Todella Raskaasti Kellotettu Kone & Lokaalit Tekoälyt ( Hikyn Aikuislego Luola )

Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Harrastus. Liikkuvat numerot. Prossuni koodinimi Raphael.


tilastot, faktat & analyysit kiinnostaa.
numeroita.PNG


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Tää on ehkä vähän henkilökohtastakin. Mutta niinhän tää ketju on mulla tupannut jo oleenkin.
Itseäni se ei haittaa.

Mä tein tälläsen videon äsken koska tuntu siltä että on paikallaan tehdä sellanen,
jossa näkee mun menneitä setuppeja sun muuta myös.

Se on ehkä monella tavalla mielenkiintonen video teille.
Toivottavasti on okei näyttää se täällä.

 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Hahhah, pääsi käyttään VR avataria, kun mun AI kappaleista jne. tehty parodiaa.


EDIT: ei se ollukkaan AI kappale, kuten luulin, se oli vaan '' slowed '' parodiaa musta.
Innostuin siis vähän liikaa, mut kummiskin. ( ylläri etten ollut ennen kuullut tota kappaletta )
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
olkaahan hyvä, siivoillut ja järjestellyt paljon.
Setupissa on nyt lisää järkeä.

Myöskin '' työkone '' on jälleen käytettävissä ja kunnossa.
Se vaati toimenpiteitä paljon, näytön kiinnityksen jne. lisäks.
Oli tosi nuhanen aluks ja vaati päivittelyy + poistin turhaa settiä sieltä koneesta kans.



EDIT: oikeesti oltu innoissaan taas vähän videopelistä, mahtavaa:tm:
Otan aina nää hetket nykyään avosylin vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
__fujiwara_no_mokou_touhou_drawn_by_hisha_kan_moko__996e5a2cd126e5a8315f9d24f33bab11.jpg

Se on, äijällä kauhee gaming rig.
ja pelaaminen on mitä on, mut nyt tässä aamun kähmyrään varmaan uppouduin MH Sunbreakkiin ainakin 4 - 5h ehkä.
UPPOUDUIN, oikeesti, sillee et ei huomannu et aika kuluu.
Voi että kun sitä on kaivattu tommosiakin hetkiä.

Nyt sit vaan, et mitäs nyt ko pitää ottaa taukoa, ko ei silti oo mikään helpoin asia maailmassa vääntää siellä yksikseen.
Mut ai että sitä copiumin määrää ko saa paeta videopeliin, se on yks mun suosikki asioitani ollut aina.
Mut vanhuksena liian vähän sitä ollut.

Ji**'Z kovo tulee varmaa ensviikolla.
En oikeen tiiä mitä teknistä enää ostaa.

Ja jos ostetaan ni se kaikki tehään ihan vitsillä, ko mies ei oikeesti enää tartte lisää vehkeitä.
( paitti ne kuulokkeet joita en vieläkään oo osannut ostaa oikeenlaisia, huoh, Voiko joku audioasiantuntija suositella hyviä uusia Schenheissereitä mulle )
Mieluiten sillä pienemmällä plugilla eikä isolla kuten mun vanhat.

voisin olla valmis maksaan niistä sen 300€~ bassoa on saatava.

varmaan nää ihan hyvät jo.

Sennheiser HD 599, korvaa ympäröivät High End kuulokkeet, 50 ohmia, norsunluu/ruskea
 
Viimeksi muokattu:

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 381


Se on, äijällä kauhee gaming rig.
ja pelaaminen on mitä on, mut nyt tässä aamun kähmyrään varmaan uppouduin MH Sunbreakkiin ainakin 4 - 5h ehkä.
UPPOUDUIN, oikeesti, sillee et ei huomannu et aika kuluu.
Voi että kun sitä on kaivattu tommosiakin hetkiä.

Nyt sit vaan, et mitäs nyt ko pitää ottaa taukoa, ko ei silti oo mikään helpoin asia maailmassa vääntää siellä yksikseen.
Mut ai että sitä copiumin määrää ko saa paeta videopeliin, se on yks mun suosikki asioitani ollut aina.
Mut vanhuksena liian vähän sitä ollut.

Ji**'Z kovo tulee varmaa ensviikolla.
En oikeen tiiä mitä teknistä enää ostaa.

Ja jos ostetaan ni se kaikki tehään ihan vitsillä, ko mies ei oikeesti enää tartte lisää vehkeitä.
( paitti ne kuulokkeet joita en vieläkään oo osannut ostaa oikeenlaisia, huoh, Voiko joku audioasiantuntija suositella hyviä uusia Schenheissereitä mulle )
Mieluiten sillä pienemmällä plugilla eikä isolla kuten mun vanhat.

voisin olla valmis maksaan niistä sen 300€~ bassoa on saatava.

varmaan nää ihan hyvät jo.

Sennheiser HD 599, korvaa ympäröivät High End kuulokkeet, 50 ohmia, norsunluu/ruskea
Suosittelen lämpimästi hankkimaan DACin, niin saat hyvistä kuulokkeista kaiken irti, esim. tämä joka itselläni on DT1770 Pro kanssa:

 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 295
Itsellänikin aikanaan oli Dragonfly Red ja oli kyllä hyvä soundinen dac. Hinta/laatu kohdillaan ja helppo ottaa taskuun mukaan, jos vaikka puhelimen kanssa haluaa käyttää.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Itsellänikin aikanaan oli Dragonfly Red ja oli kyllä hyvä soundinen dac. Hinta/laatu kohdillaan ja helppo ottaa taskuun mukaan, jos vaikka puhelimen kanssa haluaa käyttää.
eli kannattava hankinta vois olla?

Todellinen klassikko, mutta ei kuitenkaan yhtä klassikko kun legendaarinen HD 600
KAS kun tuntuu niin tutulta.
just noihan mulla on, mutta hölmöllä plugilla, vois ostaa pelkän johdon kai? Mut noh, hyvä ne on ehkä uusia, nää on tosi hyvät nimittäin.
IMG20240803164058.jpg
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Ero on kuin yöllä ja päivällä, saa kuulokkeet soimaan ihan eri tavalla, erottelu paranee ja musiikkiin saa enemmän potkua :kippis:
Jassoo, no mä uskon teitä sit ihan suosiolla.
Taidan sit tilata kohtapuoliin noi Schenheisserit, koska uusittu ihan sama malli ko mulla nyt.
ei siis PITÄS olla ongelmia + sit ton dacci homman jota suosittelit.
Siinä sit varmaan taas SER-jäte tauti voi elää ja voida lisää hyvin.

näköjään oon jokseenkin hävyttömän pihalla, vaiks audioasiat on mulle '' kohtalaisen '' rakkaita.

tuskanen.PNG
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Tähän meni tunteja, sen verran mä rakastan MH sarjaa.
Sen verran oli pakko nähdä vaivaa ja grindata.
Mies Poika Rakasti, ollut niin iso osa elämää jo vuosia.
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
oho, oon melkee innoissani siitä Dacista ja Kuulokkeiden uusimisesta. Olis taas jotain mitä kattokaas OOTTAA.
oho, täytettä elämään, toki tilailut menee maanantaihin koska täytyy soittaa '' puhelu '' koska oon '' hyysättävänä ''
WceLmy.png

Audiopuoli ja Hi-Fi tosiaankaan eivät oo tästä mun vahvin osaaminen tästä tietotekniikan kirjosta.
joten kiitos vaan dacin ehottelusta.

Serriä on saatava ja sellasta mul ei viel oo.

EDIT: annoin rakkaimman ihan lapsuus lapsuus PS1 pelille, sen ansaitsemaa käsittelyä.
 
Viimeksi muokattu:

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 381
Tää on alessa, ajatuksia tästä?
Cobalt



mä en ymmärrä näistä mitään, ni onko toi sininen vaan '' parempi ''?
Ostaisin punaisen. Se on erittäin houkuttelevalla hinnalla ja sininen ei välttämättä ole panostetun rahamäärän arvoinen jos ei tiedä sen ominaisuuksia tarvitsevan. Olen tuota red vs cobalt myös koittanut vähän katsella mutta punaista monet arvostelijat silti noista kahdesta suosittelevat.

Audiomaailma on aikamoinen suo rämmittävänä...
 
Liittynyt
05.10.2023
Viestejä
349
Ostaisin punaisen. Se on erittäin houkuttelevalla hinnalla ja sininen ei välttämättä ole panostetun rahamäärän arvoinen jos ei tiedä sen ominaisuuksia tarvitsevan. Olen tuota red vs cobalt myös koittanut vähän katsella mutta punaista monet arvostelijat silti noista kahdesta suosittelevat.

Audiomaailma on aikamoinen suo rämmittävänä...
Asia varmaan sitten on näin, kuten sanoit, elikkä varmaankin sitten päädyn tän punasen hommaan.
Hi-Fi on mun heikoin tekninen osaamispuoli laite mielessä.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 295
Itselläni on ollut kaikki kolme aikanaan käytössä, eli Black, Red ja Cobalt ja sanoisin että Red tarjoaa noista parhaan kombon. Eron Cobaltin ja Redin välillä kyllä kunnon kuulokkeilla kuulee, mutta näkisin että tässä tapauksessa se ei ole hintaeron arvoinen lisä kuitenkaan. Puhutaan kuitenkin todella pienistä eroista joita kaikki ei välttämättä edes huomaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 960
Viestejä
4 346 892
Jäsenet
72 299
Uusin jäsen
Tavankansalainen

Hinta.fi

Ylös Bottom