Ostetaan Vaihto: 5060ti 16gb -> SFF 16gb+ näyttis (espoo)

feedel

Tukijäsen
Tuote: Asus dual 5060ti 16gb
Hinta: -
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori 02.2026
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä, kyllä 2028 asti
Muuta huomioitavaa:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoonlahti
Toimitustapa: mikä vaan
Maksutapa: mikä vaan

Vaihdetaan oma näytönohjain mihin tahansa SFF (small form factor) näytönohjaimeen, missä on vähintään saman verran VRAM. Jopa sama 5060ti kelpaa kunhan se on slim mallistoa, sillä näyttiksen pitää mahtua Fractal terra koteloon (alle 45mm paksuutta).

Tarjoa korttia ja jos se on paljon parempaa sarjaa, niin kerro paljonko haluaisit välirahaa vaihdossa minulta.

mulla toi kortti on ollut vramia lisäämässä AI touhuissa, en ole sillä pelannut. Läppärissä mulla on A4500, jolla kyllä pelailen 2560x1440 resolla jatkuvasti omaan silmään ihan sujuvasti high resoilla.

Anna muutama peli referenssiksi ja millä resolla meinaat ajaa? Voin testata ja raportoida fps lukemia, jos peli löytyy omasta kirjastosta.

mulla toi kortti on ollut vramia lisäämässä AI touhuissa, en ole sillä pelannut. Läppärissä mulla on A4500, jolla kyllä pelailen 2560x1440 resolla jatkuvasti omaan silmään ihan sujuvasti high resoilla.

Anna muutama peli referenssiksi ja millä resolla meinaat ajaa? Voin testata ja raportoida fps lukemia, jos peli löytyy omasta kirjastosta.
Jees oorait, löytyykö vaikka manor lords tai rome total war remaster? Jos ei löydt noita niin kattele jotain muita vaativia pelejä, 1440p tai 4k

Jees oorait, löytyykö vaikka manor lords tai rome total war remaster? Jos ei löydt noita niin kattele jotain muita vaativia pelejä, 1440p tai 4k

Ei taida löytyä noita, kokeilen vaikka Hell Let Loosea @1440p. Kyseisessä pelissä ei edes mun 3090 meinaa jaksaa vääntää tasaista laatua.

4K en lähtisi haaveilemaan A4000 kortilla, kun ei 3090 edes jaksa pyörittää suurinta osaa peleistä.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 712
Jäsenet
82 414
Uusin jäsen
Osku!

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom