Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä tavalla Maailma pelastuu pyörällä? Siitä olen samaa mieltä että arkiliikunta on hyväksi, ja siihen voisi kannustaa. -5% on utopiaa, eikä tuota voida mitenkään valvoa. Ehkä voisi halukkaille olla kuntotesti vuosittain, ja jos pääsee tavoitteen alle niin vaikka -0,5% verotus keveämmäksi.Maailma pelastuu pyörällä
Voisi laittaa pyöräilijöille -5% veroa
Tätä olen aina hieman ihmetellyt kun kaikki aina puhuvat että pyöräilyn jälkeen pitää päästä suihkuun. Ja ei sitten voi kulkea pyörällä töihin kun ei ole suihkua.
Itse hikoilen todella helposti ja paljon, mutta osaan myös sovittaa pyörällä nopeuden niin ettei tule hiki. Ajan 7km/ suunta töihin ja en ole kyllä suihkussa kertaakaan käynyt. Semmonen 20 min menee tuohon eli ihan kohtuu vauhdilla kuitenkin menen. Muutenkin ajan pyörällä paljon ja jos ei nyt siis ihan tarkoituksella lähde ajamaan kovaa kuntoilumielessä niin ei tuossa nyt hiki tule sen enempää kun normaali kävelyssäkään.
Itsellä kyllä tulee jo normaali kävelyssäkin ainakin jonkin verran hikiTätä olen aina hieman ihmetellyt kun kaikki aina puhuvat että pyöräilyn jälkeen pitää päästä suihkuun. Ja ei sitten voi kulkea pyörällä töihin kun ei ole suihkua.
Itse hikoilen todella helposti ja paljon, mutta osaan myös sovittaa pyörällä nopeuden niin ettei tule hiki. Ajan 7km/ suunta töihin ja en ole kyllä suihkussa kertaakaan käynyt. Semmonen 20 min menee tuohon eli ihan kohtuu vauhdilla kuitenkin menen. Muutenkin ajan pyörällä paljon ja jos ei nyt siis ihan tarkoituksella lähde ajamaan kovaa kuntoilumielessä niin ei tuossa nyt hiki tule sen enempää kun normaali kävelyssäkään.
Eiks se olis yhteiskunnalle parasta, kun kaikki saisi eläkkeelle jäämispäivänä sydärin ja kuolisi pois, ennen kuin eläkkeitä aletaan maksamaan? Eli +0,5% hyväkuntoisille, jotka nostaa eläkkeitä ties kuinka monta vuosikymmentä.Ehkä voisi halukkaille olla kuntotesti vuosittain, ja jos pääsee tavoitteen alle niin vaikka -0,5% verotus keveämmäksi.
Eikö työnantaja tarjoa mahdollisuutta peseytymiseen? Itse vaihdan vain eri vaatteet toimistolla vaikka kuumalla olisi vähän hiki päässytkin tulemaan.Töitäkin on monenlaisia. Jos töihin tullessasi vedät haalarit ylle ja aloitat fyysisen työn, niin pieni alku hiki ei kai haittaa. Toisin kuin jos työnkuva on päätetyö avokonttorissa tai jopa asiakkaiden tapaaminen, niin hikivaatteet ei sovi.
Itsellä tosiaan tuollainen aivotyö, ja ei oikein viitsi fillaroida liikaa ettei kollegat liikaa pökrää ympärillä. Joskus menen töihin kaikessa rauhassa fillarilla, mutta useimmiten autolla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.