Eikös noita RT-pelejä ole testattuna myös IO-techillä? Sinun pointtisi on ollut testata RT-pelit ainoastaan RT-ON, mikä on täysin järjetön vaatimus. Mielestäni tässä AMD:n erityyppisessä ratkaisussa säteenseurannan kannalta on se hyvä asia, että voidaan varmasti parin seuraavan vuoden aikana huomata kumpi on kokonaisuutena tehokkaampi tapa, täysin dedikoidut Nvidian RT-coret vai AMD:n hybridi-SM:t.Sä nyt näyttäisit tarkertuvan asiaan siltä kantilta, että arvostelisin teidän puolueettomuutta. Siitä ei nyt ole kyse, vaan meidän näkemyseroista siitä, mikä on tärkeää. Vähemmän puoleettomat käyttäjät nyt vain takertuvat teidän yhteenvetokaavioihin koko totuutena, mutta se ei ole teidän vika.
Mun mielestä pitäisi olla kourallinen hybridityyppisiä RT-pelejä testattuna ja erillinen yhteenvetokaavio niiden suorituskyvystä. Puhtaat RT-pelit kuten Minecraft ja Quake 2 tuskin tulevat yleistymään aikoihin, ja niiden lisääminen kaavioon ei ajane mitään järkevää. Uskon kuitenkin hybridi-tyyppisen RT:n yleistyvän rivakasti lähitulevaisuudessa, kun konsolit nyt sai kyseisen ominaisuuden, ja sen suorituskyky tulee olemaan merkittävässä roolissa kun niitä pelejä ajetaan "asetukset tapissa". RT-suorituskyvyn lakaiseminen nurkkaan nykytyyliin on mielestäni lyhytnäköistä. Näin toki jo tuolla asiaketjuissa, etten ole tätä saamassa läpi.
Vielä vuosi sitten tuntui olevan vaatimuksena pelattavat 4k-asetukset yhdellä high-end kortilla, nyt kun Nvidia on parempi RT:ssä tuntuu että minimivaatimus on 4k-RT:llä DLSS:n kanssa. Jos jonkun järkevän 6800XT/6900XT:n saan, niin olen tyytyväinen pelattavaan 1440p-RT asetuksiin kokeilumielessä, ja pääsääntöisesti tulee kuitenkin pelattua pelejä ilman RT:tä.
Katsotaan sitten 2-5 vuoden päästä onko RT se ensisijainen benchattava asia, nyt se ei sitä ole.