Tänään tyhmissä ihmisissä vuorossa: minä.
Pari kertaa tullu piipahdettua itämaisessa marketissa ohimatkalla ja koska tykkään kokeilla ja tehdä eri ruokia niin tommoset mestat on paratiiseja mulle. Löytyy jos jonkinlaista soosia ja kastiketta ja maustetta.
Mutta sitten se tyhmä osuus. Siellä on myös paljon myynniissä erilaisia ruokakittejä missä on esim kanalle panerointijauhe tai ainekset tehdä jotain kinkkityylistä wokkia ja paketissa saattaa olla soosia ja maustepussia sun muuta. Kivahan niitä olis kokeilla. Mutta sitten tuleekin tenkkapoo kun paketissa ei käytännössä ole mitään muuta ymmärrettävää tekstiä kun ainesosaluettelo suomeks, englanniks ja muutamalla muulla sivistyneellä kielellä, tarrassa, loput on niitä käkkyröitä ja matolaatikoita mistä ei saa mitään tolkkua. Siinähän sitten yrität tehdä jotain kanan panerointia kun ei yhtään tiedä miten se valmistetaan, mihin se sekoitetaan, mikä määrä pitää olla kanaa jne
Nyt mulla on tossa iso pino eksoottisia puolivalmisteita joista mulla ei ole mitään käryä miten niitä käytetään..