No ei kyllä unohtunut mitä kirjoitin, tiedän sen ihan varsin hyvin. Sinulla vain taitaa tuo luetunymmärtäminen olla pahasti hakusessa? Edelleen, täällä eräs käyttäjä väitti että Frontex ampuu Suomessa näitä rajan yli pyrkiviä kumiluodeilla ja vesitykeillä. Minä kysyin, että ai niinkö he tekevät siellä Välimerelläkin? No eivät tee, vaan siellä pelastetaan merihätään joutuneita. Kyse oli siis siitä, että ampuuko Frontex kumiluodeilla ja vesitykillä Välimerelläkin, vai tekevätkö he siellä jotain muuta. Yhtään kukaan ei ole puhunut hukkumisesta yhtään mitään, eikä kukaan ole väittänyt että ketään jätettäisiin sinne hukkumaan. Sen sijaan väitettiin, että Frontex ampuisi kumiluodeilla ja vesitykillä. Minä puolestani osoitin, että eivät he niin ainakaan Välimerellä toimi, vaan siellä pelastetaan kaikki halukkaat eikä taatusti ole ketään kumiluodeilla ammuttu.
Minulle tulisi siis yllätyksenä se, jos joku pystyisi osoittamaan että Frontex on jossain ampunut yhtään ketään kumiluodeilla tai vesitykillä. Minulle ei tule yllätyksenä se, että Frontex ei näin tee, vaan Frontex pelastaa parhaansa mukaan jokaisen. Mikä tässä on vaikea ymmärtää, tarvitsetko vielä enemmän rautalankaa?