Niin ne varmaan Kremlissäkin ajattelee, onneksi olkoon avarakatseisesta pohdinnasta.
Sosiaalinen media on samanlainen paikka businekselle kuin "oikeakin maailma", siellä voi myydä itseään (taitojaan, en puhu pelkästä seksistä), tavaroitaan tai nättiä naamaansa, alusta vain on digitaalinen. Erinomaiseksi tekee sen kätevyys ja globaalius, asiakkaat saa olohuoneesta käsin vaikka toiselta puolelta maapalloa. Mitä narsisteihin tulee, kummasti heillä on tuolla niitä seuraajia ja heidän tuotteidensa käyttäjiä, eli bisnesmaailmaa mukaillen kysyntä ja tarjonta kohtaa vaikka se kuinka muita ärsyttäisi.
Kannattaa päivittää asennettaan, naapurimaassa tuomitaan kovaa kyytiä tällä hetkellä kaikki eri tavalla ajattelevat.
Off topiccia lievästi, pahoitteluni.
Ei tästä aiheesta kummene jankkailla. Minua lähinnä huvittaa kun joku yritys toimii FB:ssä tai Instassa, kun ei tuonne tunnuksia ole, niin katselen sitten jonkun toisen firman yleensä.
Kyllä sitä voi käyttää ihan "normaalejakin" kanavia ja tehdä sivut, tai sitten laittaa tuotteitaan vaikka Ebay tms. sivustolle.
Ei tarvitse korjata asennetta, kun mielestäni minulla on vain selvä oikeus olla eri mieltä, varsinkin "kun se oma mielipide on se ainoa oikea" jos tuota karrikointia ja "väärän katsomuksen" linjaa harrastellaan.. rehellisesti ilmaistuna se vaan menee niin, etten näe omassa näkemyksessäni mitään vikaa - päinvastoin, erittäin hyvä. Eikä pahoitteluita, mutta moni muu saisi myös ajatella tälleen ja viettää vähemmän aikaa iltakausia FB:n tuijottelun sijaan.
Mutta joo, ollaan aika kaukana Ukrainasta tässä. Toisaalta, ehkä Venäjän sisäpoliittiset ongelmat osaksi johtuvat juuri tästä, kun sen asioille tekemisen sijaan ja normaalin sosiaalisen kanssakäymisen sijaan kotona on kiva uppoutua somen maailmaan välittämättä mitään siitä, mitä oikeasti ympärillä tapahtuu.
On kyllä niin laaja aihepiiri, ettei tästä parane alkaa takkia tyhjentämään.
Minä en näe sinun asenteessasi tähän asiaan mitään vikaa kuitenkaan, enkä omassakaan. Maailmaan mahtuu mielipiteitä, mutta vain jos niitä muiden mielipiteiden hyväksyviä tahoja on myös.
Tämä on vähän niin kuin kotimaan politiikka, sitä huudellaan natsikortteja perus tavallisille ihmisille, kun ne ei ole samaa mieltä sun kanssa ja itse ei sitten hyväksytä toisten mielipidettä ollenkaan.
Eri asiaan:
IL seurannasta pala huumoria
"
Venäjä aikoo iskea Ukrainan asetehtaisiin
klo 19:01: Venäjä ilmoittaa iskevänsä Ukrainan asetehtaisiin kostotoimena sille, että Ukraina hyökkäsi Venäjää tukevien separatistien kontrolloimaan Donetskin kaupunkiin Itä-Ukrainassa.
Venäjä sanoo rampauttavansa "Ukrainan sotateollisen kompleksin yhtiöt, jotka valmistavat, korjaavat ja kunnostavat aseita sotarikoksia tekeville nationalisteille".
Venäjä väittää Ukrainan käyttäneen rypälepommeja tiuhaan asutulla alueella Donetskissa. Venäjän mukaan kyse on sotarikoksesta.
"
Ukraina näki aiemmin tämän Venäjän kortin, nyt sitten Venäjällä on sama kortti ja alkaa huutelemaan tällaisia sen jälkeen kun on itse pommittanut sairaaloita, siviilejä, ydinvoimaloita ja mitä kaikkea vielä. Aivan uskomatonta lannoitetta, harmi ettei toimi pelloilla.