Sadness
Tukijäsen
Yksi asia mikä mua kanssa harmitti tai sanon vitutti suoraan wihtorissa kun tuli noita tuhria aseita ja niitä myymään että sait tehtyä hilloa, siihenkin piti ottaa modi että niillä kauppailla oli sitä hilloa aina ostella turhia pois ettet joutunut joka helvatin kauppiiaan luona juoksemaan.@Sadness mä saattaisin vielä yhden läpipeluun tehdä just EE modin kanssa mutta se aiheuttaa konflikteja niin monen muun modin kanssa etten jaksa. Plus sen tuki = eiolee
No miksi ne piti aina kerätä onkin toinen asia.
Vaikka nytten vaikuttaa etten pitäisi pelistä yhtää kun kritoisoin mutta tämä nostaakin vain pelin hyvyyttä koska niin hyvässä pelissä ja kuten itsekin olin parilla ekalla pelikerralla että jumalpeli mutta kyllä se vihtori on kuolevaisten peli missä muutkin mutta missä tarinan ja questien taso on tasolla 10 jos vertaa dragon age tei tes sarjaa(Minun tapauksessani kaikki dragon aget ja skyrim) ja toi tönkkö pelattavuus kyllä nostattaa välillä harmaita hiuksia kuten miksi vittu Geralti ei voi nousta tikupuita pitkin taistelumodessa!? ja yms pieniä virheitä mutta silti Witcher 3 on itselleni peli joka kuuluu top listoille Skyrim(modattuna) ja Last of usin kanssa ja parin muun pelin kanssa joiden paremmus järjestys riippuu sitten päivästä aina.
Skyrmiä tulen aina pelamaan aina enemmän kuin witcheriä modien takia mutta jos haluan uppotua hyvin kirjoitetun fantasia seikkailun pariin niin ei ole kuin yksi vaihtoehto.
TES6 tai Dragon Age 4 varmaan graafisesti menevät wihtorin ohi kuten kuuluukin mutta tarinoiden ja hahmojen osalta rima on nostettu korkeaksi ja siitä minä pidin tässä pelissä.
Tessi tai Dragon age fanit aina vetoavat siihen että wihtorissa on valmiiksi luotu hahmo ja eikä sen takia voi pärjätä. No ehkä mutta kun pitää arvostella pelit niin näin on närhen munat ja kaikille wihtori faneille hyvää uuttavuotta!
#TeamTriss