Ei täällä ole häkeltynyt kuin sinä ja pari muuta, joten älä yleistä. Suurin osa on kyllä ymmärtänyt lukemansa ihan juuri niinkuin se on kirjoitettu. 3 kirjoittajaa sinä mukaanlukien on tehnyt tuollaisen erikoisen tulkinnan, että jos minä sanon että "asian X tekeminen velkarahalla on tyhmää", niin tulkitsette minun tarkoittavan että "asian X tekeminen on tyhmää".
Sinun kohdalla asiasta tekee tahallisen se, että olen tässä jo aiemmin sinulle tarkentanut, että en pidä tyhmänä rahan laittamista muiden juhlimiseen, niin silti tämän tarkennuksen jälkeenkin suollat tänne viestejä, joissa väität minun olevan sitä mieltä, että rahan laittaminen muiden juhlimiseen on tyhmää.
Teit tuota samaa joku aika taaksepäin kuolemantuomio-ketjussa. Väitit minun olevan sitä mieltä, että ihmisiä pitäisi tuomita kuolemaan siksi, että säästettäisiin rahaa. Ja vaikka kuinka monta kertaa sinulle vastasin, että en ole tuota mieltä, niin silti jatkoit moneen kertaan myöhemmissä viesteissäsi sitä samaa väitettä että minä olisin tuota mieltä. Ja lopulta kun tästä sinun valehtelustasi mainitsin ylläpidolle, niin ylläpito antoi minulle varoituksen sillä perusteella, että nimittelin sinua. Vai sekö se sinun tarkoituksesi onkin? Härnäät valehtelemalla ja vääristelemällä muita niin kauan, että he hermostuvat ja sanovat jotain, josta saavat sitten varoituksen ja bannin?