Jos Ukraina alkaa tosissaan häviämään sotaa puutteellisen aseavun johdosta, ei millään ole enää mitään väliä, ja kaikki keinot on sallittuja.Mistä näitä säälittäviä aivopieruja oikein tulee... Korruption vastaisella agendalla presidentiksi päässyt Zelenskyi, joka jo itse Trumpin aikana joutui osaksi Yhdysvaltain omaa säälittävää rahallavaikuttamisyritystä/korruptiovyyhtiä (Trumpin puhelu), ryhtyisi itse toimimaan tavalla, joka vieraannuttaisi omaa kansaa ja liittolaisia? Ei hyvää päivää eli ehdottomasti haluttaisiin todentaa Tucker Carlsonin kaltaisten idioottien olevan oikeassa. Joko Yhdysvallat tukee Ukrainaa, koska näkee sen, että se on järkevin tapa toimia tai sitten ei, mutta Venäjän tasolle ei pidä alentua. Miljoona tai pari on Ukrainan kaltaiselle valtiolliselle toimijalle joka tapauksessa parempi käyttää miljoonaan muuhun asiaan.
Mun puolestani Ukraina voisi myös yhtä hyvin sanoa ääneen, ettei voi taata Putinin ja Trumpin turvallisuutta missään päin maailmaa. Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua? Pahin on jo tapahtunut.