Onhan se näin, tosin jää jälkeen PC:n grafiikoista parhaimmillaan ja fpstä yms.
Tuosta DLC:den saatavuudesta on turha enää vääntää, mutta tosiaankin kun aikoinaan aiheesta koitin kysellä, niin kovasti oli olevinaan tietoa että DLC:t sisältyisivät mukaan peruspeliinkin.... mutta se taisi olla se väärinkäsitys Complete Editionin ja muiden kanssa. Nyt on ostettu DLC:t tännekin, oishan ne pitänyt jos ostaa aikoja sitten.
Yksi mikä tässä lyö PS5:lla pahasti naamaan on ohjaimet: nimittäin mulla on kaksi kovassa käytössä ollutta ohjainta, joissa on "hieman" pikkuvikoja jo, elikkäs driftailee vähän oikealle ynnä muuta. Huomaa kyllä helposti tässä pelissä jostain syystä, vaikkei muissa peleissä niin hirveästi haittaa. Valikoissa esim. inventoryä kahlataessa kursori lähtee laukalle oikealle ja sitten ratsastaessa toisella ohjaimelle kuvakulma kääntyy oikealla, ettei enää näe edes mihin on menossa... ei ole pelin vika tietenkään vaan oman kovakouraisuuteni.
En tiä liittyykö samaan asiaan, mutta olen havainnut, että tapellessa vähän jökkii Geraltin liikkuminen jossain kohtaa, esim. kun tulee joku tappoanimaatio tai sitten ohjaimen napit ei toimi ihan heti vaikka latauksen jälkeen. Jotain hämärää tuosssa mun mielestä...
Ei jaksais kyllä uutta ohjainta ostaa "taas" mutta pakko kai on, pitäs harkita ny vaan että ostaisko sen tulevan kalliin kikottimen, kun siinä ois ne vaihdettavat moduulit... eli tulisko halvemmaksi pitkässä juoksussa? Pari kymppiä maksais se moduulisetti, että ei sekään nyt ihan ilmaista ole. Sori, hieman aiheen ohi lipskahtaa.