Ongelma on nyt kyllä pelkkä kuvitteellisuus ja enemmän lukijan muodostama, en halua lähteä oneliner osastoon, enkä puolusteleman heittoja jotka kumpuavat muusta kuin kirjoittamastani.En väittänytkään mitään sinun amd tai intel -puoleisuudesta. Alustin sillä vain omaa kantaani että kummankin toiminta on ok.
Kuluttaako AMD:n 3.7 ghz siis liikaa sinulle vai mistä käytännössä on kyse? Vai onko tosiaan ongelma se että et ehkä saa kellotettua kaikkia yksilöitä?
Ensimmäisessä aiheen viestissä sanoin "Jotenki alkaa maistuu puulle tuo Intelin ja AMDn binnaus touhu. ", yleistasoinen pettymys siihen miten alalla yleisesti toimitaan. Kirjoitin myös "Toki on hienoa että tulee uutta teknologiaa ja AMD kuitenkin pyrkii painamaan niitä ulos huomattavasti huokeammalla kuin Intel", josta pitäisi ilmetä tyytyväisyyteni uuden teknologian ja agressiivisen hinnoitelun seuraamuksista tavan kuluttajalle. Spekuloin myös sitä kuinka tiukkana binnaus vs. markkinoitu nopeus tulee olemaan ja sen mahdollisista seurauksista AMDn markkina-asemaan.
Jos henkilökohtaisesti otetaan miten itse suhtaudun omiin mahdollisuuksiini ja/tai kykyihini kellottaa prosessori, voinen todeta ettei taida olla hätää, tiedän kyllä tekniset rajoitteet minkä kanssa kellotuksessa joutuu painimaan ja ymmärrän mitkä realiteetit toiminnassa on kohdattava, joten osaan kyllä käsitellä tilanteen jos jossain vaiheessa hankin uudemman prossun ja sitä alan kellottelemaan ja/jos joudunkin toteamaan kiven olevan huonomman tuurin yksilö. Eli kiitos kysymästä, mulla ei oo hätää, myöhemmissä viesteissä kyllä totesin asian koskettavan vielä monia uusia kellottajia jotka eivät ehkä ymmärrä realiteettejä mitkä joutuvat kohtaamaan kellottamisessa ja nyt valloillaan oleva markkinointi puppu myy heille mielikuvaa kellotuksesta kuin se olisi PnP ja taattu topline kellotus, siitä olin huolissani.
Eli yleisemmän tason keskustelua olisi ollut toivottuna, ei niinkään henkilötason vänkäämistä, en ole missään kohtaan ollut lähdössä kenenkään henkilön tai yrityksen perään touhottamaan, tai jos noiden yrityksien markkinointi strategikkojen kanssa pääsis juttelee, niin vois olla muutama sana sanottavana.