Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint (PC, Xbox One, PS4)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Juuri aloittelin Betaa.Wildlandsia pelanneena aika samaa huttua tuttua,en voi verrata Divisioniin ,en ole pelannut. Taitaa olla tarkoitettu enemmän moninpeliin,niin paljon tehtä'viä viittaa moninpeliin. Eikä ole ensimmäisen persoonan kuvakulmaa,se siitä realismista. Koitetaan nyt ,samanlaisia ja samoja paljon aseita kuin Wildlandsissa,grafiikka ehkä hieman realistisempaa
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 727
Paremmin tosiaan rullaa, kun alpha. Jotenkin itse tykkäsin enemmän kyllä wild landsista. No pitää vielä vähän pelailla enemmän, jos se siitä alkais paremmin maistumaan.

Ps. Ei kai ne oikeesti meinaa jättää tota "paskat housuissa" juoksu animaatiota tähän... :D
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
511
Eilen testailin betaa. Graafisesti ei kyllä valaistusta lukuunottamatta (joku vaseliinikerros taas eksynyt peliin) näytä sen paremmalta mitä Wildlands, mutta syö freimejä senkin edestä. Tykkään raskaammasta ohjauksesta, vaikka välillä esim. kuskin paikalle meneminen näyttää hahmolle olevan turhankin vaikeaa ja pienemmissä tiloissa liikkuminen on ärsyttävää (esim. nuo luolastot). Hahmon liimautuminen joka ikiseen seinään ja puuhun, vaikka en suojaan haluaisi edes mennä. :facepalm: Sitten se iso miinus itseltä, mikä pakottava tarve Ubilla on tunkea noita RPG elementtejä joka ikiseen peliin... :facepalm: eri levuista gearia yms. Valikot on sekavat, mutta plussaa kattavista asetuksista, autoilla ajaminen on edelleen p*rseestä. Ekalle ''hub'' alueelle, kun pääsin ja näin, että se oli täynnä muita pelaajia, jotka näyttivät 70% täysin samalta kuin minun hahmoni ja pyörivät yhden NPC hahmon ympärillä kuin WOW:ssa konsanaan, rikkoutui immersio siihen paikkaan ja beta lähti poistoon. Menen tästä pelaamaan Wildlandsia mikä on tämän betan perusteella paljon parempi peli (minun mielipiteeni).

Niin ja tuli itsekin hymähdettyä tuolle juoksu animaatiolle :D, kenen idea tuokin oli.
 

Ihime

Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 374
Eilen testailin betaa. Graafisesti ei kyllä valaistusta lukuunottamatta (joku vaseliinikerros taas eksynyt peliin) näytä sen paremmalta mitä Wildlands, mutta syö freimejä senkin edestä. Tykkään raskaammasta ohjauksesta, vaikka välillä esim. kuskin paikalle meneminen näyttää hahmolle olevan turhankin vaikeaa ja pienemmissä tiloissa liikkuminen on ärsyttävää (esim. nuo luolastot). Hahmon liimautuminen joka ikiseen seinään ja puuhun, vaikka en suojaan haluaisi edes mennä. :facepalm: Sitten se iso miinus itseltä, mikä pakottava tarve Ubilla on tunkea noita RPG elementtejä joka ikiseen peliin... :facepalm: eri levuista gearia yms. Valikot on sekavat, mutta plussaa kattavista asetuksista, autoilla ajaminen on edelleen p*rseestä. Ekalle ''hub'' alueelle, kun pääsin ja näin, että se oli täynnä muita pelaajia, jotka näyttivät 70% täysin samalta kuin minun hahmoni ja pyörivät yhden NPC hahmon ympärillä kuin WOW:ssa konsanaan, rikkoutui immersio siihen paikkaan ja beta lähti poistoon. Menen tästä pelaamQUOTE]
Eilen testailin betaa. Graafisesti ei kyllä valaistusta lukuunottamatta (joku vaseliinikerros taas eksynyt peliin) näytä sen paremmalta mitä Wildlands, mutta syö freimejä senkin edestä. Tykkään raskaammasta ohjauksesta, vaikka välillä esim. kuskin paikalle meneminen näyttää hahmolle olevan turhankin vaikeaa ja pienemmissä tiloissa liikkuminen on ärsyttävää (esim. nuo luolastot). Hahmon liimautuminen joka ikiseen seinään ja puuhun, vaikka en suojaan haluaisi edes mennä. :facepalm: Sitten se iso miinus itseltä, mikä pakottava tarve Ubilla on tunkea noita RPG elementtejä joka ikiseen peliin... :facepalm: eri levuista gearia yms. Valikot on sekavat, mutta plussaa kattavista asetuksista, autoilla ajaminen on edelleen p*rseestä. Ekalle ''hub'' alueelle, kun pääsin ja näin, että se oli täynnä muita pelaajia, jotka näyttivät 70% täysin samalta kuin minun hahmoni ja pyörivät yhden NPC hahmon ympärillä kuin WOW:ssa konsanaan, rikkoutui immersio siihen paikkaan ja beta lähti poistoon. Menen tästä pelaamaan Wildlandsia mikä on tämän betan perusteella paljon parempi peli (minun mielipiteeni).

Niin ja tuli itsekin hymähdettyä tuolle juoksu animaatiolle :D, kenen idea tuokin oli.
Joo tuo oli itellekki deal breaker. Ärsytti tuo jo divisioneissa, mutta tässä tuli vähä yllärinä. Haluan pelata mun pelejä yksi ja rauhassa enkä halua edes tietää muista ihmisistä! Tuo co-op pakko tuputtaminen tympäsee kyllä nyky peleissä. Sinänsä aika ristiriitnen homma että tunnun tykkäävä ubisofti peleistä itessää, mutta jotenki nii bugista paskaa kaikki launcherista lähtien että vituttaa koko lafka ja jääny moni peli keske iha näitte takia keske.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Mikä on tämä division-paske mistä puhutaan? En oo pelannu divisionia
Se että jo tutoriaalin aikana tulee eteen tilanne missä vihut on lähellä ja ruudulla lukee, että sun aseet ja varusteet täytyy olla 150 levelillä, jotta voit tappaa ne. Oma Level on siinä vaiheessa 3-7.
Eli vihut kestää samalla aseellakin enemmän osumia, kunnes maagisesti nostat aseen levelin 100 pykälää ylemmäs..
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
702
Joo käsittämätöntä. En keksii muuta syytä kuin että saa enempi myytyä mikromaksuilla rojua ja ehkä tällä koitetaan houkutella Division pelaajia Ghost reconin pariin. Pelillisestihän tuo ei aiheuta kuin negatiivista vaikutusta.
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Joo käsittämätöntä. En keksii muuta syytä kuin että saa enempi myytyä mikromaksuilla rojua ja ehkä tällä koitetaan houkutella Division pelaajia Ghost reconin pariin. Pelillisestihän tuo ei aiheuta kuin negatiivista vaikutusta.
Eniten mua ärsyttää tässä Ubisoftin selitys. Tämä mekaniikka johtuu siitä, että wildlandissa isoin osa pelasi yhdellä aseella koko pelin läpi.
Tässä halutaan, että vaihdat sitä kokoajan, joten siksi tälläinen level systeemi..

Tuo on vain pelaajien halveksimista. Jokainen pelatkoot kuten haluaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 727
Joo ei noita RPG elementtejä tarvis joka peliin tunkea. Tähän ne ei kyllä sovi yhtään. :dead:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
790
Se että jo tutoriaalin aikana tulee eteen tilanne missä vihut on lähellä ja ruudulla lukee, että sun aseet ja varusteet täytyy olla 150 levelillä, jotta voit tappaa ne. Oma Level on siinä vaiheessa 3-7.
Eli vihut kestää samalla aseellakin enemmän osumia, kunnes maagisesti nostat aseen levelin 100 pykälää ylemmäs..
On muuten aika perberistä moinen. No toivottavasti pelin muu sisältö on kunnossa. Ainaki kiva sitä on pelata tällä hetkellä
 
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
4
Mä oon varmaa ainoo kenen mielestä noi rpg elementit tekee tosta mielenkiintoisemman ku wildlandsistä. Se on ton betan ja alphan perusteella kuitenki todella marginaalista.

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
702
Mä oon varmaa ainoo kenen mielestä noi rpg elementit tekee tosta mielenkiintoisemman ku wildlandsistä. Se on ton betan ja alphan perusteella kuitenki todella marginaalista.

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Mulle se ongelma tulee siitä että se on niin hemmetin keinotekoista rajoittamista, ja pakottamista. Erityisesti kun ottaa huomioon pelisarjan alkuperän voisi melkein puhua pyhäinhäväistyksestä.. toki niin voi puhua jo parin aikaisemmankin Ghost reconin kohdalla. Btw, tuli nostalginen olo joku aika sitten ja tahkosin steamistä alkuperäisen Ghost reconin läpi uudelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen, on se vaan perkeleen kova peli vieläkin, ja erittäin viihdyttävää tänäkin päivänä. :D
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Mä oon varmaa ainoo kenen mielestä noi rpg elementit tekee tosta mielenkiintoisemman ku wildlandsistä. Se on ton betan ja alphan perusteella kuitenki todella marginaalista.

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Rpg elementit on just hyvästä. Craftaus, siitä saatavat edut jne.
Mutta se, että et voi mennä minne vaan ja vihut ei kuole kuten oikeasti voisi kuvitella, tai edes sinnepäin. WL:ssä pystyit menee minne vain koska vain. Vihut kaatui samalla tavalla.
Divisionissa vedin yhtä pahista vastaan yli 800 kutia ennen kuin kaatui.

Mulla menee ainakin into, jos olen vihollisten jalkojen juurella ja ruudulla lukee, että sulta puuttuu _150_ leveliä..eli kymmeniä tunteja peliä, jotta voit ampua niitä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 449
Technical test 1:n missasin, 2:sta ehdin testailla pari tuntia ja nyt tätä avointa betaa muutaman tunnin. TT 2:sta tämä beta oli kyllä parantunut mukavasti. Pyöri paljon paremmin, ulkonäkö ei ollut niin epäaidon terävä/kiiltävä (vaikea kuvailla) ja tuntuma / gunplay oli jotenkin parempi. Pelailin 3/4 vaikeudella ja tämä on kyllä Wildlandsia vaikeampi ja vihut painaa päälle ihan tosissaan, mikä on hyvä juttu. Muutaman vihun hoitelee heittämällä, mutta vähän kun jossain basessa säheltää ja paikalle ryntää vahvistukset ja dronet, niin alkaa olla jo tiukemmat paikat. En tosin pelannut Wildia enää vanilla kampanjan läpipeluun jälkeisillä vaikeutuvilla jutuilla.

Tehtävien, tavoitteiden ja tipsien seuraaminen on vähän sekavaa näin alkuun, kun tuntuu ettei tiedä mikä tavoite on meneillään. Vaikeutta, hudissa ja kartalla näkyvää informaatiota ja ilmeisesti myös tehtäviin liittyviä markkereita saa säätää aika hyvin mieleisekseen. Näin saa 3D spottaukset ja tehtävistä "kävele salmiakille" tyyliset pois jos haluaa, tässä on aika jees parannus Wildlandsiin. Kontrolleja saa säätää todella vapaasti, itse näppäimen lisäksi myös painallus/pito/tupla panallus valinta löytyy.

Item wheel on se mikä vaivaa eniten omaa pelaamistani. Haluaisin, että healtti itemin käytön saisi bindattua suoraa johonkin nappiin, eikä se olisi yksi itemi muiden joukossa. Nyt kun valittuna on kranaatti ja tuleekin pikaisesti turpaan, niin tulee turhan usein heitettyä naatti syringen sijaan. Onhan nuo itemit omien numeroiden takana, mutta suora käyttönappi per itemi olisi myös hyvä. Lisäksi kuusi itemiä on aika vähän, pitää aina käydä erikseen valitsemassa sitä loadouttia. Realistisempaa ehkä, mutta turhauttaa ja hidastaa peliä. Buffeja, vesipullot sun muut, en oikeastaan käyttänyt, koska item wheel muutenkin täysi ja buffit ei kauaa kestä. Kukat sun muut craftaus matskut lähtee onneksi mukaan ilman että niitä pitää erikseen kerätä.

RPG elementeistä en oikein osaa sanoa. Laittaa kyllä vaihtamaan asetta useammin, eikä mene yhtä tylsästi kuin Wildlandsissa yhdellä ja samalla koko ajan. Neljä hieman eri classia on ihan tervetullut, mutta hyvä että sekään ei ole kiveen hakattu ja bivakissa vaihdettavissa. Ruumiiden siirto, omien turvaan kantaminen ja predator naamiointi ovat myös ihan jees lisäyksiä.

i7-2600k+1070+16GB. 1440p, very high ja pari valintaa high (mm. tekstuurit) ja peli pöyrii 50 FPS molemmin puolin. En tiedä miksi tämä on Wildlandsia raskaampi, sillä ulkonäöllisesti Wildi näytti jopa paremmalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
195
Samaa mieltä tuon (gear) level sekoilun kanssa.
Tosin kyllähän ne (gear) level 150 viholliset siinä alussa tippuneen helikopterin luona on naurettavan helppoja tappaa, vaikka itse (gear) level 1-3. Nurmikkoon/pusikkoon makaamaan ja headshotilla kuolee laakista jokainen, muut vain pällistelevät ympäriinsä. Torsoon toki saisi varmaan ampua muutaman lippaallisen, minkä seurauksena ne varmaan spottaisivatkin pelaajan.
Tekoäly tuntuu olevan saappaan tasoa ja pusikot tekevän näkymättömäksi. Kiikarikiväärit ylivoimaisia juurikin tuon yksi-laukaus päähän tappaa minkä tahansa tasoisen vihollisen takia ja sotkee tuota huonoa päälleliimattua gear level systeemiä entisestään.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
811
En tiedä sitten, että paljonko tästä betasta vielä myyntiin mennessä muuttuu, mutta grafiikat kyllä näyttivät joissain tilanteissa jopa huonommalta kuin wildlands.
Lisäksi ohaus oli aivan kauheaa, liian pitkät liikeanimaatiot ja automaattinen suojaan meno oli kyllä aika kauheata.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
202
Samaa mieltä tuon (gear) level sekoilun kanssa.
Tosin kyllähän ne (gear) level 150 viholliset siinä alussa tippuneen helikopterin luona on naurettavan helppoja tappaa, vaikka itse (gear) level 1-3. Nurmikkoon/pusikkoon makaamaan ja headshotilla kuolee laakista jokainen, muut vain pällistelevät ympäriinsä. Torsoon toki saisi varmaan ampua muutaman lippaallisen, minkä seurauksena ne varmaan spottaisivatkin pelaajan.
Tekoäly tuntuu olevan saappaan tasoa ja pusikot tekevän näkymättömäksi. Kiikarikiväärit ylivoimaisia juurikin tuon yksi-laukaus päähän tappaa minkä tahansa tasoisen vihollisen takia ja sotkee tuota huonoa päälleliimattua gear level systeemiä entisestään.
Tätä meinasin itsekin jo kommentoida, että ei se gear level näyttänyt paljoa niitä janareita suojaavan, jos ampuu päälaukauksia. Toki jos vartaloon ampuu niin voivat kestääkin kunnolla kuritusta. Ja toki jos ampuvat takaisin, niin silloin lähtee henki nopeaan.

Gear level systeemi ei välttämättä hyvin tehtynä olisi huono lisä. Toki sitten on mietittävä, että mitä tältä peliltä halutaan. Itse ainakin totesin, että mitään realistisuutta tässä ei tavoitella. Just tän Gearin suhteen. Ensin löydät kypärän ja laitat sen tyytyväisenä päähän. Tämän jälkeen löydät hetken päästä lippiksen, joka ilmeisesti suojaa sitten päätä paremmin. Että näin. En tiedä miten hyvin sopii tän tyyliseen peliin tämä systeemi. Toisaalta Divisionista pidän itse ja muutenkin yleensä tämmöisistä loottaus peleistä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 723
Open betaa tarjolla. Preload on jo mahdollista, Beta alkaa 26.9 12:00 pm cest ja loppuu 29.9 4:00 pm cest.
70896129_10157664428276663_4331492664252825600_n.jpg
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Valikot ja tutorialit vitun sekavat. + vitullinen näppäinviidakko ja tatilla sohiminen valikon kohteisiin:sdarra:
Ja PS4Prolla grafiikat kun ensisijalla FPS:n sijaan, tuntuu että vaan huononee.

Ja yllämainitut sisätiloissa ja esteisen lähellä säätäminen:dead:
Tunnin kerkesin testailla, ja vihut sai kierrettyä tai ammuttua ilman ongelmia.

Aika keskeneräinen kikkare. Juuh betahan se on.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 449
Testattu Technical 2, Beta 1 ja nyt Beta 2. Tuntuu muuttuneen sulavammaksi joka vaiheessa. Varsinkin Technical 2 -> Beta 1 välillä oli iso ero. Oma rauta huutaa kyllä tapissa kun katselee pelin sisäisellä mittarilla (F1):

- 2600K: 80%
- 1070: 97%

1440p very high, mutta muutamia joutunut pudottamaan high ja joku vipu taisi olla med/low. 45 - 55 FPS mikä on kaukana ihanteesta, mutta GSync tuntuu toimivan ok. Gunplay, liikkuminen ja touhu ylipäätään tuntuu melko hyvältä tässä vaiheessa. Valikot on vähän mitä on, mutta vähän ku niitä on katsellut, niin selkenee. Konsolilla varmaan aika hanurista kun pitää padilla huidella eikä varmaan pääse suoraa tiettyihin valikoihi kuten näppiksellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
121
Tarviiko tuo beta ennakkotilauksen vai voiko sitä kokeilla ilmaiseksi?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 070
Testasin tuota avointa betaa.

Päälimmäiset fiilikset on, että peliin on tosi helppo päästä sisään ja graafisesti ihan ok, itsellä 1440p ja heittää about kaikki maksimiin automaattisesti.
Todella paljon pimeää ja tummaa kuvaa, joten ei oikein ilmeisesti monitorin säädöt / monitori itse näytä oikein kivasti toistavan tuota mustaa.

Tätä peliä ehdottomasti olisi kiva päästä pelaamaan vähän kaveriporukalla.

Toisiksi vaikein taso ja ilman waypointteja, nannaa!
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 727
Aika raskas tuotoshan tää on koneelle. Jos ottaa temporal injectionin (Tämä kun on päällä, niin peli rendataan oikeasti alemmalla resolla, kun mitä on valittu), pois niin fps romahtaa. Peli näyttää kyllä todella paljon terävämmälle ilman tuota, mutta ei toivoakaan, että voisi pelata ilman tuota asetusta.

Se päällä ja very high asetukset 3440*1440 resolla, niin 1080Ti jaksaa just ja just pyöritellä n 60 fps

Gameplay nyt on ihan ok, mitä nyt tuo typerä vihujen ja gearin levelöinti vähän nyppii. Ei sovi ollenkaan tämän tyyppiseen peliin. Vielä oudommaksi tämän tekee se, että muuten peliä on lähdetty viemään selkeästi realistisempaan suuntaan, ja sitten päälle liimataan aivan todellisuudesta irrallinen itemeiden levelöinti... :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
61
Aivan naurettavan helposti tuntuu vihut tippuvan jopa vaikemmalla vai olikohan toiseksi vaikeimmalla tasolla.
Jaksoihan tuota betaa muutaman tunnin ja alkoi jo siinä ajassa toistamaan itseään aika pahasti ja valikko viidakko rupesi kyllä ärsyttämään kanssa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
702
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllästyin peliin jo muutaman beta tunnin aikana. Onhan nämä Ubisoftin avoimet maailmat silkkaa copy paste grindiä. Uplay+ kun on niin voi kavereiden kanssa pelailla coopia, tuskin tulee yksin juuri koskettua. :eek:
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 070
Aivan naurettavan helposti tuntuu vihut tippuvan jopa vaikemmalla vai olikohan toiseksi vaikeimmalla tasolla.
Jaksoihan tuota betaa muutaman tunnin ja alkoi jo siinä ajassa toistamaan itseään aika pahasti ja valikko viidakko rupesi kyllä ärsyttämään kanssa.
Saitko tiputettua helposti ne alkupään 8kpl kovimpia vihuja? Aika hanakasti ainakin itse tipun kun kyseiset herrat minut huomasi.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 251
Eipä kyllä itseäkään vakuuttanut. Ghost Recon Wildlandsista tykkäsin, mutta Divisioneille en ikinä lämmennyt ja tästä tuli heti Division-vibat. RPG-elementit eivät oikein sovi tähän, kartta ei vaikuttanut kovin mielenkiintoiselta tai huolella tehdyltä ja immersiota laski luolan tukikohta, jossa oli ihan helvetisti muita pelaajia. Grafiikoissakin tuntui, että ollaan menty takapakkia, vaikka pelasin kaikki ultralla ja temporal injection pois päältä. Pyöri sentään hyvin.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 566
Joo jää itsellä betan perusteella väliin tämä tuotos. Alun hypen jälkeen odotin hieman erilaista peliä, mutta tämähän on lähes täysin sama kuin aiempi, mitä nyt muutama juttu huonommin ja muutama paremmin. Ja todellakin tuli aika pian mieleen, että Divisioeista on koitettu ottaa mukaan ns. parhaat palat. Ehkä turhauttavimmat oli tuo hahmon liikkuvuus tietyissä tilanteissa sekä turhan pitkät etäisyydet ja erittäin paskat kulkuneuvot; ei kauheesti nappaa tarpoo pitkiä matkoja jossain v-ttumaisessa maastossa dronet koko ajan niskassa...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Tovin verran tuota betaa jaksoi, sitten alko jossain kohtaa sisätiloissa pyöriessä vituttamaan toi third person kamera niin paljon että ei kiitos.
 
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Itse nyt pari kolme tuntia pelaillut betaa ja onhan tämä timanttia. Kuin wildlands, mutta paranneltu joka puolelta. Itse viihdyin varmasti yli 100h wildlandsin parissa, joten tämä toimii.

Ja hei, voiko peli olla huono jos siinä saa M05 päälle :D Tulee autenttinen sota fiilis, kun viime kertauksista on jo muutama vuosi.

F3DCE49F-CE9E-4682-BAB3-6BD0D1E09A8B.jpeg
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
706
Itse nyt pari kolme tuntia pelaillut betaa ja onhan tämä timanttia. Kuin wildlands, mutta paranneltu joka puolelta. Itse viihdyin varmasti yli 100h wildlandsin parissa, joten tämä toimii.

Ja hei, voiko peli olla huono jos siinä saa M05 päälle :D Tulee autenttinen sota fiilis, kun viime kertauksista on jo muutama vuosi.

Hah, äkkiseltään katoin että tuo olis ollut joku sun omakuva :D

Itse pelailin aiemmin suljettua betaa ja nyt tätä avointa, niin kyllä tämä varmastikin ostoon menee. Tarina vaikuttaa kiinnostavalta vaikka nyt äkkiseltään vaikuttaa olevan perinteinen leffatyyppinen ratkaisu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 449
Jos pelkät kosmetiikat ja hassut hatut on mikromaksujen takana, niin ei merkkaa mitään. Minulle täysin yhdentekevää millainen pipo tai takki päällä.

Jos pelimekaniikkoihin vaikuttavia juttuja kuten aseet, aseiden modit ja craftausmateriaalit avautuu helpommin mikromaksuilla, niin enemmän persuuksesta. Koska en aio pelata PvP:tä, niin tälläkään ei ole minulle juuri merkitystä, toki PvP pelaajille huonompi juttu.

Seasonithan tähän(kin) tulee, eli sisältöä tulee olemaan maksumuurin takana DLC tyyliin.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 070
No eipä tuo sinällään mitään uutta ole, että mikromaksuja tulee nykypeleihin. Tuntuu myös olevan yksinpeleissäkin mikromaksut ja kultakolikot tätä päivää.

Olisin jopa syönyt hattuni, jos Ubisoft ei olisi tähän laittanut mikromaksuja?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 727
Itseä ei häiritse, jos yksinpelissä on jotain rahalla ostettavia esineitä skill pointsrja ym. kunhan niiden saamista ihan pelaamalla ei olla keinotekoisesti vaikeutettu. Tästä hyviä esimerkkejä on 2 viimeisintä assassins creediä. Joillakin ei välttis ole aikaa pelailla, kun muutama tunti viikossa, jolloin tavaroiden ja skillien haaliminen voi olla aika pitkä prosessi.

Kilpailullisissa moninpeleissä tuommoista ei kyllä voi mitenkään hyväksyä ja tuossahsn on kuitenkin se pvp mode myös, joten ei ole millään tavalla hyväksyttävää, että voit ostaa aseita ja skill pointseja. Tosin skill pointsit jo poistettiin tuolta kaupasta, mutta aseet ja muut varusteet on siellä edelleen ostettavissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
607
Eipä ollut yllättävää että ubin pelin kanssa oli hieman käynnistys ongelmia :D

Julkaisu versio asentuu samaan kansioon kuin beta jos se koneelta löytyy ja siitähän ei hyvää seuraa...Peli kaatuu heti intro videoiden jälkeen.
Pelin asennuskansiosta piti poistaa yksi 17gb tiedosto, DataPC_TGT_WorldMap.forge, joka oli jäänne betasta...
 
Liittynyt
05.12.2017
Viestejä
213
Nelisen tuntia tuota nyt tuli nakutettua, sivutehtäviä lähinnä ja kyllähän se wildlandsin toi mieleen hyvässä mielessä. Tuo jatkuva housujen ja lippalakkien vaihtelu vaan on niin turha lisä peliin. Aseitakin tuntuu alussa ainakin tulevan sellaista vauhtia että ehtii vihollisen pari pudottaa niin on jo parempaa tarjolla ja taas inventaarioon vaihtelemaan. Tuo saattaa pidemmän päälle olla syy uninstalliin mutta muuten kyllä hyvin maistui eikä ainakaan tuossa ajassa isompia bugeja tullut vastaan mitkä olisi pelaamista haitannut.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
607
Ubilla tottakai servut alhaalla ja tätä ei näköjään voi pelata offlinessa...mahtavaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
61
Kertokaa ihmeessä tippuuko ne alun pelin "max. levun" vihut yhtä helposti kuin betassa?
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
737
Miksei tästä ole juurikaan arvosteluita netissä?
Varmaan saaneet arvostelijatkin pelin vasta maanantaina kun aukes joilleki megaversioiden hommaajille. Ei lupaa hyvää. Tykkäsin kyllä ihan Wildlandsistä mut alko puuduttaa melko pian. Tän aattelin testaa alesta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 161
Viestejä
4 405 660
Jäsenet
73 116
Uusin jäsen
Kaapo saarinen

Hinta.fi

Ylös Bottom