Tulkitse aivan vapaasti miten haluat. Kun naputtelen täällä näitä, niin joudun luottamaan ihan omaan tulkintaani. Aivan puhtaita arvauksia syystä on kuitenkin tullut. Yhtään lähempänä sitä ei olla faktuaalisesti mikä kaatumista tekee oikeasti. Jos minun viestejä lainataan, niin voin suoraan kyllä luvata että jaksan vielä vastata ainakin 10 kertaa.
Kyllä minä tiedän mistä afterburner tulee ja se on juuri ”industry standard” sen takia kun se on suosittu ollut molempien valmistajien korteilla jo vuosia.
Ja olet täysin oikeassa että monitorointia menee varmasti päälle heti. Ja toki sen ymmärrän, mutta mitä sitten? Olen täysin vakuuttunut että afterburnerin koodaajat ei ole tyhmentyneet. Noiden ominasuuksien tekeminen on kuitenkin se heidän päähommansa tuossa softassa. Että nyt he ei enää tänäpäivänä osaa laittaa monitorointia pelamaan uusien amd:n kanssa. Ja vaikka ei osaisikaan, niin se että seurauksena on koneen kaatumisia on kyllä...No eipä toistella sitten.
Ja pohditaanpa vielä hetki mikä on tämä mystinen "suora i2c" josta
@pomk myös juttelu mielestäni aivan mitä sattuu taas? Linkattun SDK-koodeja esimerkkinä käyttäen i2c-luvut tapahtui AMD:n, huom AMD:n, tekemien apien läpi. Näitä AMD:n koodaamia apeja hyväksi käyttäen lukuoperaatioiden ei tarvi IKINÄ kaataa konetta. AMD:llä on apien koodauksessa erittäin hyvä mahdollisuus pitää kone pystyssä vaikka mitä luettaisiin mistä tahansa osoitteesta. Tällaisten luku-apien käyttäminen EI ole missään nimessä hakkerointia. Ei sitten vähääkään. Se oli AMD:n speksaama AMD:n toimittama i2c:n käyttämiseen tarkoitettu api.