Myydään *UUSI* RTX 5080 FE [Karjaa]

Tuote: otsikon käyttämätön näyttis
Hinta: 1099€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop 02/26
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy tottakai
Muuta huomioitavaa: Sain mun huvit Torista irti jo tämän(kin) kanssa, joten nyt oikeasti jollekulle käyttöön. Paketti vain avattu, eikä ole koneessa käytetty. EDIT: Trokarit näemmä raportoi ja väliaikaisesti poissa ilmoitus. Ostajan löytyessä jos ei oo vielä palannut, niin tehdään uus ilmo jonka kautta voi Diilinä ostaa.

Ollut siis Torissa "myynnissä" trokarihintaan ja tullutkin tarjouksia, mutta tarkoitus ei ole trokata itse.
Screenshot 2026-02-09 182141.png

Ostaja sitoutuu pistämään sen koneeseen kiinni ja laittamaan kuvan, jonka jälkeen toimitan kuitin, ettei trokata oikeasti eteenpäin käyttämättömänä :)

27839.jpg

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Karjaa
Toimitustapa: Nouto / Posti, ToriDiili tai MH ostajan piikkiin ja täysin vastuulla
Maksutapa: MP / Tilisiirto

Viimeksi muokattu:
Olisihan tämä herkullinen omaan Fractal Terraan johon tarvin pienen näytönohjaimen mutta vaikea perustella yli tonnin näyttistä omaan käyttöön... Hyvä trolli sinänsä, onnea matkaan :)

jeb olen sinun yks trollaamisista persoonista ja kyllä omaan koneeseen. antakaa bannit vaan.

Edit: rajoitit viel mun oikeuden kattoo sun profiilin :D oot sie aika epeli.

jeb olen sinun yks trollaamisista persoonista ja kyllä omaan koneeseen. antakaa bannit vaan.

Edit: rajoitit viel mun oikeuden kattoo sun profiilin :D oot sie aika epeli.
Kuule ihan kaikille rajoitettu ollut ja pitkään no worries!

Ja tästäpä nyt oikeasti saat hakea vieläpä 1099€ hintaan jos haluat. Pahoittelut jos ToriTrolli meni tunteisiin tai aiheutti harmia :)

Kuule ihan kaikille rajoitettu ollut ja pitkään no worries!

Ja tästäpä nyt oikeasti saat hakea 1099€ hintaan jos haluat. Pahoittelut jos ToriTrolli meni tunteisiin tai aiheutti harmia :)
Lähinnä vain mietin, että miksi ja oletan vielä että olet aikuinen ihminen? Varmasti siellä trokaritkin sitä halajaa ja varsinkin tuolla hinnalla, mitä se oli. Harmillisesti sitä en kerinnyt nvidialta ostamaan.
Aiheittiko tori trollia harmia Ei.

Vituttiko kyllä. Siinä mielessä olet onnistunut tavoitteessa.

Mutta joku muu onnekas saa sinun kanssa asioida ja kopata näyttiksen talteen.

Tämä kiinnostais, tosin kortin toimintavarmuus pitäis ensin sun vahvistaa, eli kuva kortista koneessasi ja GPUztalla ROPsit, niin voitais tehdä kauppaa. ;);)

Tämä kiinnostais, tosin kortin toimintavarmuus pitäis ensin sun vahvistaa, eli kuva kortista koneessasi ja GPUztalla ROPsit, niin voitais tehdä kauppaa. ;);)
Myydään uutena/käyttämättömänä, enkä jaksa säätää koneeseen kiinni. Ostajalle jääköön ROPSien todennus (joskaan ei kai nyt enää oikeasti tässä kohtaa ole tuota ongelmaa...?:hmm: ) :thumbsup:

Onhan noita ja siksi hyvällä omatunnolla koitin vähän manipuloida hintoja alas.
/OT

Tästä kuitenkin ilman F5 kisoja uuteen kotiin OVH hintaan [just toriin kanssa ihan kettuillakseen laskin sen siihen]. Jos ei syystä tai toisesta menisi kaupaksi, niin joko palautan tai pokkana pistän RX 9070 tilalle kakkoskoneeseen 🫣o_O

Statistiikka

Viestiketjuista
300 063
Jäsenet
81 758
Uusin jäsen
Juntu666

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom