Moro moro.
Jotain teknistä taas tiedossa. Ei oo huvittanut asiaa edistää, mut SSD tilaa tarttis taas lisää. Tarttenut oikeestaan jo kauan.
Ei oo vaan huvittanut edistää asiaa, ko tietää et taas maksaa jne. mut kai se on pakko nyt. Yritän saada palaamaan itteeni paremmin peleihin, jotta vois mieslapseilla elämäänsä lisää mustaan aukkoon.
Ja siihen tarttis sitä SSD tilaa jne. Luikautan tänää ostoon kolmannen M.2 ssd:n tohon vehkeeseen. Pakko mikä pakko. Sit siin on vielä sen lisäks 2 vanhempaa jonninjoutavaa pieni kapasiteettista sata SSD:tä
Ja kovojakin ONH! mut eihän niihin mitään pelejä laiteta ei, ni siks on sit oltava pöpi ja täyttää toi emon kolmas ja vika M.2 SSD slotti.
Everspace 2 pitkästä aikaa saatu auki, olin ilonen kaikesta työstä mitä devit on sen eteen taas tehneet, et niin paljonko sitä saadaan taas auki ni hauskoja mieslapsi hetkiä pitäs olla tiedossa.
Tän lisäks tänään aattelin palata lapsuuteen ja ostaa myös ton Ratchet & Clank: Rift Apart pelin, koska miks ei? parasta lääkettä pikkulasten videopelit tähän hätään, ko maailma on mikä on.
Meikä se vaan kehittyy tällee 30v aikamiespoikana takaperin kaikin tavoin.
Ensviikolla varmaankin maanantaina saadaan se SSD tänne sit, eihän se nyt mikään eeppinen muodonmuutos prosessi tässä kokoonpanossa oo, lähinnä vaan rasite työmaa.
Ko saa ottaa ton vehkeen käsittelyyn suorastaan ja ängetä sitä sinne ja varmaan äänikortinkin joutuu hetkeks irrottaa, en malta oottaa prosessia.
Mut se nyt on vaan tehtävä, tarvitaan lisää levytilaa jotta voimme jatkaa HD laadulla.
kuiteskin, eräs jonninjoutava haave mulla toki olis. Sillai mikä tois lisää ilmettä tähän kokoonpanoon, mut silti ihan jonninjoutavaa puuhaa.
En oo kehdannut asiaa ottaa selvitykseen, mut tiiättekö. Tahtosin jonkun mini paneeli näytön jotenkin ujuttaa tonne koteloon.
Mut kuten sanoin en oo oikeen jaksellut ottaa asiaa selvitykseen, jonninjoutavaahan se olis jos sen ikinä toteutan, mut sellanen ukko oon vähän kyl itekkin.
Jonninjoutava joka tekee jonninjoutavia asioita. Mut se olis kyl tosi siisti. En vaa tiiä miten edetä asian kanssa.
Yleensä niitä on koteloissa ihmisillä valmiina. Mut mä tahoin ostaa tälle koneelle sillon jämäkän, kookkaan sekä kaikinpuolin suorituskykysen ja käytännöllisen kopan
Joka palvelee kaikki asiat, mut ei omaa vakiona mitään tollasta jonninjoutavaa hifiä, vaan oon lisäillyt niitä vähän ite, hieno se toki silti on ja erinomaisen suorituskykynen ja käytännöllinen.
Mutta mitään tollasta scifi paneelia siinä ei vakiona oo, koska se ei oo sen idea, suorituskyky ja top tier käytännöllisyys ja se on muutenkin vähän vanhanaikasempi ko ottaa noilla massiivisilla tuulettimilla edelleen tosta edestä meshin läpi.
Monilla on nykyään lähestulkoon täysin lasia ne kotelot ja ilmaa ottaa jostain sivusta. Olishan se kai hienon näköstä kans, mut ei varmasti oo niin käytännöllinen ko tää.
Puhun nyt siis tästä pääkotelostani eli Phanteks Eclipse G500A D-RBG
itteasiassa ehein sekoilemaan tän ketjun aikana kakkoskoneelleni ihan samanlaisia boomer perinteitä noudattavan kotelon eli
Lian Li LANCOOL III RBG, täyttä boomerointia ja tutussa sekä turvallisessa mennään, ei yllätä yhtään. Aika perinteisiä kotelo designeja, mutta vaan moderneja, sekä käytännöllisiä ja suorituskykysiä.
NOH ei saa aikamiespoika vakiona tälläsissä paneeliaan mukana. Katotaan ehinkö vielä sekoilla itelleni johonkin sellasenkin...