Myyty varmilo va88m mekaaninen näppäimistö [mx brown]

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 615
Myytävä tuote: varmilo va88m
Hinta: 120e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 31.3.2020, maxgaming.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, 2 vuotta ostopäivästä
Muuta huomioitavaa:


Sijainti: Kerava
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: käteinen/tilisiirto/pivo/mobilepay


Kuva:
20200512_153943.jpg
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
383
Kannattaa mainita mitkä kytkimet tossa on, vaikuttaa aika paljon! Saako tiedustella syytä miksi laitat eteenpäin? Itselle vaan tulossa sama näppis eri värityksellä, niin olisi kiva kuulla kokemuksia.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 615
Kannattaa mainita mitkä kytkimet tossa on, vaikuttaa aika paljon! Saako tiedustella syytä miksi laitat eteenpäin? Itselle vaan tulossa sama näppis eri värityksellä, niin olisi kiva kuulla kokemuksia.
Kiitos huomiosta! cherry mx brown kytkimet on tässä. Hyvä näppis on ollut, ei kyl mitää valitettavaa ja kytkimetki just soppelit omaan käyttöön. Painava on ja pakkausta myöden huokuu laatua :thumbsup: Itse käytän mäkkiläppärin jatkeena. Tarttee vaa hieman extra-käteistä ja toinenkin näppis on kuitenkin..
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
383
No tarjotaanpa nyt 75€ (plus postit jos en pääse noutamaan) kun tuo oma tilaus Jimm'siltä on viivästynyt jo kolme kertaa, tosin kai lähinnä toimittajan vuoksi.

Ja siksi tuon verran alhainen summa koska sen verran pinnallinen olen, että uudet hatut pitäisi jostain hommata. Eihän tossa tule mukana harmaita/valkoisia noiden värikkäiden vaihtoehdoiksi?
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 615
No tarjotaanpa nyt 75€ (plus postit jos en pääse noutamaan) kun tuo oma tilaus Jimm'siltä on viivästynyt jo kolme kertaa, tosin kai lähinnä toimittajan vuoksi.

Ja siksi tuon verran alhainen summa koska sen verran pinnallinen olen, että uudet hatut pitäisi jostain hommata. Eihän tossa tule mukana harmaita/valkoisia noiden värikkäiden vaihtoehdoiksi?
Pistä vitonen lisää, nii tehää kaupat. Tollaset hatut löytyy lisäksi:
20200523_201925.jpg
 
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
146
Tarjoan 80 € sis. postit tästä vaikka heti MobilePayllä. Uudet hatut minullakin odottaa sopivaa näppistä, joten tuo runko olisi passeli tähän tilanteeseen.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 615
Tarjoan 80 € sis. postit tästä vaikka heti MobilePayllä. Uudet hatut minullakin odottaa sopivaa näppistä, joten tuo runko olisi passeli tähän tilanteeseen.
Lepari tarjos ton 80e + postit, mut ei viel mitää varmaa. Tekisin kyl kaupat, mut @Lepari miten on?
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
383
Anna mennä Themorianin kanssa vain! Tuo postiennakosta kieltäytyminen ja huono palaute motivoi mua odottamaan uutta näppäimistöä :p
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 615
Näppis on myynnissä siis edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 965
Viestejä
4 245 562
Jäsenet
71 264
Uusin jäsen
ernoaku

Hinta.fi

Ylös Bottom