Valokuitusen avoin valokuitu, erot palveluntarjoajien välillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dekke
  • Aloitettu Aloitettu
Mun täytyy tämän keskustelun väliin sanoa pari kehun sanaa Localnetistä.

Silloin kun vaihdoin Localnetille (kesällä -24) niin erilaisia yskähtelyjä oli enemmänkin. Esimerkiksi taannoin ilmoitetun verkonhuollon jälkeen uppi kuristui 600 megaan (se kyllä korjattiin nopeasti kun laitoin viestiä), sitten oli jakso kun tuli säännöllisesti sellaisia parinkymmenen minuutin katkoja yhteydessä (Arelionin transit, Netplaza-sotku jne. syistä x) ja ipv6:n kanssa oli reitittymättömyysongelmaa ja tämän tällaista. Vetosivat aika paljon heistä riippumattomiin syihin, pääasiassa Telian puolesta tehtyihin muutoksiin.

Ehkä ne tosiaan oli heistä riippumattomia syitä, koska nyt on monta kuukautta toiminut kuin junan vessa. Ip-osoitekin on pysynyt samana vaikka kuinka pitkään, myös sähkökatkon yli, kun meidän koko asuinalue oli tunnin verran pimeänä. Pingit on pienet ja nopeudet luvattua.

Minulla ei ole pahaa sanottavaa localnetistä. Kaikki toimi pari vuotta ihan normaalisti. Katkoja ei ollut eikä packetlosseja jne.
Toki yksi tai kaksi huoltokatkoa vuodessa, mutta niistä ilmoitettiin etukäteen.
Ainoa syy, miksi vaihdoin takaisin Telialle, oli raha. Eli en saanut enää niin hyvää diiliä localnetiltä.
Localnetillä toimi ipv6 joka ei täällä toimi Telialla. En koe, että juurikaan mitään tuon puutteesta menetän, mutta olisihan se kiva olla.

Minulla ei ole pahaa sanottavaa localnetistä. Kaikki toimi pari vuotta ihan normaalisti. Katkoja ei ollut eikä packetlosseja jne.
Toki yksi tai kaksi huoltokatkoa vuodessa, mutta niistä ilmoitettiin etukäteen.
Ainoa syy, miksi vaihdoin takaisin Telialle, oli raha. Eli en saanut enää niin hyvää diiliä localnetiltä.
Localnetillä toimi ipv6 joka ei täällä toimi Telialla. En koe, että juurikaan mitään tuon puutteesta menetän, mutta olisihan se kiva olla.
Viime loppukesästä ainakin minä sain jatkettua ns tarjoushintaa ihan aspasta kysymällä. Kahden kk laskun jouduin maksamaan kalliimpaa kun aloin huutelemaan vasta kun lasku oli tullut, eli oma moka.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 068
Jäsenet
81 583
Uusin jäsen
satur9

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom