Kyse ei ole mistään venäjämielisistä kommenteista, enkä kato pätkääkään kommentteja, haluan materiaalia. En todellakaan rupea kattomaan mitään valmiiks pureskeltuja kommentteja.
Kyse on siitä, että missä on materiaali, jotta voi päätellä itse? Sitä ei ole. Kummankaan puolelta.
"Ja esim. käärmesaaren puolustajista ei jäänyt kukaan henkiin lähettämään enempää videoita"
Ja ilmakuvausta ei ole keksitty? Tähän mennessä joka konfliktista sitä on valunu itse kalustosta kuvattuna ja kummaltakin puolelta niin paljon kun on aikaa seurata.
Nyt ei mitään. On vain väitetty ääninäyte ja on vain väitetyt antautuneet. Kaksi tarinaa, mutta ei varmistusta kummaltakaan.
Lentokoneista ei mitään. Ns. valloitettujen kaupunkien keskusteista ei mitään, mutta ei ns. tuhotuista kymmenistä vaunuistakaan.
"
Mä näin viime yönä miten tankki ajoi kerrostalojen väliin ja käytännössä peittyi kokonaan molotovin cocktaileihin livenä.
Niitä siis lensi kymmeniä. "
Et kai meinaa sitä edellisellä sivulle olevaa videota, jossa on BTR? Video vuodelta 2014.
Tuossa meni IS:kin feikkiin "Kaksi ohjusta osunut Kiovaan" väliotsikon alla, videon jälkimmäisessä osassa, missä kerrostaloa sammutetaan on käytetty sitä edellisyön tapausta, täysin sama video.
IS seuraa Ukrainan sodan tilannetta tässä artikkelissa.
www.is.fi