Tyhmät ihmiset

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 287
Tässä vielä tyhmyys tulee esiin paremmin, jos oikeasti löytyy ihmisiä jotka kuuntelevat tällaisissa asioissa jotain 70-vuotiasta popparia :D
Veikkaisin että Ulvaeus on ruotsalaisille jumalasta seuraava ja varmasti kuuntelevat mitä mieltä se on. Voihan varastetun tavaran vaihtaa vaikka huumeisiin jos käteinen loppuu, että eiköhän tällekin idealle jotkut muut syyt löydy.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
727
Tässä nyt kyllä selvästi unohdettiin mainita terrorismi ja sen torjunta. Muistakaa, että vain terroristeilla on tarve käyttää käteistä. Jos maksat käteisellä, olet terroristien puolella.
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
2 101
Tässä nyt kyllä selvästi unohdettiin mainita terrorismi ja sen torjunta. Muistakaa, että vain terroristeilla on tarve käyttää käteistä. Jos maksat käteisellä, olet terroristien puolella.
No hitto, just nostin tänään käteistä ;)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
969
Ei ole vissiin bitcoinistakaan kuullut, joka taitaa parhaiten juuri rikollisten käyttöön kelvata :D
Kyllä se katukauppa on aika pitkälle ihan käteisen varassa. Aika harva nisti joka jotain pöllittyjä stereoita koittaa myydä eteenpäin alkais jotain bitcoineja käyttämään, eiköhän se menisi niin että jos ei Ruotsissa olisi omaa käteistä valuttaa niin eurot vaan käyttöön.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 235
Kyllä se katukauppa on aika pitkälle ihan käteisen varassa. Aika harva nisti joka jotain pöllittyjä stereoita koittaa myydä eteenpäin alkais jotain bitcoineja käyttämään, eiköhän se menisi niin että jos ei Ruotsissa olisi omaa käteistä valuttaa niin eurot vaan käyttöön.
Molemmat ovat hyvin ilmeisiä ratkaisuja ongelmaan. Jos käteisvaluutta kielletään tai rankasti rajoitetaan paikallisesti sen käyttöä, siirrytään tietenkin johonkin vahvaan vieraaseen valuuttaan.

Jos tällainen kehitys olisi globaalia, niin sitten ehkä kryptovaluuttoihin jossakin määrin. Tosin tällaisessa tilanteessa myös monet ns. normaalit ihmiset vääjäämättä osin tietämättään kapinoisivat ottamalla käyttöön oman käteisvaluuttansa, jota sitten nistitkin voisivat hyödyntää. Ehkä jonkin Silvervaultin tms. nykyisenä aikana pelletouhun suosimat vanhat kolikot tai muu materiaaliin perustuva valuutta saisi jonkinlaisen todellisen aseman käytännön maksuliikenteessä yksityisten välillä. Tätä toimintaa sitten poliisi hieman yrittäisi kytätä, mutta ei se sillä loppuisi. Tilanne lienee verrattavissa vaikkapa nuuskan salakauppaan nykyisin tai kahvin mustaan pörssiin säännöstelyn aikana. Ehkä kannabikseen kohdistuva vaino on vielä vähän väärä vertauskuva, sitä kohdellaan meillä niin rajusti.

Tietenkin isommissa pimeissä kaupoissa kryptovaluutat ovat käytännöllinen ratkaisu jo nyt. Katutasolla ei niinkään. Jos käteisen käsittely vaikeutuu merkittävästi, kynnys sähköiseen valuuttaan siirtymiseen voi alentua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 196
Joo sen takia esim TOR-verkossa pyörivästä huumekaupasta 99.99% tapahtuu bitcoineilla.
Suurin osa rikollisista onkin tyhmiä; siinä vaiheessa kauppa kasvaa tarpeeksi isoksi että FBI:ta (toi jotain muuta tahoa jolla on resursseja) alkaa kiinnostamaan niin bitcoinit eivät olekkaan kovin anonyymejä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 196
Ei siellä kukaan henkkareita kysele ja anonyymi keplottelu käsittääkseni onnistuu helposti. Ei kai fbi tai kukaan muukaan saanut kiinni näitä ransomware porukkaa, jotka vaatii maksun bitcoineina.
Ransomware porukka tuskin on Usassa, mutta esimerkiksi huumekauppaa on pyöritettävä samassa maassa (jos ei halua leikkiä tullin kanssa). Lisäksi huumekauppa on ongelmallista koska siinä fyysinen tavara vaihtaa omistajaa. Täysin virheettömästi käytettynä bitcoin tietysti on jossain määrin turvallinen, mutta ei tuossa tarvitse tehdä kuin yksi lapsus jos on tarkkailun alaisena. On olemassa muita, paljon paremmin laittomuuksiin sopiva kryptovaluuttoja.

http://www.sciencemag.org/news/2016/03/why-criminals-cant-hide-behind-bitcoin
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Tiedänpä minäkin juuri tämän esimerkillisen tapauksen, jossa nuori, muutenkin hieman epämääräisessä tilanteessa asuva henkilö voittaa veikkauksesta noin 50000 euroa ja alle vuodessa pistää tilin sileäksi ja onnistuu hankkimaan melkein yhtä paljon velkaa ja "velkaa".

Samontein kun oli rahat tilillä niin se alkoi polttamaan ja oli pakko hankkia nämä peruselektroniikat pelikonsoleista plasmateeveeseen pieneen yksiöön, mutta eihän se riittänyt vaan sitten se tyhmin veto elikkä ostetaan uusi auto, eikä ajatella yhtään että sen ylläpitokustannuksetkin voi olla aika huomattavat.

Sitten kun tili oli tyhjä ja laskut alkoi kasautumaan, niin ei voinut millään luopua ajoneuvosta, vaan pikavipeillä ylläpidettiin kulissia ja elettiin velaksi, koska elintavat kerkesi muuttua hetkessä.

Taitaa olla tosin aika yleinen tyyli monella ihmisellä, vaikkei edes voittaisi mitään, että "hyvinä" aikoina eletään yli varojen ja sitten yhtäkkiä tulee seinä vastaan, kun kulisseja ei halua hajottaa.

Ihmisten tyhmyyttä ei pidä aliarvioida.
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Atapio taitaa olla sellainen latva bee femmaa, mutta meitä mahtuu kyllä tänne, pääasia että läppä lentää vai mitä, jatketaan... Ja pyydän anteeksi jos loukkasin, se ei ollut tarkoitus, vaikka olikin ÄLÄHhmullealajasillai
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 235
Bitcoin ei oikein sovellu rikollisten käyttöön, jokaisesta siirrosta kun jää pysyvä jälki.
Eihän käteisvaluuttakaan oikein sovellu "rikollisten" käyttöön, koska jälkiä jää. Noin teoriassa. Nostoissa ja talletuksissahan jokaisen setelin sarjanumero voidaan aina muistaa, ja teoriassa tulevaisuuden poliisivaltiodystopiassa voidaan vaatia samaa jokaisesta maksutapahtumasta.

Sitten taas oikein käytettyinä molemmat ovat oikein turvallisia. Jos kysymys on jostain satasella varastettua tavaraa myyvästä mulkusta tai satunnaisesta huumeiden käyttöön ostajasta, niin tuskin mikään NSA on perässä.

Tämä noin ajatuksena siihen, miten järjetöntä on vaatia käteisvaluutan poistamista siinä uskossa, että katutason rikollisuus siihen loppuu.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Oli tänään Motonetissa kassajonossa edellä joku ehkä 70v papparainen ja sen ostokset oli vähän reilu sata euroa ja se kanta-aasiakaspäivillä olisi oikeuttanut 10€ alennukseen. Kassa ilmoitti, että teillä on 10 euron alekuponki käytettävissä, käytettekö sen nyt. Papparainen vain möläisi, ettei hän semmoisia käytä ja kassakin meni hämilleen, että ettekö tosiaan käytä 10€ alennusta ostoksiin. -En, pappa vain murahti ja maksoi ostoksista täyden hinnan :geek:

Ei tuossa nyt mitään järkevää syytä ollut sitä jättää käyttämättäkään, maanantaina kuponkikin vanhenee. Mitä lie mielessään kuvitteli kanta-asiakkuudestaan hyötyvän, jos ei alennuksiakaan halua.
Olin laivalla ja edellä oli kaveri joka osti kaksi kappaletta..olikohan niitä isoja Tobleroneja. Kassa sanoi että näissä on nyt tarjous että saa 3 kahden hinnalla. Kaveri oli vähän aikaa että "ööö..". Kassa toisti ja sanoi että voit käydä hakemassa kolmannen samaan hintaan. "En mä tarvi.." ja kaveri osti ne kaksi kipaletta :D
Nää oli kyllä ketjun kaksi tyhmintä viestiä. :facepalm:

Mitä jos pappa oli vaikka hakemassa tarvikkeita kaverille ja halusi säästää alennuksen omiin, vaimon, pojan, kummin, serkun tai kaiman ostoksiin? Tai jos pappa tiedosti olevansa sen verran höperö, että kieltäytyy kaikesta ylimääräisestä? En näe mitään muuta tyhmyyttä, kuin kirjoittajan näköalattomuuden tilanteen vaihtoehdoille.

Ja mitä tyhmää ylimääräisestä suklaasta kieltäytymisessä oli? Kaveri tuumasi oman tarpeensa ja kieltäytyi ylimääräisestä. Pitääkö sitä turhaa tavaraa kantaa kaupasta sylitolkulla, jos ei tarvitse?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Atapio taitaa olla sellainen latva bee femmaa, mutta meitä mahtuu kyllä tänne, pääasia että läppä lentää vai mitä, jatketaan... Ja pyydän anteeksi jos loukkasin, se ei ollut tarkoitus, vaikka olikin ÄLÄHhmullealajasillai
Nyt en kyllä ymmärtänyt, minuako tarkotit? Mikäs sinut nyt triggeröi että lähdit yhtäkkiä henkilökohtaisuuksiin, onko sinulle käynyt samalla tavalla?

Jos tarkoituksesi oli jotenkin puolustella yli varojen elämistä, että se ei ole tyhmää, niin aika heikoilla mennään.
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
No enhän mä ylivarojen elä, muutenhan olisin kuollut. Mutta Suur Kiitos kun vastailit!
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Just heräsin, korkki oli tosin hävinnyt mysteerisesti
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 212
Atapio taitaa olla sellainen latva bee femmaa, mutta meitä mahtuu kyllä tänne, pääasia että läppä lentää vai mitä, jatketaan... Ja pyydän anteeksi jos loukkasin, se ei ollut tarkoitus, vaikka olikin ÄLÄHhmullealajasillai
Ensiksi haukut toista ja heti perään pyytelet anteeksi? Jatkossa jätät haukkumiset suosiolla pois niin säästyt anteeksipyynnöltäkin.:hammer:
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
No nyttenhän sattui johonkin kovaa? No mennään näillä säännöillä, ketkulisanteri?
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
No nyttenhän sattui johonkin kovaa? No mennään näillä säännöillä, ketkulisanteri?
Vähän voisit ehkä avata sitä että mitä minä sinulle nyt olen tehnyt, kun yhtäkkiä pamahdat vain vittuilemaan henkilökohtaisesti ilman mitään näkyvää provosointia?
En minä loukkaannu, kestän kyllä kritiikkiä, mutta tyhjän takia vittuilu hermostuttaa.

edit: ilmeisesti on tosiaan ollut korkki auki vastatessa, silloin sattuu ja tapahtuu. Ironinen lanka.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Papparaisella oli kyllä sen verran sekalainen kasa roinaa, että varmasti oli itselle. Ei papparainen kuitenkaan niin höperö ollut, kun pystyi omatoimisesti kaupassa käymään. Kyllä se tyhmyyden piikkiin menee, jos kantis kortin ottaa, eikä edes perehdy, että mitä hyötyä moisesta on.

Kyse ei ollut suklaasta, vaan 10€ alennuksesta.
Eli päättelit itse tilanteesta skenaarion ja hekottelit päälle, että olipa tyhmä. :btooth:
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Ja mitä tyhmää ylimääräisestä suklaasta kieltäytymisessä oli? Kaveri tuumasi oman tarpeensa ja kieltäytyi ylimääräisestä. Pitääkö sitä turhaa tavaraa kantaa kaupasta sylitolkulla, jos ei tarvitse?
No mun mielestä se on tyhmää :D vieläpä suht kallis Toblerone ja tarjous oli oikeasti hyvä. Kyllä se kaveri mun mielestä tyhmältä vaikutti kun siitä kieltäyi, kyllä tollaselle suklaalle käyttöä olisi..antais vaikka jollekin. Mutta toki Sinä saat olla tästä asiasta eri mieltä, tämä on vapaa maa.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
No mun mielestä se on tyhmää :D vieläpä suht kallis Toblerone ja tarjous oli oikeasti hyvä. Kyllä se kaveri mun mielestä tyhmältä vaikutti kun siitä kieltäyi, kyllä tollaselle suklaalle käyttöä olisi..antais vaikka jollekin. Mutta toki Sinä saat olla tästä asiasta eri mieltä, tämä on vapaa maa.
Tässä taas näkyy se, että älykkyys ja paino ovat kytköksissä. Fiksut ihmiset ottavat oman tarpeensa mukaan ja tyhmät sokeana seuraavat tarjouksia yms. kun "ilmaiseksi saa". :rolleyes:
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
249
Onko sitä vain itse tyhmä eikä tajua vai mistä johtuu tunne että ympärillä on valtava määrä ihan helvetin tyhmiä ihmisiä.

Mitä tahansa mä teenkin ja missä mä olenkin, niin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kiroan päässäni ihmisiä joihin törmään.
 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
11 942
En sanoisi että älykkyys ja paino ovat kytköksissä. Kaikillä nyt riittää logiikantajua päätellä että ylensyöminen = läskeys = terveysongelmat. Sen sijaan läskeys indikoi eräänlaista luonteenlujuuden puuttumista tai henkistä heikkoutta.
 
Viimeksi muokattu:

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Tässä taas näkyy se, että älykkyys ja paino ovat kytköksissä. Fiksut ihmiset ottavat oman tarpeensa mukaan ja tyhmät sokeana seuraavat tarjouksia yms. kun "ilmaiseksi saa". :rolleyes:
Menee aikalailla pilkun hieronnaksi mutta jos saat 5€ hyödykkeen ilmaiseksi niin kannattaako se ottaa? Itse otan ja annan vaikka kaverille.

Mutta, kuten sanottua niin tosta asiasta saat toki olla eri mieltä. Itse pidän edelleen tyhmänä asiakasta joka osti 2 Tobleronea eikä hakenut sitä kolmatta ilmaista.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Menee aikalailla pilkun hieronnaksi mutta jos saat 5€ hyödykkeen ilmaiseksi niin kannattaako se ottaa? Itse otan ja annan vaikka kaverille.

Mutta, kuten sanottua niin tosta asiasta saat toki olla eri mieltä. Itse pidän edelleen tyhmänä asiakasta joka osti 2 Tobleronea eikä hakenut sitä kolmatta ilmaista.
Hyödyke kannattaa ottaa, jos tarvitset kyseisen hyödykkeen.

Koitappa elää tuolla asenteella vaikkapa Briteissä. Jos oot ostamassa päivän ruokia ja saat jauhelihaa 2pkt yhden hinnalla, niin teetkö sitä sen 800g satsin, kun kerran ilmaiseksi sait? Eli joko syöt liikaa tai jätät sen ylimääräisen paketin jääkaappiin homehtumaan, mutta pakko oli ottaa, kun ilmaiseksi sait?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Hyödyke kannattaa ottaa, jos tarvitset kyseisen hyödykkeen.
Kaveri jaksaa jankata :) mä sanoin että saat olla asiasta mitä mieltä haluat, itse otan ilmaiset hyödykkeet talteen, varsinkin jos kyseessä on suklaa jolle löytyy takuulla käyttöä.
Koitappa elää tuolla asenteella vaikkapa Briteissä. Jos oot ostamassa päivän ruokia ja saat jauhelihaa 2pkt yhden hinnalla, niin teetkö sitä sen 800g satsin, kun kerran ilmaiseksi sait? Eli joko syöt liikaa tai jätät sen ylimääräisen paketin jääkaappiin homehtumaan, mutta pakko oli ottaa, kun ilmaiseksi sait?
Nyt ei ollut kyse nopeasti homehtuvasta jauhelihasta.. Jos saisin kaksi pakettia jauhelihaa yhden hinnalla niin melko varmasti ottaisin. Luultavasti antaisin kaverille/sukulaisille tai laittaisin pakkaseen..
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Kyllä pitää olla tyhmä ihminen, jos ei ilmaiselle 400g jauhelihalle käyttöä keksi, ennenkuin pilaantuu :facepalm:
Juu, voit mättää sen ylimääräisen safkan kurkusta alas ja lihota, kuten idiootit tekee. Puhe oli päivän ruuista, mutta mitä tämän ketjun luetunymmärtämiseltä voidaan olettaa. :rolleyes:

Kaveri jaksaa jankata :) mä sanoin että saat olla asiasta mitä mieltä haluat, itse otan ilmaiset hyödykkeet talteen, varsinkin jos kyseessä on suklaa jolle löytyy takuulla käyttöä.

Nyt ei ollut kyse nopeasti homehtuvasta jauhelihasta.. Jos saisin kaksi pakettia jauhelihaa yhden hinnalla niin melko varmasti ottaisin. Luultavasti antaisin kaverille/sukulaisille tai laittaisin pakkaseen..
Eli menet juurikin massoille (lue: tyhmille) tarkoitettuun jekkuun ja ostat yli oman tarpeesi, koska tarjous.

Tämä ketju oli loistava esimerkki tyhmistä ihmisistä esittämässä fiksua. Jos vaikka nostaisitte itsenne jalustalta ja toteaisitte sen tosiasian, että ette ole massoja yhtään älykkäämpiä. :rolleyes:
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Tyhmät ihmiset elävät päivä kerrallaan, viisaat suunnittelevat taloutensa pidon, osaavat hyödyntää kaupan tarjouksia ja omistavat jopa pakastimen!
Juu, Suomessa tarjouksien perässä juoksevat neukkukuutio-tuulipuvut ovatkin älykköjä. :srofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 428
Tyhmistä ihmisistä puheenoleen niin muutaman kerran sitä on tajunnut juttelevansa oikeasti tyhmän kaverin kanssa. Näihin on törmännyt koulussa ja armeijassa. Jotenkin vain huomaa, ettei siellä päässä paljoa mitään liiku. Tuollaiset tapaukset ovat onneksi todella harvassa.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Pidätkö @Deussu itseäsi älykkäänä? Et ainakaan anna tässä threadissä itsestäsi anna kauhean älykkään kaverin kuvaa.
Ja tuntemattomille itsekeksityillä skemaarioilla naureskelevat antavat? Ollaan niin paljon parempia ihmisiä, vaikka siitä ei ole mitään konkreettista näyttää.

Itse osaan ainakin olla nöyrä, astua toisen ihmisen asemaan ja miettiä skenaariot loppuun, ennen kuin tulen nettiin öyhöttämään omaa erinomaisuuttani.

Mites ite? Hikisellä 5k / kk palkalla korviaan myöten veloissa, tuntemassa itses älykkääksi? :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 428
Ja tuntemattomille itsekeksityillä skemaarioilla naureskelevat antavat? Ollaan niin paljon parempia ihmisiä, vaikka siitä ei ole mitään konkreettista näyttää.

Itse osaan ainakin olla nöyrä, astua toisen ihmisen asemaan ja miettiä skenaariot loppuun, ennen kuin tulen nettiin öyhöttämään omaa erinomaisuuttani.

Mites ite? Hikisellä 5k / kk palkalla korviaan myöten veloissa, tuntemassa itses älykkääksi? :think:
Jep, I rest my case
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Mää vuonna 1-2 maksamassa laskuja kop:n automaatilla viivakoodeja vaan vingutellen, ihmettelin että karmea kasa oli laskuja, viimeisen jälkeen katoin saldoa:5€, tuli paskat housuun, soitto broidille että heitäs lainaa 100e ruokaan, onneksi oli, muuten olisin ollut kusessa.
siitä lähtien edellisenä kuukautena teen valmiiksi wordilla (c)-mikkisafka :) budjetin johon lyön laskut sekä tulos, viivan alle jäävä tulos aiheuttaa sitten määrätynlaisen v-käyrän taikka smilen, ei ole enää ruoka loppunut :)

Enkä enää jaksa juosta punasten metsien kamojen perässä, hommasin halvinta extra-kaffetta aina, kunnes hokasin että kultis-mokka oli vain 40c/paketti kalliimpaa, sitä sitten joka kk. lidl:stä 4pkt/kk:ksi ja hyvin menee.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Mielenkiintoista, että merkitsit minut "vänkääjäksi" mutta eipä siinä mitään
Jep, näin tämä täällä toimii.
En tiedä mitä erikoista tässä on. Kolme ihmistä väittelee toistensa älykkyydestä ja vie keskustelua henkilökohtaisuuksiin. En näe tässä mitään syytä varoitukselle, mutta yleensä näissä tapauksissa ohjataan keskustelua takaisin raiteilleen. Tagauksesta ei tarvitse ottaa itseensä.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 656
Tulee monesti tehtyä liian hätäisiä tulkintoja muista ihmisistä. Järkeviä syitä ilmasista tavaroista kieltäytymiseen lienee mielin määrin. Itseänikään ei kiinnostaisi pätkän vertaa hakea erikseen ilmaista Tobleronea jos olen jo kassalla maksupuuhissa. Mun mielestä tuossa ei oo mitään tyhmää. Jos huomaisin tarjouksen siinä Toblerone-osastolla niin ottaisin ilman muuta kolmannenkin. Jos kyseessä olis esimerkiksi 50e arvoinen tuote niin ehkä sen vois vielä kipaista hakemassa jos takana ei ole ketään jonossa. Tobleronen kohdalla voi vaan todeta, että juna meni jo. En jaksaisi kauaa murehtia.

Jos olisin ollut jonossa tuon asiakkaan takana ja se olisi lähtenyt hakemaan erikseen yhtä v*tun Tobleronea niin olisin kirjoittanut raportin tähän ketjuun. Pikemminkin viisaat ihmiset- ketjuun olis ansainnut päästä tällä toiminnallaan. Hieno asiakas!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Tulee monesti tehtyä liian hätäisiä tulkintoja muista ihmisistä. Järkeviä syitä ilmasista tavaroista kieltäytymiseen lienee mielin määrin. Itseänikään ei kiinnostaisi pätkän vertaa hakea erikseen ilmaista Tobleronea jos olen jo kassalla maksupuuhissa. Mun mielestä tuossa ei oo mitään tyhmää. Jos huomaisin tarjouksen siinä Toblerone-osastolla niin ottaisin ilman muuta kolmannenkin. Jos kyseessä olis esimerkiksi 50e arvoinen tuote niin ehkä sen vois vielä kipaista hakemassa jos takana ei ole ketään jonossa. Tobleronen kohdalla voi vaan todeta, että juna meni jo. En jaksaisi kauaa murehtia.

Jos olisin ollut jonossa tuon asiakkaan takana ja se olisi lähtenyt hakemaan erikseen yhtä v*tun Tobleronea niin olisin kirjoittanut raportin tähän ketjuun. Pikemminkin viisaat ihmiset- ketjuun olis ansainnut päästä tällä toiminnallaan. Hieno asiakas!
Jos joku ei ymmärtäisi hakea sitä kolmatta 50€:n tuotetta vasta maksamisen ja kamojen säkkiin sullomisen jälkeen, vaikka tuote olisi täysin sama, saattaisin kirjoittaa toiminnasta tähän ketjuun. :rolleyes:
Kassalla kerrotaan, että hakee sen tuotteen, jolloin kassa merkkaa heti kolme tuotetta ja veloittaa. Sama viivakoodi siinä kolmannessakin on.
 

Melbac

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 544
Tulee monesti tehtyä liian hätäisiä tulkintoja muista ihmisistä. Järkeviä syitä ilmasista tavaroista kieltäytymiseen lienee mielin määrin. Itseänikään ei kiinnostaisi pätkän vertaa hakea erikseen ilmaista Tobleronea jos olen jo kassalla maksupuuhissa. Mun mielestä tuossa ei oo mitään tyhmää. Jos huomaisin tarjouksen siinä Toblerone-osastolla niin ottaisin ilman muuta kolmannenkin. Jos kyseessä olis esimerkiksi 50e arvoinen tuote niin ehkä sen vois vielä kipaista hakemassa jos takana ei ole ketään jonossa. Tobleronen kohdalla voi vaan todeta, että juna meni jo. En jaksaisi kauaa murehtia.

Jos olisin ollut jonossa tuon asiakkaan takana ja se olisi lähtenyt hakemaan erikseen yhtä v*tun Tobleronea niin olisin kirjoittanut raportin tähän ketjuun. Pikemminkin viisaat ihmiset- ketjuun olis ansainnut päästä tällä toiminnallaan. Hieno asiakas!
Jotenkin noin.vanhemmat äijät myös yleensä myös katsoo että niillä on varaa jättää se yksi toblerone tms hakematta.Tossa on myös se että siinä missä nuorempi kipaisee hakemassa sen nopeasti niin sillä vanhemmalla äijällä voi kestää sen hakeminen ns "ikuisuuden" eikä se halua viivytellä siinä kassalla jos vielä huomaa että sen takana alkaa olemaan se >3 tyyppiä odottamassa maksamista.Tossahan tosin voisi tehdä myös niin ettei osta niitä kahta ja tulee myöhemmin ostamaan sen 3kpl jos on pihillä päällä.:D:kahvi:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 669
Ihmiset, jotka tahtovat koko maallisen omaisuutensa mukaan hautaan johonkin Mausoleumiin, kuten Tutankhamon tapasi duunata.

Täällä oli jo juttua spurgusta joka veti firmassa YT ja porukkaa vähennettiin ja samalla johtotaso veti romuihin firman atk:ta, vaikka "rahat oli tiukilla"

Samaa sarjaa on eräs säätiö, siellä on kohta muutto, kuukauden lopussa, on penkki, tuolia, pelejä jne ilmaiseksi taikka 5e/kpl hintaan, vain oma jengi saa ottaa/ostaa noita, ulkopuoliset ei, eikä saa esim. talon väki ottaa/ostaa ja viedä sukulaisille, mielummin sitten viimeisenä päivänä maksetaan 50e kuljetuksesta sekä 50e kaatopaikkamaksusta että päästään roinasta eroon, tyylillä:ei ole rahasta kiinni!

Sitten kun kysytään että saisko kerran kk:ssa yhden keksipaketin joka maksaa 5e niin EI OLE KASSASSA RAHAA! FUCK!!

Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? vuosiluku on olevinaan jo 2017, eikä mikään 1890 :rage:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Kannabiksen käyttäjät ovat tyhmiä, eikä pelkästään sen takia että käyttävät laitonta huumetta, vaan ilmankin sitä tuntuvat olevan todella tyhmiä. Nyt en tarkoita sitten satunnaista käyttäjää.
En avaa mielipidettäni tämän enempää, vaan jätän tämän vain tähän.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 417
Viestejä
4 198 728
Jäsenet
70 905
Uusin jäsen
Jazo

Hinta.fi

Ylös Bottom