JesseR
Tukijäsen
Eei, tuolla se hyrskyttää vaatehuoneen lattialla ihan win10:n päällä , steamcmd:llä.Eikö siellä ole itsestään päivittyvää konttia tmv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eei, tuolla se hyrskyttää vaatehuoneen lattialla ihan win10:n päällä , steamcmd:llä.Eikö siellä ole itsestään päivittyvää konttia tmv?
Minulla ollu saman tyyppistä ongelmaa kaverin ylläpitämällä serverillä. Verkkona DNA kaapeli. Serveri toimi muilla ja verkossa ei mitään havaittavaa ongelmaa. Nyt sitä ei ole tapahtunut, tosin vähemmän tullut lomalla vietettyä aikaa koneella.Mulla on nyt pyörinyt proxmoxin vm:ssä debianissa steamcmd:llä servu ja tuossa tulee aika ajoin ongelmaa, että servuun ei voi yhdistää ennen kuin tuon buuttaa. Kavereita varten on dns otettu my.noip.com:n kautta ja siellä kyllä pitäisi olla homman ok. Onko mulla nyt joku oma ongelma mistä en tiedä vai mikä tässä ois? Netti tulee elisan 5g:n kautta. Ei tuo toki iso homma ole käynnistää uusiksi, mutta olisihan se kiva jos sitä ei tartteis tehdä.
Kyllähän tuon ongelman voisi kiertää tekemällä palvelimelle jotain automaattisia rebootteja aamuyölle, mutta olisihan se kiva jos tietäisi missä ongelma on.Minulla ollu saman tyyppistä ongelmaa kaverin ylläpitämällä serverillä. Verkkona DNA kaapeli. Serveri toimi muilla ja verkossa ei mitään havaittavaa ongelmaa. Nyt sitä ei ole tapahtunut, tosin vähemmän tullut lomalla vietettyä aikaa koneella.