Eikös se olisi tässä sun kuvailemassa tilanteessa kannattanut vaan julkaista se X ja katsoa miten miljoonat käyttäjät ryntäävät hienojen toimintojen perässä tähän uuteen palveluun?Aika rohkea tai hölmö veto joka tapauksessa. Voihan olla, että Twitter tunnettuvuudestaan huolimatta on alkanut vaikuttaa ummehtuneelta, jolloin X onnistuu tekemään siitä jotain sellaista, mitä ei ainakaan länsimaissa vielä ole.
Siinä sitten voi käydä niin, että ihmiset edelleen kaipaavat pelkkää Twitteriä ja karkaavat Threadsiin ym. tai sitten yhtäkkiä se Threads alkaakin näyttää vanhentuneelta, kun X pitää sisällään miljoona uutta ja hienoa toimintoa.
Tulee ainakin itselle mieleen tästä tämä meidän postin uudelleen brändäys, mikä nyt ei onneksi ihan 44 miljardia maksanut veronmaksajille.