Suurinpiirtein arvaan jo mitä, se vaan, että silloinko se valehtelu, propaganda ja juttujen hatusta vetäminen onkin hyväksyttyä kun sen tekee itse?Valitettavasti en voi vastata tähän joutumatta bannatuksi.
Mitenkä ajattelet olevasi yhtään sen parempi kuin mitä meinasit laittaa kun olet tasan samanlainen selvästi.
En minä sitä mieltä ole, että ydinvoimaloiden alueella saisi käydä sotaa, termobaarisia käyttää asutuskeskuksissa jne, aivan selkeästi olen todennu jo aiemmin ja useasti, että ne säännöt kaipaa päivitystä.
Mutta kysehän oli siitä mitä ne säännöt tällä hetkellä on. Eli minä paha r- koska puhuin totta, sinä hyvä r-vihaaja, siksi saat valehdella?
Melkoinen logiikka. Miksi muuten kohdistat ne antipatiat jollekin, joka kopioi netistä ne hehkuttamasi sodankäynnin säännöt ja paljastaa valehtelusi, miksi et ota kantaa itse sääntöihin? Retorinen kysymys.
Avannu jo aiemmissa viesteissä, mistä Venäjän propaganda repii bensaa liekkeihin, oli se sitten whataboutismi, kaksoisstandardeista jauhaminen tai russofobien näkeminen kaikkialla. Hyvä esimerkki.
Ja nyt siellä on näköjään päällä aivan uskomaton moodi, jota on perusteltu "ne syyttää kuitenkin"- heitolla. Viestisi todistaa, ettei se aivan tuulesta temmattu ole.