Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppuu kans täältä. joku 5v ollu viaplay kaverin kans puoliksi, mutta loppuu kyllä jos jakaminen ei onnistu.Homma kunnossa. Jos onnistuvat tuon implementoimaan niin, ettei porsaanreikiä löydy, jatkuu oma tilaus Elisan 35€/kk alehinnalla toukokuun loppuun eikä jatku syksyllä.
Antti Mäkinen äänessä.Kukas Viaplaylla selostaa Skoda Cupin? Mertaranta taitaa olla Maikkarilla vain?
Mertaranta on legenda, mutta myös seniili höppänä.
Ainakin jalkapallon puolella oli aidosti haittatekijä pelin seuraamiselle, kun erehtyivät pöllölaakson puolella päästäämään miehen eetteriin muutamaan matsiin joku aika sitten.
Lausui kaikki pelaajien nimet päin vittua, höpisi sekavia ja tuntui olevan ihan pihalla koko lajista ja kulttuurista.
Mulle Mäkinen menisi, jos ei saisi englanniksi. Mä valitsen sen englannin sata kertaa sadasta siksi, että ne ovat vaan parempia. Sitten saatan ehkä harkita suomea, jos Nuutti Vihtilälle annettaisi joku oikeasti sanavalmis ja asiantunteva kommentaattori. Vihtilä aistii pelin nyanssit huomattavasti vanhempia virkaveljiään paremmin. Viiden vuoden päästä luultavasti Suomen ykkösselostaja lätkässä.Mäkisestä en kyl ite tykkää, pitänyt yleensä kääntää lähetys englanniksi
Saahan sen kielen vaihdettua tai ainakin kaapelissa on toisella kanavalla enkku selostus jos ei Mäkinen nappaaMulle Mäkinen menisi, jos ei saisi englanniksi. Mä valitsen sen englannin sata kertaa sadasta siksi, että ne ovat vaan parempia. Sitten saatan ehkä harkita suomea, jos Nuutti Vihtilälle annettaisi joku oikeasti sanavalmis ja asiantunteva kommentaattori. Vihtilä aistii pelin nyanssit huomattavasti vanhempia virkaveljiään paremmin. Viiden vuoden päästä luultavasti Suomen ykkösselostaja lätkässä.
No juurihan mä sen sanoin, että valitsen englannin sata kertaa sadasta. Yritin vain sanoa, etten inhoa Mäkistä. Onhan sillä ärsyttävyytensä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.Saahan sen kielen vaihdettua tai ainakin kaapelissa on toisella kanavalla enkku selostus jos ei Mäkinen nappaa
Niihän sä sanoit, näköjään luetun ymmärtämisessä mulla petrattavaa No mut asiaan ite viaplaystä. Mulla se soppari et joku 36€ kuussa. Määräaikanen ja loppuu öö elokuussa muistaakseni. Mut kyl mä jatkan jos samaan hintaan saa. Nythän ne puhuu että saattaa tulla mahdollisuus että sais valita jostain eri paketeista. Mulle kyllä kelpais se. Tietty hinnasto ei vielä selvilläNo juurihan mä sen sanoin, että valitsen englannin sata kertaa sadasta. Yritin vain sanoa, etten inhoa Mäkistä. Onhan sillä ärsyttävyytensä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Forkit ja satunnaiset bundes-ja premierliigan matsin vain uhd laadulla.Te joilla ViaPlay on ollut pidempään aiemmin, miten tuo kuvanlaatu on heikkoa, etenkin urheilussa? Nyt näkyy yksi UHD -lähetys ManU-Arsenal par’aikaa, mutta jääkiekon ovat olleet kauheaa kuraa toistaiseksi. Jossain sivuilla luki, että vakiona 720p ja osin FHD + jotkut harvat ja valitut UHD.
Jännä, että joku ei-virallinen iptv-heittää kuitenkin sentään FHD:tä ulos liveurheiluissa, mutta maksullinen palvelu ei sitä aina saa ulos.
Te joilla ViaPlay on ollut pidempään aiemmin, miten tuo kuvanlaatu on heikkoa, etenkin urheilussa? Nyt näkyy yksi UHD -lähetys ManU-Arsenal par’aikaa, mutta jääkiekon ovat olleet kauheaa kuraa toistaiseksi. Jossain sivuilla luki, että vakiona 720p ja osin FHD + jotkut harvat ja valitut UHD.
Jännä, että joku ei-virallinen iptv-heittää kuitenkin sentään FHD:tä ulos liveurheiluissa, mutta maksullinen palvelu ei sitä aina saa ulos.
Niinpä näky olevan. Piti iha testata itsekki puhelimella:Tabletilla kirjautuneena katselin paljollako irtoaisi Total-paketti. 0e .
Missään vaiheessa tilausprosessia ei käynyt ilmi hinta.
Kuitti tuli tilauksen jälkeen postiin, jossa oli veloitettu 45e.
Millä tavalla kusetetuksi? Siinähän heti ensimmäisenä lukee, että "Ilmainen kuukautesi on jo käytetty".
"0e/kk, vahvista" toisessa vaiheessa edelleen -> 45e veloitusyritys (jota ei missään vaiheessa ilmaistu). Itsehän siis iha testimielessä tein, koska pidän kortin turvarajat minimissä. Helppo nostaa, jos tarvetta tulee, mut yllättävät veloitukset jää veloittamatta.Millä tavalla kusetetuksi? Siinähän heti ensimmäisenä lukee, että "Ilmainen kuukautesi on jo käytetty".
Edit: Hetkinen, onko muuten Viaplaylta koskaan edes saanut TOTALIA ilmaiseksi kuukauden ajaksi? Sittenhän tuo on täysin harhaanjohtavaa mainontaa!
Reklamaatiota vaan kehiin.
Katellaan nyt nhl-pudotuspelit ensin, sitten reklamaatiotaMillä tavalla kusetetuksi? Siinähän heti ensimmäisenä lukee, että "Ilmainen kuukautesi on jo käytetty".
Toki tuo voisi olla paremmin ilmoitettu/muotoiltu, että se ei ole tuosta johtuen 0€.
Toisaalta, jos kirjautuneenakin (ja ilmaiskuukausi käytettynä) mainostaa 0€, niin onhan se aika harmaalla alueella.
Viaplaylla kyllä muutenkin on asiat vähän siellä rajoilla, mm. se irtisanominen. Monellakohan sekin jää epähuomiossa vajaaksi, kun sekään ei ole tehty selvästi helppokäyttöiseksi klikkaus-pari ja sillä selvä.
Edit: Hetkinen, onko muuten Viaplaylta koskaan edes saanut TOTALIA ilmaiseksi kuukauden ajaksi? Sittenhän tuo on täysin harhaanjohtavaa mainontaa!
Reklamaatiota vaan kehiin.
No ehh.. mitä pidempään pidät tota ja mitä enemmän katselet, nii ainaki moraalisesti perumisen perustelut käy vähiin En kuite vastusta ko. toimintaa, ku ite kusettivat eka pientä kuluttajaa.Katellaan nyt nhl-pudotuspelit ensin, sitten reklamaatiota
No pudotuspelit on jo ohi ja tuo viimeinen finaalipeli (tai mahdolliset loputkin) näkyy myös ilmaiseksi (MTV/Sub).Katellaan nyt nhl-pudotuspelit ensin, sitten reklamaatiota
On. Tietokoneella katsottaessa kaikenlaisia ongelmia.Onko muilla ollut viaplayn kanssa sellaista ongelmaa että tietokoneelta katsottaessa mitä pidempään suora lähetys on ollut päällä esim NHL ottelu niin lähetys rupee lagittamaan ja hyppää välillä pari sekuntia taakse ajassa näyttäen saman kohdan uudestaan. Tähän mennessä auttanut joksikin aikaa selaimesta sivun uudelleen lataus.
Tämä nyt päättyi siten, että asiakaspalvelu ei kuvankaappauksista huolimatta antanut hyvitystä. Sanoi että"0e/kk, vahvista" toisessa vaiheessa edelleen -> 45e veloitusyritys (jota ei missään vaiheessa ilmaistu). Itsehän siis iha testimielessä tein, koska pidän kortin turvarajat minimissä. Helppo nostaa, jos tarvetta tulee, mut yllättävät veloitukset jää veloittamatta.
e: ja webbiversiossa näyttää oikeat hinnat. Mobiiliappissa toi 0e.
e2: kaikki ei välttis tajua ees veloitusta hyvän sään aikana, jos ei oo pankin appissa ilmoitukset päällä veloituksista.
Kyl ton varmasti sais asiakaspalvelun avustuksella heti peruttua ja rahat takas.
Kai peruit ilman että otit palvelua käyttöön ja katselit sisältöä? Tosta vähä varoittelin jo aiemmin. Silloin pystyy vielä erehdykseen vedota helpommin?Tämä nyt päättyi siten, että asiakaspalvelu ei kuvankaappauksista huolimatta antanut hyvitystä. Sanoi että
1) hänen laitteilla hinnat näkyvät oikein
2) kuitissa hinta oikein (!!!?)
Kyselin, että onko oikein näyttää väärä hinta ja veloittaa sitten jotain muuta. Ei kommenttia