Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HEIIIIIIIIIIIIII kaikille.
saan tekosyyn postata tänne.
Hyvää ITSENÄISTYNEISYYDEN PÄIVÄÄ
ja sit mulle on tulossa ensviikolla tanskasta tää ( valkonen )
Täytyy kyllä nostaa hattua sillä tästä ketjusta tulee kyllä mieleen entisaikojen muropaketti. Ihailtavaa dedikoitumista omaan projektiin ja oman jutun tekemiseen muiden mahdollisista ennakkoluuloista välittämättä. Tällaista ei usein enää suomenkielisillä foorumeilla näe.
Et oo mitenkää outo oot niinku oma ittes, pitää kyl yhtyä algron28 kommenttiin että tekee niitä omia juttujaan.
Ihan sama onko outo vai lintu, kunhan ei ole mulkku.
Oon nyt miettinyt melkeen pääni puhki et '' mitä teknistä mä oikeen voisin tehä ''
Et sais taas hyvän tekosyyn postailla tännekkin enemmän, muttakun pitkälti kaikkea jo on.
Ei oikeesti tartte enää mitää ( eikä oo tällähetkellä ees varaa hommata mitään )
Ni koita siinä sit postata tekniikka foorumille tekniikkaa ketjuus sitä tekniikkaa, vaiks tahtosit,
ko tää kommuuni on just ollut miellyttävä.
Mut sen mä sanon, et ajatella kuulkaas, tää ketju on jo reilun vuoden vanha muutes.
Aika se vaan kuluu vaikka välillä tuntuu ettet tekiskään mitään.
aika on yks maailman ainoista reiluista asioista kaikkia kohtaan.
Mä aattelin tehä jonkun '' syntymäpäivä viestin '' tänne yhes kohtaa.
Mut jos nyt muistan oikein, ni se on jäänyt hoitamatta, noh.
Ei oo ainoo asia mikä on / oli hoitamatta.
Tuleepahan sit syytä postata ko ne uudet RAM puikot saapuu, ni lykkään ne tonne koneeseeni.
Kiitos vielä kerran että arpa onni sit osu meikäläiseen, en olis uskonut.
Mut joskus kannattaa uskoa näköjään.
Tästä asiasta toki voi kysästä, et mitä luulette, tuskin 4 RAM puikkoa kiinni mun
Ryzen 9 7950x3D prossun kanssa on mitenkään huono asia?
![]()
Usein tunnun ajattelevani itestäni jotain, mitä muut ei sit taas aattele, kiitos sulle.
Tähän on pitänyt vastata että jotenkin tää on vaan karulla ja suoralla tavalla upeesti sanottu.
pahattilanteet jos tällee tapahtuu, mut asia jää sit lopulta nähtäväksi et millai käy, mä tutkin sit asiaa.Neljällä DDR5 kammalla muistin nopeus tuppaa jäämään reilusti alle luvatun speksin, sama homma intelilläkin, DDR5 kannattaa olla vain kaksi kampaa, yksi kampa per muistikanava.
Moro ihmiset.
Aattelin pitkästä aikaa kirjottaa viestin tähän ketjuun.
Kuten muistatte, ni voitin täältä siitä arvonnasta ne muistit.
Mut nähtävästi en oo saamassa niitä, en tiedä mistä asia johtuu, koittanut ottaa siitä yhteyttä, mutta kai se sitten oli tässä.
Luonnollisesti se kyllä jokseenkin harmittaa, en ymmärrä miks ne on jäänyt tulematta. Tiedä häntä mistä tää sitten johtuu.
Osaako kukaan sanoa mitään?
![]()
Moro ihmiset.
Aattelin pitkästä aikaa kirjottaa viestin tähän ketjuun.
Kuten muistatte, ni voitin täältä siitä arvonnasta ne muistit.
Mut nähtävästi en oo saamassa niitä, en tiedä mistä asia johtuu, koittanut ottaa siitä yhteyttä, mutta kai se sitten oli tässä.
Luonnollisesti se kyllä jokseenkin harmittaa, en ymmärrä miks ne on jäänyt tulematta. Tiedä häntä mistä tää sitten johtuu.
Osaako kukaan sanoa mitään?
![]()
Tuskimpa tuohon kukaan muu osaa sanoa mitään kuin @Sampsa kerta kyse heidän kilpailustaan on ollut.
Mites tuossa muisti hommassa kävi? Löysikö kammat perille?
Itse kyllä painostaisin viikoittain niin kauan kunnes muistit kilahtaa postiluukusta. Tuohan vie kaiken uskottavuuden kyseisen valmistajan arvonnoista.
Tietenkin voit kysyä Sampsalta jos olet ne kerta voittanutkin.Ainoo keino ja tie mulle on sitten painostaa tästä asiasta tätä Sampsaa sitten, ko hän kerto mulle että tilas ne sieltä mulle tietojeni perusteella.
En voi suoraan sinne mistä saa siis siitä valitella, voinhan mä kai sit edelleenkin Sampsalta tätä vissiin taas kysästä vai? En vaan jaksais olla kellekkään vaivaksi
Tulee aika vaivalloinen olo pidemmän päälle, vaikka kyllä oikeesti ne muistit tahtosin, muistan miten ilahduin ko voitin sen arvonnan täällä.
Kingstonilta:
"I just checked it got stuck in our System. We are just checking why this happened but will release the product asap.
My apologies. I wasn’t notified by the system. There won’t be a tracking number until its released for shipping which should be later today."
@Aito48
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.