Valheim - Survivalin uusi tuleminen? (Early Access)

Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Nyt vaan miettiä uskaltaako aloittaa, tähän jää niin koukkuun, että voi muut asiat kärsiä, toisaalta jos tolla vanhemmalla ukolla pelaa niin ei tarvi alkua niin grindata, mutta se on modattu, joten en osaa sanoa toimiiko kunnolla, pitäs varmaan.
muutenkin kesä ja mökilläkin alkais olla hommia.

Pitihän tää sitten aloittaa ihan alusta, aika paska kun ei mitkään modit toimi tai ei oo päivitetty, tottunu jo noihin QoL modeihin, farming modeja ja vähän lisää inventory tilaa. On tää vaan hauska peli, saa nähä jaksaako vaan pitkälle.
On tallessa localina 2 worldia ja 2 characteria, mutta tuntuu vaan paremmalta alusta, tohon alkuun vaan sais olla vähän nopeutusta esim modeilla. Noitakin voi kokeilla pelkkkään ashlands kans
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Nyt tuli vedettyä ashlands ja vika bossi loppuun asti.
Ashlands on kyllä mahtava alue, parempi kuin mistlands, mutta alkoi todella puuduttamaan grindaaminen varsinkin mistlandsin lopussa, piti vähän modata ja laittaa resources 2x ja 3x myöhemmin hieman ennen ashlands ja sitten alkoikin tulla resursseja liikaa. Lopussa tuli kyllä melkoinen burn out ja sai taistella että jaksoi loppuun asti, ashlands :)
Aloitin ihan alusta ja jälleen kerran oli mahtavat ideat rakennella isoja linnoituksia, mutta se jäi siihen, että sai sopivalle alueelle ja uudelle biomille ihan perustoimivan suojan ja workbenchit ja farmit.

Taitaa kyllä riittää tämä peli saa nähdä jaksaako enää deep northia ja loppuja mitä tulee. Soolona ainakin nihkeää, varmasti parempi porukalla niin ei tarvitse niin paljon aikaa käyttää juoksemiseen ja grindaamiseen, toisaalta voihan sitä käyttää debugmodea yms, jos tuo osa-alue tuntuu puuduttavalta ja sitä se alkoi olemaan. Vaikka helmi peli onkin alkaa olla jo viehätys kadonnut ja tähän tarvisi paljon QoL ominaisuuksia.

Ashlands ja peli kaipaa vähän hiomista, peli tarvisi optimointia, varsinkin lopussa vaikka kone on ihan hyvä alkoi tulla outoja nykimisiä ja siihen liittyviä kuolema, samoin en jotenkin osaa ton dodgen kanssa pelata ja se olisi aika tärkeä, se väliin ei meinannut tulla vaikka suoritti näppäinkombinaation oikein, kaippa sitä on nakkisormi.
normalina, eli se mitä peli oli launchissa tää on aika vaikea, ainakin unrestricted portals on hyvä, mutta silloin katoaa vähän peliin liittyvää viehätystä, mutta jotenkin vaan ei tota grindaamista enää jaksais.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
317
Mulla on nyt pyörinyt proxmoxin vm:ssä debianissa steamcmd:llä servu ja tuossa tulee aika ajoin ongelmaa, että servuun ei voi yhdistää ennen kuin tuon buuttaa. Kavereita varten on dns otettu my.noip.com:n kautta ja siellä kyllä pitäisi olla homman ok. Onko mulla nyt joku oma ongelma mistä en tiedä vai mikä tässä ois? Netti tulee elisan 5g:n kautta. Ei tuo toki iso homma ole käynnistää uusiksi, mutta olisihan se kiva jos sitä ei tartteis tehdä.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
307
Mulla on nyt pyörinyt proxmoxin vm:ssä debianissa steamcmd:llä servu ja tuossa tulee aika ajoin ongelmaa, että servuun ei voi yhdistää ennen kuin tuon buuttaa. Kavereita varten on dns otettu my.noip.com:n kautta ja siellä kyllä pitäisi olla homman ok. Onko mulla nyt joku oma ongelma mistä en tiedä vai mikä tässä ois? Netti tulee elisan 5g:n kautta. Ei tuo toki iso homma ole käynnistää uusiksi, mutta olisihan se kiva jos sitä ei tartteis tehdä.
Minulla ollu saman tyyppistä ongelmaa kaverin ylläpitämällä serverillä. Verkkona DNA kaapeli. Serveri toimi muilla ja verkossa ei mitään havaittavaa ongelmaa. Nyt sitä ei ole tapahtunut, tosin vähemmän tullut lomalla vietettyä aikaa koneella.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 330 008
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom