Ei nyt hirveesti ihan äskettäin keskusteltu tuosta näytöstä mutta kun tuo nyt oli 599 hintaan tarjouksessa taas niin kysyisin @Peltsii ja @Karck (ja miksei muutkin kyseistä näyttöä käyttäneet) että jäikö Samsung CF791 käyttöön vai ei ja mitä mieltä siitä noin muuten että saako sen nykyään toimiin Nvidia korteilla ja onko siinä aikusten oikeesti hyvät värit ja alhanen häntiminen/motion blur/overshoot? Vai oisko esim x34p parempi? Tai joku lg ottaen huomioon että samsung 599 eur, x34p ~899 eur ja 34gk950f-b ~1100 eur
Mulla on edelleen Samsung käytössä. Värit on hyvät mutta mua häiritsee ehkä jopa liian tumma musta. IPS paneelilla tottunu siihen että pimeissäkin luolissa hahmottaa silti rajoja niin tällä ne ei kaikki näy. Olen kalibroinut siis näytön pariinkin otteeseen ajatteln että ontrastit tai valosuus kusee.
Jos meen olkkarin telkulle katsomaan vaikka kuvia joita on otettu kameralla niin siinä eroaa esim mustan vaatteen rypyt kun tässä näytöllä ei erota.
Itsellä ei ole toiminut Freesync eikä G-Sync vilkkumatta, aivan mystinen ongelma. Tai sitten omat silmät erottaa liian herkästi jotakin mitä muut ei.
Omissa pelaamisissa ilman mitään Synciä en ole huomannut mitään häiritsevää tai repeilyä, mutta en pelaa kauhen nopeatempoisia pelejä tällä hetkellä.
Helvetin hyvä näyttö hintaansa nähden.
Oma mielipide on että ottaisin ehkä sen IPS paneelin. Mutta sellaista ei tähän hintalaatusuhteeseen silloin saanut, katsotaan mitä Blackfriday tuo tullessaan.
38" näytön missä enemmän pixeleitä koska erotan tästäkin näytöstä puolentoista metrin päästä pixelit ja ne perkeleen neliöt häiritsee joissakin peleissä mua aivan liikaa. Heh.