Itselle myös saapui näyttö, kylläkin jo viime viikon keskiviikkona. Hyvältä on vaikuttanut toki 200hz 2560x1080 jälkeen näkee jossain tilanteissa hieman "hitautta" näytössä, mutta johtunee tuosta 200hz aika isosta erosta tähän 100hz. En ole vielä kellottanut voisi kyllä tuon 15hz ottaa sieltä ulos lisäksi ei ainakaan haitaksi olisi. (Meneekö Nvidian näyttiksillä vieläkin nin helposti kun aikanaan eli mennään vaan nvidian paneeliin tekemään ns custom resoluutio jossa määritetään vaan haluttu hz määrä?).
Itseäkin kiinnostaisi minkälaiset calibrointi arvot laitoit/asetukset. Itse ajattelin että kopioisin jostian toms hardwaren tms artikkelista calibrointi arvot, kun itsellä ei kalibrointi laitteita ole noita itse alkaa hakemaan.
Paneeli vaikuttaa tosiaan hyvältä eikä näytössä muutenkaan valittamista, jalusta on aika ala-arvoinen, mutta itse ainakin köytin tuon samantien erilliseen näyttö käpälään pöydän päälle.
(VEsa kiinnitys reikiähän tässä ei ole, amerikassa myydään vesa mount kittiä mikä on käytännössä pelti levy jossa 6kpl reikiä.) Itse tirautin ylijäämä alumiini 6mm alumiinilevystä levyn johon tein 4reikää näyttö käpälän vesa standardin mukaisesti ja keskelle levyä tein kaksi reikää senkaten johon pistin M4 senkki ruuvit. Ei ehkä kaunein, mutta toimiva.