- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 13 163
Haistelin otsikosta, että voisi olla ainesta tähän ketjuun. No ei ollu, iha fiksua järjestelmän hyväksikäyttöä. Mut artikkelin lopussa tärppäs:
Nii, että ku oma kikkailu epäonnistuu, nii kaupan pitäisi huolehtia sinusta? Miksei sit suoraan joka tilauksen kohdalla tiedustella, että onko ostaja järjissään ostoslistan valintojensa kanssa ja soitella perään?
www.mtvuutiset.fi
Ahola ihmettelee, ettei kaupan suunnasta tullut minkäänlaista yhteydenottoa, että todellako hän halusi keräiltäväksi vain yhden kahvipaketin.
Nii, että ku oma kikkailu epäonnistuu, nii kaupan pitäisi huolehtia sinusta? Miksei sit suoraan joka tilauksen kohdalla tiedustella, että onko ostaja järjissään ostoslistan valintojensa kanssa ja soitella perään?

Marko turvautui ruokaostoksilla monen suosimaan niksiin – tuli tavallista kalliimpi kahvipaketti
Miten verkkokaupasta tehtyjä ruokaostoksia käydään läpi ja soitetaanko asiakkaalle, jos tilaus on selkeästi vahinko?
Viimeksi muokattu: