The Witcher 3: Wild hunt

Senverran pakko osallistua tähän keskusteluun, että olenko oikeasti ainoa jota ei ensimmäisen witcherin tekninen antiikkisuus ja kömpelyys haitannut millään tavoin? Imeydyin aivan täysillä siihen pelimaailmaan ja pystyin ummistamaan silmät kaikilta huonoilta puolilta, kunhan pelin taistelujärjestelmästä sain otteen. Jotenkin vain niin upea ja uniikki tunnelma, millä pystyin antamaan anteeksi hyvin paljon. W2 sensijaan olen jaksanut vaivoin ja väkisin pelata lopputaistelua vaille(?), mutta ei jaksa vain tahkota loppuun. Witcher 2 kohdalla taas se kömpelyys risoo ja raasta niin paljon, että sekin on ollut työn alla jo varmaan viisi vuotta.

Edellämainitun takia myös W3 on ollut julkaisustaan asti korkkaamatta.
Onko se kolmonenkin yhtä kömpelö kuin kakkonen? Luulin, että se olisi ollut parempi.
 
Onko se kolmonenkin yhtä kömpelö kuin kakkonen? Luulin, että se olisi ollut parempi.
Sillä vaihtoehtoisella ohjaus tyylillä parempi mutta ei mistään kuitenkaan merkkiteoksesta voida puhua tuon osalta.

Siellä on pari ärsystystä muutenkin että kun alkaa taistelu niin Geralti pahimillaan jumittuu kuoppaan ja eikä voi käyttää tikkaita, tuossa jos olisi saanut itse valittua on/off vaihteen ja hahmo ketterämpi liikutella niin sitten oltaisin jo lähellä 10/10 arvosanaa.

Siihen kyllä ihmekumma tottuu ja ajansaatossa siihen ei kiinnitä enää niin paljoa huomiota.
 
Sillä vaihtoehtoisella ohjaus tyylillä parempi mutta ei mistään kuitenkaan merkkiteoksesta voida puhua tuon osalta.

Siellä on pari ärsystystä muutenkin että kun alkaa taistelu niin Geralti pahimillaan jumittuu kuoppaan ja eikä voi käyttää tikkaita, tuossa jos olisi saanut itse valittua on/off vaihteen ja hahmo ketterämpi liikutella niin sitten oltaisin jo lähellä 10/10 arvosanaa.

Siihen kyllä ihmekumma tottuu ja ajansaatossa siihen ei kiinnitä enää niin paljoa huomiota.
Pystyyköhän tuohon vaikuttamaan modeilla kenties? Tuohonhan tulee jatkuvasti paljon modeja, tosin enemmän grafiikkaan keskittyen. Ainakin jossain vaihees tuli vastaan sellainen modi, joka muutti tuotal iikkumista ja taistelua jne. samanlaiseksi, kuin mitä siinä alkuperäisessä demo versiossa oli, jota pelimessuilla esitettiin.
 
Pystyyköhän tuohon vaikuttamaan modeilla kenties? Tuohonhan tulee jatkuvasti paljon modeja, tosin enemmän grafiikkaan keskittyen. Ainakin jossain vaihees tuli vastaan sellainen modi, joka muutti tuotal iikkumista ja taistelua jne. samanlaiseksi, kuin mitä siinä alkuperäisessä demo versiossa oli, jota pelimessuilla esitettiin.
Itse en ole ainakaan törmänyt mihinkään modeihin jotka parantaisivat tuota liikkuvuutta, toisin en ole nytten pariin vuoteen enää pelanutkaan mutta nexuksta löytynee jos sellaista on olemassa ja silloin voisin itsekin ottaa uuden kierroksen jossian välissä mutta se ei ole lyhyt.

Itselleni olisi jo lottovoitto jos voisi tuosta "taistelu modesta" päästä tarvittaessa eroon ja siten lähtee käpälä mäkeen vaikka tikkaita kiippien ja tuossa battle modessa ei hyppykään onnistu, sen tilalla on dodge.
 
Juoksu saisi tosiaan onnistua myös taistelussa, pitää hyppiä karkuun kuperkeikoilla :D

Mutta semmonen asia mikä potuttaa jo tässä vaiheessa on tuo Ciri:llä pelaaminen. Ei kiinnosta vähääkään, olisi mielummin kerrottu jossain cut-scenessä. Tulee ihan mieleen joku Twilight princess jossa Midna/Wolf link oli ihan täyttä kuraa. Toivottavasti tuota ei ole paljoa tiedossa.
 
Mutta semmonen asia mikä potuttaa jo tässä vaiheessa on tuo Ciri:llä pelaaminen. Ei kiinnosta vähääkään, olisi mielummin kerrottu jossain cut-scenessä. Tulee ihan mieleen joku Twilight princess jossa Midna/Wolf link oli ihan täyttä kuraa. Toivottavasti tuota ei ole paljoa tiedossa.
No pääsee kikkailee sen kyvyillä mutta muuten olisi voinut cutscenenä mennä.

Toisin veikkaan että tuo pelattava osuus haluttu lisätä siksi että pelaaja ei ota ohjaimesta irti ja katso pelkkiä cutscene kohtauksia.

Että tuon osalta ymmärrän noi "turhatkin" Ciri pelattavat kohtaukset, MGS sarjoissa sittne mentiin vähän överiksi noiden suhteen.

Hieno peli kuitenkin, jossa jopa sivutehtävissä tuntuu olevan enemmän mielenkiintoa kuin vastaavissa peleissä muuten.

Hitto jos tuo pelattavuus olisi ollut se tiptop niin en pelkäisi antaa 10/10 arvosanaa, nytten pitää tyytyä 9/10.
Pelattavuus ei missään nimessä ole huono kun siihen tottuu mutta parempikin voisi olla.

Jos tuon voi antaa anteeksi ja sen että ihmiset eivät reagoi Geraltin toimiin kuin tehtävien kautta niin kyllä se yksi omista top peleistä on vieläkin.

Vaikeata pidätellä kyyneleitä ja on iloa, naurua ja vitutusta.
Pakko sanoa että ei kovin moni videopeli ole noita tarjonut samassa paketissa.
 
Kyllä itse ainakin pidän enemmän siitä että Cirillä pääsi pelaamaan, eikä tarvinnut tyytyä katsomaan vain jotain välivideoita. Tämähän on videopeli eikä elokuva.
 
Itsekin pidin siitä, että pääsi Cirillä pelaamaan. Mielelläni pelaisin uutta Witcher-peliä jossa Ciri olisi pääosassa, vaikka uskonkin että monet eivät siitä pitäisi, kun eihän Witcherilla voi olla supervoimia :rolleyes:

Tokihan ei ole tiedossa että seuraavaa peliä olisi edes tulossa, mutta muistaakseni on ainakin sanottu että Geraltin tarina on ohi.
 
Tokihan ei ole tiedossa että seuraavaa peliä olisi edes tulossa,
Witcher 4 on tulossa, tuohon sanottu jo tekijöiden suusta mutta vuosia menee 2025 varmaan lähempänä.

mutta muistaakseni on ainakin sanottu että Geraltin tarina on ohi.
Geraltin taru päättyyi kolmoseen mutta veikkaan että seuraavassa osassa saat luoda oman hahmon ja sitten lähtee pelaa, witcherin maailma ja osa hahmoista vain tuttuja+luotu omia sinne.

Ainakin siihen perustuen että pääsivät sopimukseen kirjaljian kanssa.
 
Kyllä se Cirillä pelaaminen muuttui mielenkiintoisemmaksi kun siihen tuli hieman lisäominaisuuksia... ainut - puoli että se oli ns. "kehä" jonka sisällä Ciri hyökkää takaapäin, tuo mieleen juuri tuon Wolf link homman mistä aiemmin puhuin... eli en tiedä onko se + vai -. No ei tästä valittaa voi, aivan varmasti tämän genren parhaimmistoa tämä teos!
 
Minulle Ciri-vaiheet oli kyllä pakkopullaa. Jotenkin otti ne niin irrallisina pelillisesti ettei kiinnostanut, kun tiesi, että ihan kohta ollaan Geraltilla, johon olen panostanut. Cirit vetäisin aina helpoimmalla asteella pois alta.
 
Tää kohta pelistä missä on valinta ``Shove Dijkestra aside. Forcefully.`` on hiukan harhaanjohtava. Ajattelin että ton valitsemalla Geralt tönäsee vaan Djikstran pois tieltä mutta se vetikii sitä turpaan ja mursi polven.. Noh nää on näitä.
 
Jos muuten joku ei tiennyt niin nykyään bookbeatissa löytyy kaikki noituri kirjat äänikirjoina suomeksi.

Onko lukija mistään kotoisin? Kokeilin bookbeatin trialia ja lukijat olivat parhaillaan avara luonnon tasoa. Erittäin tylsää ja monotonista lukua pääasiassa. Ei lähellekkään Audiblen laatua.

72 tuntia ja menin vasta Skelligeen joka ei ole käsittääkseni edes puoliväli. Tämän lisäksi ainankin 40 tuntia lisäreitä. Loppuuko tämä peli koskaan? Witcher 1 jäi kesken muinoinaan kun pääsi toisiksi viimeiseen actiin ja side questeja oli yhtäkkiä joku 100. Ja ei, niitä ei voi jättää tekemättä. Pakko tehdä kaikki. Varsinkin Witcher 3:ssa jossa side questit tuntuvat olevan huomattavasti parempia kuin pääjuoni.

Side question järjettömän määrän lisäksi ainoa asia joka on oikastaan ärsyttänyt on miten reseptejä ja muuta loottia löytää. Pitää nuohota joka kulma jos ei halua mitään missata. Sain mm. 60 pelitunnin kohdalla yhden perus pommeista. Tuossa vaiheessa omistin jo reseptin level 3 pommille, mutta en tietenkään voinut tehdä sitä kun en ollut löytänyt ensimmäistä.
 
Side question järjettömän määrän lisäksi ainoa asia joka on oikastaan ärsyttänyt on miten reseptejä ja muuta loottia löytää. Pitää nuohota joka kulma jos ei halua mitään missata. Sain mm. 60 pelitunnin kohdalla yhden perus pommeista. Tuossa vaiheessa omistin jo reseptin level 3 pommille, mutta en tietenkään voinut tehdä sitä kun en ollut löytänyt ensimmäistä.
Tämä oli kieltämättä vähän ärsyttävää oli itelläkin sama ongelma, piti sit jossain vaiheessa käydä kattoon netistä, että mistä se löytyy. Osa tais olla muistaakseni pääjuonen tehtävissä...
 
Onko lukija mistään kotoisin? Kokeilin bookbeatin trialia ja lukijat olivat parhaillaan avara luonnon tasoa. Erittäin tylsää ja monotonista lukua pääasiassa. Ei lähellekkään Audiblen laatua.

72 tuntia ja menin vasta Skelligeen joka ei ole käsittääkseni edes puoliväli. Tämän lisäksi ainankin 40 tuntia lisäreitä. Loppuuko tämä peli koskaan? Witcher 1 jäi kesken muinoinaan kun pääsi toisiksi viimeiseen actiin ja side questeja oli yhtäkkiä joku 100. Ja ei, niitä ei voi jättää tekemättä. Pakko tehdä kaikki. Varsinkin Witcher 3:ssa jossa side questit tuntuvat olevan huomattavasti parempia kuin pääjuoni.

Side question järjettömän määrän lisäksi ainoa asia joka on oikastaan ärsyttänyt on miten reseptejä ja muuta loottia löytää. Pitää nuohota joka kulma jos ei halua mitään missata. Sain mm. 60 pelitunnin kohdalla yhden perus pommeista. Tuossa vaiheessa omistin jo reseptin level 3 pommille, mutta en tietenkään voinut tehdä sitä kun en ollut löytänyt ensimmäistä.

Suosittelen ainakin jättämään suurimman osan skelligestä koluamatta tai voi mennä motivaatio täysin peliin. Kartta on tupaten täynnä kysymysmerkkejä jotka toistaa itseään.. Arkkuja veden alla tai pienellä saarella, lootti on samaa geneeristä pasketta ja harpyt hyökkää niskaan joka askeleella. Se on muuten hienoa kun harpyt hyökkäävät kun olet veneessä. Olet "combatissa" joten et voi hypätä, eli et voi mennä veteen.

Itse kolusin kaiken skelligestä ja meinas mennä motivaatio peliin täysin, vaikken sitä putkeen tehnytkään. Enkä muista että loottikaan olisi ollut millään tavalla uniikkia tai hyödyllistä. Skellige oli ennemmin sellainen alue johon palasin aina välillä jos tarvitsin rahaa koska loottia myymiseen kyllä riitti.
 
Suosittelen ainakin jättämään suurimman osan skelligestä koluamatta tai voi mennä motivaatio täysin peliin. Kartta on tupaten täynnä kysymysmerkkejä jotka toistaa itseään..
Tämmöinen pulma tuli ohitettua tyystin pelaamalla alusta asti kartan kysymysmerkit yms notaatiot piilotettuina ennen löytämistä. En muista onko ihan perussäädöissä vai pitikö joku pikkumodi laittaa.
 
Skelligeen mennään nauttimaan maisemista ja musiikista. :)
Skelligeen kun pääsi niin eihän sitä voinut kuin ihmetellä miten peli vielä siinä vaiheessa tarjoili aivan uuden maailman, skelligeen on onnistuttu luomaan hieno tunnelma.
Skelligen kysymysmerkit meressä olivat ainoat asiat pelissä jotka jäi koluamatta. Harpyijoita vastaan auttaa se torvi jolla ne saa kenttään, mutta silti erittäin ärsyttäviä.
 
Joo eli ite onnistuin saamaan kaikista huonoimman lopun pelille, ja ei muutakun heti pelaamaan uudestaan. Onko tosiaan näin että Cirin kannalta ne ainuat tehtävät mitkä vaikuttaa lopputeleman on Blood of the Battlefield, Final Preparations ja The Child of The Elder Blood?
 
Joo eli ite onnistuin saamaan kaikista huonoimman lopun pelille, ja ei muutakun heti pelaamaan uudestaan. Onko tosiaan näin että Cirin kannalta ne ainuat tehtävät mitkä vaikuttaa lopputeleman on Blood of the Battlefield, Final Preparations ja The Child of The Elder Blood?

Ciri's death
To get the first ending - death of the girl - you must make three decisions out of five available from the list below:

  1. During the Blood on the Battlefield quest, when Ciri won't be happy, tell her that she doesn't have to be good in everything.
  2. Later in the same quest go to the emperor and take the money.
  3. In the Final Preparations quest go with Cirilla to the Lodge of Sorceress.
  4. The Child of the Elder Blood quest: tell to calm the girl when she will start getting angry.
  5. Don't agree to visit Skjall grave when you will be asked to. Instead tell that time is of the essence.
Ciri becomes a witcher
In second ending Ciri becomes a witcher. If you want to get this ending, you must pick one mandatory and two additional actions/dialogues according to the list below. They are the opposite of negative decisions that make the girl die.

  1. During the Blood on the Battlefield quest, when Ciri won't be happy, tell her that you understand the burden she carry.
  2. Mandatory: Later in the same quest don't go with Ciri to emperor - instead go to Velen.
  3. In the Final Preparations quest convince Cirilla to go alone to the Lodge of Sorceress.
  4. The Child of the Elder Blood quest: let her unload her aggression.
  5. When you will be asked, go with Cirilla to Skjall grave.
Ciri becomes new empress
Last possible ending, in which Ciri becomes new empress, has the greatest requirements. In addition to decisions you must complete three side quests as well. The dialogue list is almost the same as the one above - except that this time you must choose three out of five available decisions.

  1. During the Blood on the Battlefield quest, when Ciri won't be happy, tell her that you understand the burden she carry.
  2. Later in the same quest go to the emperor and refuse to take the reward
  3. In the Final Preparations quest convince Cirilla to go alone to the Lodge of Sorceress.
  4. The Child of the Elder Blood quest: let her unload her aggression.
  5. When you will be asked, go with Cirilla to Skjall grave.
Additionally - as mentioned before - you must complete some side quests that will guarantee that Nilfgaard wins the war. Complete this quests from second act: An Eye for an Eye, A Deadly Plot, Redania's Most Wanted.

Then, in third act you must tell Dijkstra about Ciri in Blindingly Obvious quest. Thanks to that you will unlock the Reason of State quest. There you must ally yourself with Vernon Roche against Dijkstra.
 
Omasta mielestä Skelligessä oli myös parhaat sivutehtävät.
Ja tosiaan pelin parhaimmat musiikit. Lenkilläkin on kiva kuunnella Skelligen ääniä kun kävelee jossain lenkkipolulla puiden ja järven ympärillä.
Löytyykö esim. Spotifysta jokin valmis lista?
 
Oli se nyt seikkailuna vaan edelleen kova näiden vuosienkin jälkeen vaikka tuo parjaamani taistelu oli tylsää ja jotain häiritseviä pikkujuttuja oli siellä täällä. Paikoitellen maisemat ja grafiikat oli todella nättiä katseltavaa ja ääninäyttely sekä yleisesti äänet oli todella laadukkaasti toteutettu. Parasta kuitenkin oli dialogi ja juonipolut. Hearts of stone oli itselle mielenkiintoisin tarina, sen jälkeen pääjuoni, mutta eipä tuo Blood and Winekään huono ollut.

Tuli seurattua pääjuonta melko tarkasti muutamien sivutehtävien siivittämänä ja tällä kertaa unohdin kaiken turhan säätämisen ja paikkojen koluamisen. Näin peli toimi ehkä parhaiten ja Skelligen maisemista ja musiikistakin nautti eri tavalla eikä se tuntunut missään tapauksessa irralliselta vaan erinomaiselta maisemanvaihdokselta.

Loppupelissä ehkä harmittavin asia pelissä on se, että kun tarina on läpikoluttu niin mielekästä pelattavaa ei enää ole vaikka mieli tekisi jatkaa. Ensimmäisellä rundilla etsin kaikki Witcher Gearit jotka päivitin runeilla, tein suurimman osan sivutehtävistä ja kolusin kysymysmerkkejä, mutta taistelun mielenkiinnottomuuden vuoksi varusteilla ei loppupelissä ole merkitystä ja mieluummin laskenkin vaikeustasoa sekä nuo kysymysmerkit olivat vielä turhempia. Sivutehtävistä osa oli sentään ihan hyvää tasoa. Jäljelle jääkin lopulta vain haikea fiilis mahtavasta seikkailusta joka on nyt ohi. Uutta rundia peli ei oikein kestä ellei onnistu unohtamaan suurinta osaa tapahtumista.
 
Oli se nyt seikkailuna vaan edelleen kova näiden vuosienkin jälkeen vaikka tuo parjaamani taistelu oli tylsää ja jotain häiritseviä pikkujuttuja oli siellä täällä. Paikoitellen maisemat ja grafiikat oli todella nättiä katseltavaa ja ääninäyttely sekä yleisesti äänet oli todella laadukkaasti toteutettu. Parasta kuitenkin oli dialogi ja juonipolut. Hearts of stone oli itselle mielenkiintoisin tarina, sen jälkeen pääjuoni, mutta eipä tuo Blood and Winekään huono ollut.

Tuli seurattua pääjuonta melko tarkasti muutamien sivutehtävien siivittämänä ja tällä kertaa unohdin kaiken turhan säätämisen ja paikkojen koluamisen. Näin peli toimi ehkä parhaiten ja Skelligen maisemista ja musiikistakin nautti eri tavalla eikä se tuntunut missään tapauksessa irralliselta vaan erinomaiselta maisemanvaihdokselta.

Loppupelissä ehkä harmittavin asia pelissä on se, että kun tarina on läpikoluttu niin mielekästä pelattavaa ei enää ole vaikka mieli tekisi jatkaa. Ensimmäisellä rundilla etsin kaikki Witcher Gearit jotka päivitin runeilla, tein suurimman osan sivutehtävistä ja kolusin kysymysmerkkejä, mutta taistelun mielenkiinnottomuuden vuoksi varusteilla ei loppupelissä ole merkitystä ja mieluummin laskenkin vaikeustasoa sekä nuo kysymysmerkit olivat vielä turhempia. Sivutehtävistä osa oli sentään ihan hyvää tasoa. Jäljelle jääkin lopulta vain haikea fiilis mahtavasta seikkailusta joka on nyt ohi. Uutta rundia peli ei oikein kestä ellei onnistu unohtamaan suurinta osaa tapahtumista.
Komppaan Gameria. Samanlaisia mietteitä itselläkin!
 
Sepä noissa exploring painotteisissa peleissä on että uudelleenpeluu arvo ei ole niin hyvä. Siksi itse olenkin keräillyt noita witcher geareja, kolunnut kysymysmerkkejä ja sivutehtäviä. En usko että kovin helpolla tätä peliä aloitan uudelleen koska hahmonkehityksen voi nollata missä tahansa vaiheessa potionilla. Kivaa pelailua on tarjoillut tähän mennessä.
 
Viime vuonna joku modaaja onnistui poistamaan pelistä mod limitin mikä on jollakin tasolla räjäyttänyt pelin modaus scenen ja kaikenmaailman valaistus ja tekstuuri/mesh modeja on nyt tarjolla pilvin pimein.

Muualta poimittua:

iyla03.png


iyArn0.png


ibAINF.png


iUFX07.png


On komean näköistä. :tup:
 
Uuden ultrawiden kunniaksi piti pistää peli latautumaan, mutta arvasihan sen, että ei tämän modisavotan takia tänään vielä pelaamaan pääse.

Ajattelin kokeilla tuota Ghost Modea ja seurailen tätä modilistaa: The Witcher 3: Ghost Mode Mod List

Onko tämä hyvä, vai onko jotain parempaa. Peli on kertaalleen koluttu lävitse, joten nyt voisi kokeilla vähän erilaista settiä. W3EE tuo omaan makuun turhan paljon muutoksia, joten Ghost Mode lienee maltillisempi.
 
Olikos tuosta mitään ajankohtaa? Jäänyt peli PC:llä %70 prosenttiin niin voisi pelata loppuun.
 
RTX ON Witcher :p

We’re working on the next generation edition of The Witcher 3: Wild Hunt!

Developed to take advantage of the most powerful gaming hardware, the next-gen edition of the game will feature a range of visual and technical improvements — including ray tracing and faster loading times — across the base game, both expansions, and all extra content.

The next generation edition of The Witcher 3: Wild Hunt will release as a standalone purchase for PC, Xbox Series X and PlayStation 5, as well as a free update for everyone who already owns the game on PC, Xbox One and PlayStation 4.
 
Ah shit, here we go again. Pakkokait se on sit pelata vielä kolmannen kerran siinä vaiheessa ku 3080 on koneessa.
 
Hassu peli, vaimo oikein pyytää että voisko pelata eteenpäin. Jos itsestä olisi ollut kiinni, olisi varmaan jäänyt siihen kun siirtyi Skelligeen. Sellai "semi-complete" modella pelailen, että kyllä kaikki avoimet oikeasti annetut tehtävät teen, niitä Bear-koulun Witcher geareja en ole jaksanut hakea kun en tykkää pelata raskaalla haarniskalla.

En tiedä kuinka paljon tässä vielä on pelattavaa, mutta ei sinänsä haittais jos loppuis kohta, kyllähän tätä on kymmeniä tunteja tullut väännettyäkin. En tiedä hankkisko ne lisärit siihen vai ei, kuinka hyviä ne on?
 
Hassu peli, vaimo oikein pyytää että voisko pelata eteenpäin. Jos itsestä olisi ollut kiinni, olisi varmaan jäänyt siihen kun siirtyi Skelligeen. Sellai "semi-complete" modella pelailen, että kyllä kaikki avoimet oikeasti annetut tehtävät teen, niitä Bear-koulun Witcher geareja en ole jaksanut hakea kun en tykkää pelata raskaalla haarniskalla.

En tiedä kuinka paljon tässä vielä on pelattavaa, mutta ei sinänsä haittais jos loppuis kohta, kyllähän tätä on kymmeniä tunteja tullut väännettyäkin. En tiedä hankkisko ne lisärit siihen vai ei, kuinka hyviä ne on?
Jos kyllästyttää, niin omasta mielestä ei ne semmosta tarjoa mikä sitä intoa palauttais, pohjimmiltaan sitä samaahan ne on. Mutta toisaalta jos myöhemmin haluaa palata peliin, muttei jaksais vetää uudestaan 100h storyä läpi, niin varsinkin Blood & wine tarjoaa semmosen lyhyemmän seikkailun kaikkine Witcherin hienouksineen.
 
Jos ei emosta tykkää niin tuskimpa tarvitsee ostaa lisäreitä.
HoS on yleisesti ottaen pidetty tarinaltaan parempana kuin emon main storya ja BaW tuo sitten ihan oman miljöönsä peliin joka on aika erilainen verrattuna emoon, paljon aurinkoisempi jos voisi sanoa.

Mutta mikään noista ei varmasti muuta sitä käsitystä pelistä jos emosta ei tykänyt niin tuskin pitää lisäreistäkään.
 
Viime vuonna joku modaaja onnistui poistamaan pelistä mod limitin mikä on jollakin tasolla räjäyttänyt pelin modaus scenen ja kaikenmaailman valaistus ja tekstuuri/mesh modeja on nyt tarjolla pilvin pimein.

Muualta poimittua:

iyla03.png


iyArn0.png


ibAINF.png


iUFX07.png


On komean näköistä. :tup:

Mistä nettisivulta on kuvat peräsin? Täyttä taustakuva/diashow kamaa.
 
En tiedä kuinka paljon tässä vielä on pelattavaa, mutta ei sinänsä haittais jos loppuis kohta, kyllähän tätä on kymmeniä tunteja tullut väännettyäkin. En tiedä hankkisko ne lisärit siihen vai ei, kuinka hyviä ne on?

Edellä jo sanottukin, mutta sanon vielä omin sanoin: BaW ei välttämättä ole sinua varten, koska siinä on oma iso alueensa kaikkine mahdollisine tilpehööreineen, eli se vaatii sen fiiliksen, että "en halua että peli loppuu ikinä". HoS taas on kompakti, napakka juonipaketti pääpelin maisemissa, josta saattaisit herkemmin pitää, koska se ns. loppuukin joskus ja on lisäksi tosi eeppinen :)
 
Edellä jo sanottukin, mutta sanon vielä omin sanoin: BaW ei välttämättä ole sinua varten, koska siinä on oma iso alueensa kaikkine mahdollisine tilpehööreineen, eli se vaatii sen fiiliksen, että "en halua että peli loppuu ikinä". HoS taas on kompakti, napakka juonipaketti pääpelin maisemissa, josta saattaisit herkemmin pitää, koska se ns. loppuukin joskus ja on lisäksi tosi eeppinen :)

Olen edelleen sitä mieltä että pääjuoni ja HoS olisi pitänyt sitoa yhteen HoS loppu on aivan tolkuttomasti parempi kuin pääjuonen.
 
Itelle HoS taas oli vähän liikaa samaa, eikä se oikeen irrallaankaan olis toiminut B&W olis sellanen, että suattais sen pelkästäänkin pelata.
 
Ja tosiaan hieno uutinen tuo next gen Witcher 3 ja se että tulee päivitykset PC:llekin. Pitää sitten joskus kyberpunkin jälkeen ottaa uudelleen peluuseen. :)
 
Meninpä nyt sitten kumminkin ostamaan expansion passin (tuli halvemmaksi kun erillään ostaminen) ja ensimmäinen tehtävä HoS bugaa, ei löydy sitä saatanan diagrammia kirstusta jossa se pitäisi olla :facepalm: CDPR:n tarjoama ratkaisu: "pelaa standalonena se valmiiksi tehdyllä hahmolla" juu, kyllä, hahmolla joka on 5 leveliä matalempi ja jolla on niin paskat aseet että perus monsua pitää hakata 25 kertaa ennenku kuolee, eikä mitään diagramejakaan että vois edes craftata parempaa kamaa tilalle -> meni maku aivan täysin. Vittu mitä paskaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
287 065
Viestejä
4 932 981
Jäsenet
79 284
Uusin jäsen
Reekeli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom