Uplay + palvelun kautta kokeilin peliä ja 2h riitti minulle. En tajunnut yhtään mistä on kyse.
Ekat 15min menee vielä hyvin sen jälkeen kun olet ensin palannut valikkoja 30min, että saat ukon tekemään niistä napeista mistä haluat oikeita temppuja.
15min peliä sisään ja sitten
BOOM!
Kartta tulee täyteen
sinisiä,
punaisia,
oransseja,
vilkkuvia,
välkkyviä sekä
staattisia merkkejä.
Tehtäväloki menee täyteen
kuvia,
merkkejä,
nimiä,
kuvauksia.
HUD huutaa hoosiaanna
kohteista,
kerättävistä,
tehtävistä,
vihollisita,
kärpäsistä,
laatikoista. Tehtävän
kuvauksessa on
romaani kirjoitettuna
haikuna joka on jaoteltuna viiteen osaa ja eriteltynä kahden vaiheen alle jota et voi tehdä jos et ole
levelillä 150. Inventaario on täynnä
varusteita,
vaatteita,
aseita,
lootboxeja,
varustekokonaisuuksia,
oikeata rahaa,
väärää rahaa, pelin
sisäistä rahaa. Ukkoa pitäisi
syöttää,
juottaa,
varustaa,
nukuttaa,
rupeaa jo
vituttaa.
Kaiken tämän sekamelskan keskeltä kun saat irti yhden yksittäisen ja yksinkertaiselta vaikuttavan "nouda kirja" tehtävän johon sinun leveli, aseet, varusteet sekä ymmärrys riitttää niin eipä tämäkään ole mitää pehmoista tiedustelua jossa näät muutaman vihollisen vaan vittu hirveä härdelli lyödään päälle kun joku sattuu sinut näkemään ja vihollisia rupeaa tulemaan ovista, ikkunoista, katolta, kopeista, helikoptereista, autoista eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta myllyttää kaikkia. Pitäkää kirjanne.
Asiaa ei helpota yhtään se ettet tajua juonesta mitään tai tässä kohtaa olet jo luovuttanut juonen osalta, koska sekin vaikuttaa ihan yhtä typerältä ja sekavalta. Viimeinen niitti oli minulle se kun kiikareilla (en ole enää edes varma oliko kiikarit vai kiväärin tähtäin) ei pystynyt katsomaan ilman, että ruvettiin maalaamaan ruutuun erinäisiä asioita mitä horisontista löytyy..... Voihan vittu, minä halusin vaan ampua pahiksia.
Siellä on Ubilla jokus isopomo sanonut, että haluaa peliin kaiken AnvilNext:stä löytyy ja löytyihän sieltä.....
Edit: Lisäsin ihania värejä tekstiin kuvastamaan miltä sillisalaatilta pelin sisältö ja UI näyttää.