Viaplay

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
20e kuussa saattais palata änäri tänne ihan vaikkei ehtis kattomaankaan kaikkia.
 
Liittynyt
17.06.2022
Viestejä
331
Eikö ole mahdollista sopia että ottaa Viaplay Totalin puokkiin kaverin kanssa, ja esim. kaveri katsoo Valioliigan+dartsin ja itse katsoo NHL:n ja F1-kisat?

Eikö kellään tällä palstalla ole niin hyviä kavereita että tuollaiseen suostuisivat?

Ja Viaplay mahdollistaa kaksi striimiä samaan aikaan, kunhan ei ole samasta lähetyksestä kyse, eli sekään ei ole selitys että Valioliiga-ottelu ja F1-kisa olisi päällekkäin, koska se EI haittaa.

Helpostihan Total-tilauksen pilkkoo vaikka kolmeen tai neljään pekkaan kaverien ja sukulaisten kesken. Ja vuositilauksena kun tekee niin laskukaava ei ole 45/2 tai 45/3 vaan 37/2 tai 37/3, joka muuten on vain 12,33e.

Hätä keinot keksii, mutta ei taida hätää olla jos mitään yritystä kavereiden suuntaan ei ole. IPTV-keinoja moni kyllä on hehkutellut. Aivan kuin piratismiin sortuminen houkuttaisi enemmän kuin yhteistyö kavereiden kanssa.

Taitaa vaan olla että niin moni on kimppatilauksen jo tehnyt, että sen takia Viaplay on jo yli vuoden tanssahdellut konkurssin partaalla. Julkisuudessa näitä kimppatilauksia ei vaan kukaan tunnu käsittelevän - ehkä netti vääristää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 453
Itse maksaisin pari kymppiä kivutta moottoriurheilupaketista, Vian viihteelläkään ei niin välilsi, sen verta köyhä se puoli kuitenkin(plus huonompi kuvanlaatu kuin muilla).
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
650
Itsellä kaverin kanssa diili, jossa tilaan Viaplaytä ja hän pöllölaakson vastaavaa viritystä.

Ilman kaksi palvelua yhden hinnalla -kimppadiiliä tuskin tulisi tilattua kumpaakaan.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
650
Homma kunnossa. Jos onnistuvat tuon implementoimaan niin, ettei porsaanreikiä löydy, jatkuu oma tilaus Elisan 35€/kk alehinnalla toukokuun loppuun eikä jatku syksyllä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Ymmärrän Netflixin päätöksen kun heillä oli jo hyvä palvelu, että ainoa tie oli lähteä metsästämään salasanojen jakajia, mutta Viaplaynä parantaisi palvelua eka.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 620
Homma kunnossa. Jos onnistuvat tuon implementoimaan niin, ettei porsaanreikiä löydy, jatkuu oma tilaus Elisan 35€/kk alehinnalla toukokuun loppuun eikä jatku syksyllä.
Loppuu kans täältä. joku 5v ollu viaplay kaverin kans puoliksi, mutta loppuu kyllä jos jakaminen ei onnistu.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
609
Mikäli totetustapa on sama kuin Netflixillä, niin kyllä sitä pystyy tuon uudistuksen jälkeenkin jakamaan.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
190
Yhteysrajoitus on kaksi laitetta samanaikaisesti (sarjat&elokuvat), että eikö jo tuo riitä? :x3: Mitäs ostivat oikeuksia ylihintaan. Ilmainen kokeilujakso ei tule jatkumaan. Jo kuvanlaatu on niin pakattua, että en jää kaipaamaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 453
Itselle suurin miiinus oli kun pari vuotta sitten estivät sen saman urheilun katsomisen kahdella eri laitteella, oli tosi kätevää pitää vaikka F1 sekä töllössä että tabletissa tms. Noilla hinnoilla mitä pyytävät niin saisi kyllä olla mahdollisuus enemmän kuin yhteen laitteeseen/lähetys.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
306

Taas olisi edullisemmin Viaplay Totalia DNA:n kautta, 1kk määräaikainen 29,99€. Itsellä jäi viimeksi käyttämättä kun en saanut tuota ilman DNA-TV:tä vaikka kuinka aspan chatista sitä ruinasin. Täytynee kokeilla uudestaan, viikonloppuna kun laittaa kuukauden tilauksen sisään niin saa MM-Kisat ja todnäk loput tämän kauden NHL Primetime matsit.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 027
Itse lopetin viaplay tilauksen nyt. Sopimusta irtisanittaessa houkuttelivat vielä jollain 6 kk 36 eur/kk tilauksella.
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
650
Mertaranta on legenda, mutta myös seniili höppänä.

Ainakin jalkapallon puolella oli aidosti haittatekijä pelin seuraamiselle, kun erehtyivät pöllölaakson puolella päästäämään miehen eetteriin muutamaan matsiin joku aika sitten.

Lausui kaikki pelaajien nimet päin vittua, höpisi sekavia ja tuntui olevan ihan pihalla koko lajista ja kulttuurista.
 
  • Tykkää
Reactions: Sid
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
634
Mertaranta on legenda, mutta myös seniili höppänä.

Ainakin jalkapallon puolella oli aidosti haittatekijä pelin seuraamiselle, kun erehtyivät pöllölaakson puolella päästäämään miehen eetteriin muutamaan matsiin joku aika sitten.

Lausui kaikki pelaajien nimet päin vittua, höpisi sekavia ja tuntui olevan ihan pihalla koko lajista ja kulttuurista.
Jep, mutta en kyllä Mäkisestäkään pahemmin välitä, ja sekoilee sekin usein aika railakkaasti, vaikka toki lajin ja pelaajien tuntemus on parempi kuin Mertarannalla.

Liigafinaalit selostanut Jani Alkio olisi näitä molempia parempi vaihtoehto, mutta Maikkarilla toki ei ole varmaan muita vaihtoehtoja kuin Mertaranta siihen asti kun jää eläkkeelle (eli ilmeisesti 2025 kisojen jälkeen).
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 783
Mertaranta höpöttää paljon ohi pelin mutta viihdearvo on korkeammalla kuin muilla. Näen itsekin kenttätapahtumat, en tarvitse siihen selostajaa. Lopettaa tosiaan 2025 mm-kisoihin, joten kuunnellaan nyt kun vielä voi. Sen takia Viaplayn selostajaa kyselin kun vähän luulen, että maikkaria tulee kuukausi tuettua, muutenhan tuo denan Viaplay -tarjous oli ihan kiva.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
852
Itse useita NHL-pelejä kauden aikana katsovana olen kyllä tyytyväinen Viaplayn NHL-selostajiin. Mäkiseltä tosiaan löytyy hyvin lajituntemustakin.
Kyllä se Mertsikin menee, vaikka umpi sinivalkoiset lasit päässä selostaakin, mutta pääasia on kuitenkin se, ettei kuule inahdustakaan Saukkosesta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 624
Mäkisestä en kyl ite tykkää, pitänyt yleensä kääntää lähetys englanniksi ja ajoi toivomaankin viaplaylta tätä ominaisuutta takaisin kun sen hetkeksi ottivat pois(NHL.tv access loppui). Höpisee menemään mitä sattuu, tulee fiilis että yrittää päästä siihen mertsin "kädet vapisee kuin höpöhöpöhöpö" tyyliin, joka on myös ajansaatossa alkanut rasittaa enemmän ja enemmän. Lisäksi hänen lajituntemuksensa on monesti vähän näennäistä, jos seuraa yhtä joukkuetta yhtään enempää nii huomaa, ettei se oikeastaan sittenkään tiedä paljoa statseja pidemmälle moniakaan asioita ja onhan tuo myöntänyt että katsoo pääasiassa änäristä koosteita vaikka pääasiallinen kiinnostuksen kohde onkin. Hauska sinällään että kimanttia-podcastin satunnainen vieras Arttu Wiskari katsoo enemmän NHL:ää kuin Viaplaylla työkseen NHL:n parissa työskentelevä Antti Mäkinen.

Podcasteissakin miehen ammattitaito on monesti sitä että "pelin vaade" "pelin nopeus" "luetellaan koko rosteri läpi ja sit sanotaan että joo hyvä/huono on rosteri" menemättä yhtään sen syvällisemmälle miks se on hyvä ja mikä tekee huonon.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 987
Mäkisestä en kyl ite tykkää, pitänyt yleensä kääntää lähetys englanniksi
Mulle Mäkinen menisi, jos ei saisi englanniksi. Mä valitsen sen englannin sata kertaa sadasta siksi, että ne ovat vaan parempia. Sitten saatan ehkä harkita suomea, jos Nuutti Vihtilälle annettaisi joku oikeasti sanavalmis ja asiantunteva kommentaattori. Vihtilä aistii pelin nyanssit huomattavasti vanhempia virkaveljiään paremmin. Viiden vuoden päästä luultavasti Suomen ykkösselostaja lätkässä.
 
Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
53
Mulle Mäkinen menisi, jos ei saisi englanniksi. Mä valitsen sen englannin sata kertaa sadasta siksi, että ne ovat vaan parempia. Sitten saatan ehkä harkita suomea, jos Nuutti Vihtilälle annettaisi joku oikeasti sanavalmis ja asiantunteva kommentaattori. Vihtilä aistii pelin nyanssit huomattavasti vanhempia virkaveljiään paremmin. Viiden vuoden päästä luultavasti Suomen ykkösselostaja lätkässä.
Saahan sen kielen vaihdettua tai ainakin kaapelissa on toisella kanavalla enkku selostus jos ei Mäkinen nappaa
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 987
Saahan sen kielen vaihdettua tai ainakin kaapelissa on toisella kanavalla enkku selostus jos ei Mäkinen nappaa
No juurihan mä sen sanoin, että valitsen englannin sata kertaa sadasta. Yritin vain sanoa, etten inhoa Mäkistä. Onhan sillä ärsyttävyytensä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
 
Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
53
No juurihan mä sen sanoin, että valitsen englannin sata kertaa sadasta. Yritin vain sanoa, etten inhoa Mäkistä. Onhan sillä ärsyttävyytensä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Niihän sä sanoit, näköjään luetun ymmärtämisessä mulla petrattavaa No mut asiaan ite viaplaystä. Mulla se soppari et joku 36€ kuussa. Määräaikanen ja loppuu öö elokuussa muistaakseni. Mut kyl mä jatkan jos samaan hintaan saa. Nythän ne puhuu että saattaa tulla mahdollisuus että sais valita jostain eri paketeista. Mulle kyllä kelpais se. Tietty hinnasto ei vielä selvillä
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 027
Mä jään odottelemaan kesän uusjakoa, ja jospa sieltä tulisi jokin järkevä sporttipaketti saataville, voisin napata sen. Vähän sillä ajatukselle irtisanoin nykyisen, että jos tulisi jotain houkuttelutarjouksia sitten kun tulee uudet kuviot.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 475
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom