta pitää sekin on olla jos päätän sen tilata pidemmäksi aikaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Eipä noi ny kauheen pitkiä trial aikoja anna, senkus isket hakukoneeseen täällä threadissä mainittuja VPN palveluita ja lisäät vielä sanan "trial", niin helpoiten löydät nuo.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 298
Freedomea en kehu, mutta kyllä Yle areena on toiminut viime kuukaudet sen kautta. Välillä tosin katkoo yhteyttä miksi en kehu.
 
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
89
vr: niin oletko itse kokeillut Euroopan ulkopuolella sitä? Jotenkin se Areena osaa haistaa jos on Suomessa ja silloin Freedomen kanssa kyllä toimii. Eri asia sitten Euroopan ulkopuolella.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 551
vr: niin oletko itse kokeillut Euroopan ulkopuolella sitä? Jotenkin se Areena osaa haistaa jos on Suomessa ja silloin Freedomen kanssa kyllä toimii. Eri asia sitten Euroopan ulkopuolella.
Toimii ainakin aasian maissa ihan hyvin ja empä usko tuohon "haisteluun" etenkään jos on selaimesta dns vuoto pistetty pois päältä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 298
vr: niin oletko itse kokeillut Euroopan ulkopuolella sitä? Jotenkin se Areena osaa haistaa jos on Suomessa ja silloin Freedomen kanssa kyllä toimii. Eri asia sitten Euroopan ulkopuolella.
Kyllä, nimenomaan Keski-Euroopasta muksut katsovat aina Pikkukakkosen. Sori tuosta vähän epämääräisestä viestistä. Kun YLE blokkasi ulkomailta katselun tehokkaammin (oliko nyt keväällä), niin ei näkynyt enää edes Freedomen kautta, nyt taas on toiminut. Tosin yleensä tunnin ohjelman katselu katkeaa ainakin kerran. En tiedä onko vika YLE:n vai Freedomen päässä. Oma lisenssi katkeaa tammikuussa ja en tiedä uusinko kun ärsyttää tuo yhteyden jäätyminen. Nykyään olen imuroinut ohjelman suoraan kovalevylle, katsonut ja poistanut sitten. Suorien lähetysten kohdalla tuo ei tosin onnistu.
 
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
89
Olin viime kevään Thaimaassa ja Areenan katselu Freedomella loppui kuin seinään kun se VPN-blockki tuli joskus maaliskuussa. Pian lähössä taas sinne useamman kuukauden reissulle ja olis sitä Areenaa joskus kiva katsella. Mistä tuo dns vuoto säädetään pois Chromella?

VR:lle melkein suosittelisin elisaviihdettä Pikkukakkosiin. Sillä on hyvä nauhoitella Palomiessamit sun muut lastenohjelmat eikä ole maantieteellisesti sidottu mihinkään. 7e/kk

Ehdin ostaa jo CyberGhostin vuodeksi 33taalla. Servereitä tuntuisi ainakin löytyvän ympäri maailmaa
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 551
Olin viime kevään Thaimaassa ja Areenan katselu Freedomella loppui kuin seinään kun se VPN-blockki tuli joskus maaliskuussa. Pian lähössä taas sinne useamman kuukauden reissulle ja olis sitä Areenaa joskus kiva katsella. Mistä tuo dns vuoto säädetään pois Chromella?
Niin tuo hetki oli kun vissiin oikein mikää nei toiminut yleareenan kanssa ja ei myöskään täältä suomesta käsin toiminut siihen hetkeen.

Tässä ohjeet How to Disable WebRTC in Firefox and Chrome Browsers
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Areenan kohdalla kannattaisi tarkentaa mistä videosta kyse ja jos kyse suorasta kanavasta niin mistä ohjelmasta. Kaikki videot kun eivät ole blokattu ja myös siitä suorasta kanavasta on ainakain ollut olemassa ulkomaille lähetettävä feedi, jossa vaan on placeholder-kuvaa esitysoikeudettomien ohjelmien aikana.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Freedomesta loppui virta, eikä se muutenkaan enää vastannut omia tarpeita kun Areena on blockattu. Heittäkääpäs vinkkiä mistä saan VPN:n kokeiluun mahdollisimman pitkällä trialilla. US ja Asian serverit olisi hyvä löytyä. Sitä Suomea en nyt ensihätään edes tarvitse, mutta pitää sekin on olla jos päätän sen tilata pidemmäksi aikaa.
Ota semmonen jossa helppo refund policy, eli jonka voi vaan perua mitään selitystä antamatta. Useimmissa hyvämaineisissa se taitaa olla.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 722
Areenan saa varmaan varmimmin toimimaan kun ostaa halvan shelli/vps koneen Suomesta omalla ipllä ja reitittää oman liikenteen sitä kautta. Silloin oma ip jota ei muut käytä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Areenan saa varmaan varmimmin toimimaan kun ostaa halvan shelli/vps koneen Suomesta omalla ipllä ja reitittää oman liikenteen sitä kautta. Silloin oma ip jota ei muut käytä.
Suomi ja halpa? En ole toki hetkeen hintatasoja katsonut, mutta ei noita kyseisiä palveluja joskus 5v+ suomesta halvoiksi voinut kehua verrattuna vpn palveluihin
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 722
Hetzneriltä ainakin saa 3,08€/kk halvimman koneen Suomesta. En osaa sanoa ovat nuo speksit riittävät Areenan katsomiseen. Truly thrifty cloud hosting - Hetzner Online GmbH
Joo kyllä suomesta saa ihan hintatietoisenkin pikkuhostin, joka riittää openvpn käyttöön. Lähinnä tuon ongelma on se että pitää itse viritellä. Toki voi käyttää vaikka jotain valmista docker imagea ja ajella sitä jossain.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 310
Viestejä
4 197 594
Jäsenet
70 889
Uusin jäsen
juusowtf

Hinta.fi

Ylös Bottom