Minulle heidän mennyt ydinvoimakanta oli aina este. Helsingin Vihreät sitten torpedoi ydinvoimakannan muuttumisen Malmin lentokentän casella. Ei tee mieli äänestää heitä enää kun luki lausuntoja kentästä ja ilmailijoista. On noita muitakin puolueita. Tarvittaisiin vaan liberaalikeskustapuolue, voi olla vähän oikeaankin. RKP on ehkä lähinnä vaikkakin panostavat liikaa kielikysymykseen. Sipilän jälkeen Keskusta ei taas ole ollut vaihtoehto.Olen ollut vihreisiin pettynyt lähinnä vaan Helsingin kuntapolitiikassa. Puolue on mielestäni sitä parempi mitä korkeammalle asteelle poiliikan rappusilla kiivetään. Ja näin vasemmalle kallellaan olevana, olin ihan tyytyväinen Ohisalon johtamiin vihreisiin, mutta toki puolueen kannatuksen kannalta kauempana vasemmasta laidasta on heille luontevampi paikka. Vihreät on parhaimmillaan silloin kun he eivät ole kummallakaan laidalla vaan katse suunnattuna eteenpäin.
On Vihreillä silti paikkansa, monessa asiassa ajavat hyvää asiaa. Toisaalta muissakin puolueissa on vihreitä ehdokkaita. Ei tosin välttämättä kaikissa.