Kuulostaa hyvältä. Tälläisellä olen mennyt nyt itsekkin viimeiset kaksi kuukautta. Tummia papuja, mustaherukoita, kaurahiutaleita, kauramaitoa, maustamatonta rahkaa, avokadoa, pähkinöitä, 2x viikossa kanansuikaleita, ruisleipää kasvisrasvalevitteellä, kukkakaalia, tummaa makaronia, palautusjuoma, kylmäpuristettua oliiviöljyä, nyhtökauraa ja porkkanaa. Eipä näistä mitään gourmet aterioita saa, mutta pitäs ainakin olla suht terveellistä. Onko sulla ehdottaa tähän jotain minkä olet itse kokenut toimivaksi?
Lisäravinteena sitten d-vitskut, omega 3:set, sinkit, karnosiinit ja punariisit, jotka joko toimii tai ei toimi, mutta tuskin niistä haittaakaan on. En ole nyt verikokeessa käynyt aikoihin, mutta ainakin verenpaine on laskenut 127/70:stä arvoihin 118/63, että kai se jotain kertoo. Leposykekkin on nyt vajaa 50.
Lihakorvikkeista itse tykkään etenkin seitanista. Makeasta tykkään myös(hedelmiä, marjoja, sorbeita). Suosikkimarja on vadelma. Kaikenlaisilla mausteilla saa hyvin makua. Jotain vihreitä lehtikasviksia kannattaisi sun varmaan ainakin lisätä tuohon? Toi karnosiinihan on käsittääkseni aika turha?
Tosi hyvät paineet on ainakin.
Viimeksi muokattu: