Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni N versio Windows 10stä ja 1903 päivitys poisti aikaisemmin käytössä olleen media packin. Se piti asennella käsineen uusiksi että iso osa ohjelmista palautui jälleen toimintakuntoiseksi. Muuten ei kyllä ole ollut ongelmia kuin VMwaren kanssa joka pitkään esti päivityksen koska ei ollut yhteensopivia 1903 julkaisun kanssa.
Päivitin heti alkuun ajurit 19.10.2-versioon jossa paranee suorituskyky RX 5700 -sarjalla tässä pelissä. En tiedä onko pelistä vai ajureista kiinni, mutta syystä x kun lopettaa pelin Windows ei ymmärrä siirtyä takaisin HDR-tilaan, pitää mennä asetuksiin, pistää HDR pois ja takaisin päälle että näyttää miltä pitääkin.
Tää tuntuu melkeen jo henkilökohtaselta hyökkäykseltä, koska mä oon just se kaveri kuka venailee et kello lyö sen verran et pääsee käsiks, pelaa tunnin tai kaks ja sitten seuraavana päivänä voi olla ettei jaksa pelata ollenkaan. Riippuu toki pelistä aina.
Ja tokihan tämäkin venataan et aukee klo 2, mitenkäs muutenkaan?
Huoh, vielä vajaa pari tuntia enneko töistä pääsee.
Peli ladattuna koneella ja laatikollinen Sandelssia auton takapenkillä. Eiköhän tuo ilta tuossa mene![]()
Mistä kohtaa päin honkia?Miksi ihmeessä käytät winikan työpöytää HDR-tilassa? Värit ihan päin honkia.
Itse kallistuin suorilta tuohon valehtelevaan meleeukkoon. Hauskaa kyllä ollut tähän mennessä mätkiä porukkaa palasiksi:sweatsmile:Töistä pääsevät nauttikaa. Itse kohta lähden. Aamupäivä meni mukavasti. Onneksi kolme päivää vapaata illan jälkeen.
Tein hehkeän naisen ja sniikkausta sekä noita älyjutskia painotin. Kunnon aseita pitää myös saada käyttää. Hard ollut kohtuu lepposa vielä.
Voisi olla hauska tehdä toiste kunnon mulkku meleemies. Hyviä dialogivalintoja ollut siihen päin.![]()
6h takana itellä Microsoft Storen versiota ja ei valittamista. Ainut, mikä vaivas, oli graffat ja joku outous, mutta redditistä löyty fiksi: (PC) Disable that pesky TAA and DOF : theouterworlds
Ei se DoFfi mutta mistä ehmetistä saa chromatic aberrationin hiuksista 5 kertaa synnyttäneen sukuelimeen?Kiitos tästä, DOF pitäisi kieltää laissa.
En ole ainakaan huomannut. Jätin strengthin oletusarvoon (eli toiseksi huonoimmaksi) ja mitään näkyvää sakkoa ei ole tullut isompienkaan tussarien käytöstä. Tosin jos minkä tahansa attribuutin laittaa minimiin, siitä tulee miinuksia, joista peli kyllä varoittaa.Kysymys teille jotka peliä jo pelanneet:
Onko aseilla stattivaatimuksia? Eli vaatiiko joku sinko tai raskas snipu vähintään tietyn määrän strengthiä?
Mun mielestä kertoo enemmän jälkeenjääneistä grafiikoista, vähän kököltähän tämä näyttääNäyttää kyllä että ultra ja low asetuksilla ei hirveästi ole eroa, ainakaan peruspelissä kun ei efektit lentele.
Hyvin tämä pyörii vanhemmallakin näyttiksellä ja prossulla, optimointi on onnistunutta ja peli tuntuu valmiilta.
On kyllä jotenkin tuttu New Vegas fiilis tässä läsnä. Tykkään! Yhtä mukaansa tempaava kuin NW aikanaan.
4 tuntia tuli näpättyä tos ja on kyllä![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.