Heti alkuun sanottava että kymmeneen vuoteen en ole komponenttien kanssa ollu tekemisissä eli lähes nollatiedoilla olen liikenteessä. Nyt on kuitenkin konekuume nousussa ja tässä töissä istuessa niin hiljaista että kyhäsin pcpartpickerillä raakaversion.
Reilun tonnin budjetilla lähdin liikkeelle mutta eihän siinä kauaa mennyt että lähti mopo käsistä.
Onko tässä jotain selkeästi ylimitoitettua tai vastaavasti pullonkaulaa? Kauanko luulette että tällaisella kyhäelmällä pystyisi huoletta menemään olettaen että komponentit pysyy ehjinä?
Emo ja näyttis on laitettu jimmsin lokakuun bundlen mukaan eli MSI MPG Z590 GAMING FORCE + GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC, 12GB GDDR6 (Bundletarjous!) - 799,90€
Onko jotain huomioitavaa tai kokonaan minulla jäänyt huomaamatta? Kaikki vinkit ja kommentit otetaan ilolla vastaan.
Part List - Intel Core i5-10600K, GeForce RTX 3060 Ti, NZXT H510 ATX Mid Tower - PCPartPicker
Part List - Intel Core i5-10600K, GeForce RTX 3060 Ti, NZXT H510 ATX Mid Tower
fi.pcpartpicker.com
Onko tässä jotain selkeästi ylimitoitettua tai vastaavasti pullonkaulaa? Kauanko luulette että tällaisella kyhäelmällä pystyisi huoletta menemään olettaen että komponentit pysyy ehjinä?
Emo ja näyttis on laitettu jimmsin lokakuun bundlen mukaan eli MSI MPG Z590 GAMING FORCE + GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC, 12GB GDDR6 (Bundletarjous!) - 799,90€
Onko jotain huomioitavaa tai kokonaan minulla jäänyt huomaamatta? Kaikki vinkit ja kommentit otetaan ilolla vastaan.