The Grand Tour

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Julkkisosio lyhemmäksi ja tuo tankkaussekoilu pois, niin jakso olisi ollut 9/10.
En panisi pahakseni, jos noita historiikkeja tulisi useamminkin. Paljon tuli uutta tietoa.
Viime kauden Mayn tekemä Ford GT -pätkä oli niinikään erittäin mielenkiintoinen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
348
Julkkisosio lyhemmäksi ja tuo tankkaussekoilu pois, niin jakso olisi ollut 9/10..
Alun Lambo-osio oli ihan turha, noita superautoja on ollut niin paljon että kiinnostaako ne enää edes teinipoikia? Julkkisosion vois kyllä jättää kokonaan pois mutta se taas on naiskatsojille.

Tuon ohjelmaformaatin kirous on yritys miellyttää kaikkia perheenjäseniä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Erittäin hyvä jakso kaikinpuolin. Alusta loppuun pidin kaikista osioista, myös tankkaus ja alun Lambo yms. Muutenkin on kyllä parannusta tullut melkoisesti edelliseen kauteen verrattuna.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
48
Tämähän alkaa näyttää vanhalta Top Gearilta entistä enemmän, mikä ei suinkaan ole huono juttu. Toki jaksojen taso edelleen hieman heittelee, mutta niin oli TG aikanakin. Silti vähän kalvaa ajatus, että jotain uutta tähänkin ohjelmaformaattiin täytyisi jossain vaiheessa kehittää?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
666
Tuo Audi vs. Lancia-osuus oli tähänmennessä kyllä parasta mitä tuohon ohjelmaan on tehty. Vähän ehkä skipattiin tiettyjä asioita ja pidettiin hommat yksinkertaisina, mutta oli hienoa, että olivat käyneet vanhaherra Hannua haastattelemassa, samoin Röhrliä. :tup:
Clarkson hallitsee dokumenttien teot, sana on hänellä hallussa. Aivan kuten hänen tekemissä WWII sotadokkareissa. Sarjan parasta antia viimekauden Mayn Ford GT jutun kanssa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 030
Oli hyvä jakso. Tankkaussekoilu tosiaan pois niin 9/10. Joku joka tykkää uusista superautoista voisi antaa täydetkin pojot, itse en niin välitä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Ei muakaan superautot hirveästi kiinnosta, mutta ei tuosta pätkästä pahaa sanottavaa ole. Ne nyt kuitenkin on ollut oleellinen osa Top Gearia ja kuuluu myös Grand Touriin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 593
BBC olis varmaan sensuroinut dogging-puheet..

Hyvä jakso, nauratti välillä makeasti. Tankkausosio oli vähän teennäinen vaikka ideana ei periaatteessa huono.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Oli omasta mielestä paras TG jakso tähän mennessä molemmista kausista. Ja kyllä toi autoporno (superautot) kuuluu ohjelmaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
248
Pelasti viimeisimmän jakson tuo Lancia vs. Audi pätkä. Tollasia lisää. Ihmetytti kyllä tuo Röhrlin asenne tiettyjä kisoja kohtaan :lol: Miten tuollainen voi pitää työpaikkansa..
 

Proscribo

Kiitos.
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
984
Mutta tuo yllätti, ettei se jyskälään koskaan lähteny ku vihaa hyppyjä. Vihdoin sain tietää sen, miksei hän koskaan täällä ajanu. Näköjään niillä suurilla mestareillakin on pelkoja/heikkouksia. :D
Mutta toisaalta ihan hyvä pointti, että hän olisi lentäjä jos haluais lentää. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 775
Alun Lambo-osio oli ihan turha, noita superautoja on ollut niin paljon että kiinnostaako ne enää edes teinipoikia? Julkkisosion vois kyllä jättää kokonaan pois mutta se taas on naiskatsojille.

Tuon ohjelmaformaatin kirous on yritys miellyttää kaikkia perheenjäseniä.
No tuo superauto taisi ajaa nopeimman ajan Nurburgringillä (ennen nykyistä Porche 911 GT2:n tekemää nopeinta aikaa), joten onhan se siinä mielessä erikoisempi yksilö.

Tykkäsin tästä jaksosta. Pikkase hienoa autoa, vähän parempaa huumoria ja rallihistoriikki oli hyvä.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Mistähän tuo Audi oli britteihin tuotu, kun numeron päällä on osuuspankin mainos?

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 

Miguel

genderfluid sapiosexual demisexual questioning
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
512
Mistähän tuo Audi oli britteihin tuotu, kun numeron päällä on osuuspankin mainos?

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
Se numeromainoshan vaihtuu aina järjestävän kisan mukana, ei ole varsinaisesti auton mainos. Niissä kisakuvissahan kaudelta näkyi kaikissa Thousand Lakes Rallyn autoissa tuo sama numeron päällä. Käytännössä siis autolla on vain ajettu Jyskälä tuona vuonna. Starttilistan mukaan Stig Blomqvist oli autolla numero 3.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Aika epeleitä noi lancian kaverin teiden suolauksineen ja muine kikkoineen :D Mahto Alenia vituttaa kun ois ollu varmaan mahikset saada kuljettajien MM sillä kaudella jos ois päässy kahteen vikaan kisaa mukaan.

upload_2018-1-24_9-50-23.png
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Oudointahan tuossa oli se, että ne haastatteli Röhrliä siitä San Remon ajosta, vaikka Alén sen voitti.
Hehe niinpä näköjään. Mitenköhän se kävi kun Röhrl voitti kuitenki 33/58 EK:ta
Stats Rallye Sanremo 1983 Olikohan Alén sitten paljon täsmäkakkosena ja voitti ne muutamat niin selvällä marginaalilla että oli 1.

Eroahan oli 2 min 9 s heillä
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Täältä löytyi statseista infoa, mutta pätkäaikoja ei näkyny, niitä varten pitäisi varmaan googletella italiaksi tuloksia:

Stats Rallye Sanremo 1983


Röhrl johti EK12:lletoista asti, jonka jälkeen Alén otti valtikan ja piti sen maaliin saakka. Voihan se olla, että Röhrl hävisi tuolla EK13:llatoista useamman minuutin, mitä ei saanut koko loppurallin aikana enää kiinni ja Alén pystyi kontrolloimaan kärkipaikkaa. Mikkola ja Blomqvist oli jo tässävaiheessa pudonnu pelistä pois, Stig ajoi ulos ja Hannulla oli tulipalo.
Jotain tällästä aattelisin että kävi. Waltsu sitte ajo loppurallin tuli perseen alla mutta ei riittänyt.
 

Miguel

genderfluid sapiosexual demisexual questioning
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
512
Täältä löytyi statseista infoa, mutta pätkäaikoja ei näkyny, niitä varten pitäisi varmaan googletella italiaksi tuloksia:

Stats Rallye Sanremo 1983


Röhrl johti EK12:lletoista asti, jonka jälkeen Alén otti valtikan ja piti sen maaliin saakka. Voihan se olla, että Röhrl hävisi tuolla EK13:llatoista useamman minuutin, mitä ei saanut koko loppurallin aikana enää kiinni ja Alén pystyi kontrolloimaan kärkipaikkaa. Mikkola ja Blomqvist oli jo tässävaiheessa pudonnu pelistä pois, Stig ajoi ulos ja Hannulla oli tulipalo.


Tuolla videolla on Alenin ja Röhrlin (17:30->) haastattelut kolmannelta päivältä, ja Röhrl kiroaa että "day before yesterday" eli ekana päivänä ahtimen hihna tippui kokoajan pois paikaltaan, ja hävisi yhdellä pätkällä 5min ja yhteensä oli kärkeä perässä yli 7min, ja epäilee ettei kiriaika enää riitä.

Muutenkin ihan mielenkiintoista pätkää, näkyy mm. valkoinen Ferrari rallipätkällä, siitä aina pieni lisäbonari.
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
368
Rallipätkä oli kyllä mielenkiintoinen, muut osiot meni sitten ihan sivusilmällä katsellessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
434
Hyvä jakso oli taas. Sivuhuomiona Nick Mason kyllä on aikoinaan melkosen diilin tehnyt omasta Ferrari 250 GTO:staan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Tosi hyvä idea ottaa kolmas auto uutena vastaan noita vanhempia. Muutenkin ihan näppärä ja toimiva jakso, vieraatkin oli ihan hauskoja.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
348
Nyt ollut kyllä kolme jaksoa putkeen melkoista noususuhdannetta, saisi jatkua taso samana.
Todellakin, oikea tyyli alkaa löytyä. Puolet tilatuista 36 jaksosta ehti mennä harjoitteluun.
Ensi vuonna sitten nähdään tilaako Amazon lisää jaksoja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
434
Taas oli omaan makuun hyvä jakso, hassutteluakin nyt toki mukana mutta sopivassa määrin. Muistutti kyllä todella paljon wanhaa Top Gear menoa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
937
Neljäs hyvä jakso putkeen, mitä enemmän ovat menneet vanhan Top Gearin suuntaan jättäen "spektaakkelit" pienemmälle niin sitä paremmin homma on ruvennut toimimaan.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Hyvä jakso tosiaan taas. Oli kyllä pelko persiissä, kun näin mainoksen Facebookissa, mutta onnistuivat yllättämään. Vieraita venytettiin edelleen liian pitkäksi, mutta josko ensi kaudella uskoisivat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
434
Hyvä jakso tosiaan taas. Oli kyllä pelko persiissä, kun näin mainoksen Facebookissa, mutta onnistuivat yllättämään. Vieraita venytettiin edelleen liian pitkäksi, mutta josko ensi kaudella uskoisivat.
Aina nuo vieras osuudet olleet kyllä moskaa jo Top Gearin ajoista, mutta niinkuin nyt että oikeastaan ainoa asia mistä voi moittia on vieraat niin kokonaisuus on kyllä todella hyvä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Tällä kaudella ainut hyvä vieras oli se jakso missä Sutherland ja se joku Fast and Furious tyyppi. Hasselhoff ekasta jaksosta oli kans ihan jees.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
Aina nuo vieras osuudet olleet kyllä moskaa jo Top Gearin ajoista, mutta niinkuin nyt että oikeastaan ainoa asia mistä voi moittia on vieraat niin kokonaisuus on kyllä todella hyvä.
Kyllä Top Gearissa oli usein hyviäkin vieraita. Mutta joo, tällä kertaa muuta valitettavaa ei ollut, suunta on oikein hyvä.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
286
Tommoset historiikkipätkä niinku tuo Bugatti vs Jaguar vetoaa ainaki itteeni. Noita sais olla vaikkapa jokaisessa jaksossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 030
Oli taas mainio jakso. Tykkäsin myös vieraista vaikka Dynamo olikin mulle uusi tuttavuus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
275
Miten tuo May on vanhettunut noin tolkuttomasti viime aikoina? Clarkson toki on jo ihan muumio mutta Mayn läpät olivat ennen ihan parasta mutta nykyään ne on surkeinta mitä kolmikolta tulee. Jotenkin koko ukko on niin väsynyt ja veto poissa? Vai johtuiko Mayn tukan lyhenemisestä koko kuvitelmani?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
666
Lanka alkaa löytymään, Bugatti ja Jaguar pätkä oli erittäin hyvä (olisi voinut olla pidempikin, haasteeseen taisivat olla liian kalliita autoja), Conversation street ihan hyvää läppää mutta julkkisosuus on turhaa täytettä ja liian pitkä, taikuriohjelmat on temppuja varten! Amphibious osuus oli taattua, Clarksonin perseilyineen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Vähän vaisu jakso tällä kertaa, ihan hyvä mutta ei erinomainen. Lopun kisa oli ihan hyvä ja yllättävä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
434
Jep, tällä kertaa tasoa hyvä jakso mutta ei niin hyvä kuin muutamat viime jaksot. Yllärinä oli kyllä tuo Jezzan Tesla koeajo.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
505
5 paskaa, 4 loistavaa, yksi ok ja yksi vielä jäljellä.
Vierasosio oli juuri niin perseestä, kuin pelkäsinkin. Tesla-pätkä oli hauska ja kyllä tuossa katumaasturissakin nauraa sai. Silti kokonaisuus oli jotenkin vaisu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 741
Vieraat oli kyllä meh, varsinkin toi Paris kun ei oikein puhunut edes mitään. Muuten hyvä jakso.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
130
Tesla osio oli hyvä, muistutti monia klassisia Jezza revikoita mikä on hyvä. Vähän tylsä oli kyllä itse maasturiosio ja en kyllä ihan Paris Hiltonia odottanut vieraana mutta melko lyhyt ja tympeä oli kyllä sekin.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Mitäs toi Amazon maksaa jos tätä haluaa kattoa? Näkeekö sieltä jaksot ekan kauden alusta asti?
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 756
Mitäs toi Amazon maksaa jos tätä haluaa kattoa? Näkeekö sieltä jaksot ekan kauden alusta asti?
"€2.99 per month for your first six months." Tosin joillakin hinta on vissiin pysynyt samana tuon 6kk jälkeenkin. Ja näkyy kaikki jaksot, kun on Amazonin omaa tuotantoa.
 

demu

Conducător & Geniul din Carpați
Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
4 402
Vieraat oli kyllä meh, varsinkin toi Paris kun ei oikein puhunut edes mitään. Muuten hyvä jakso.
Ei Paris Hiltonin tarkoituksena kai ollutkaan puhua vaan vähän esitellä ja heilutella puskureitaan.
Siinä onnistui vähän paremmin
:shug:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 959
Mitäs toi Amazon maksaa jos tätä haluaa kattoa? Näkeekö sieltä jaksot ekan kauden alusta asti?
Jossain kohtaa on ollut tarjouksiakin, että ensimmäinen kuukausi veloituksetta ja sitten tuo 2,99e/kk 6kk ajan, ei määräaikaisuutta, perua voi heti kuukaudenkin sisällä.

Eli vajaalla kolmella eurolla näkee kaikki hd-laatuisena ja tekstitettynä laillisesti. (Olisipa muukin streamaus näin kustannustehokasta)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 051
Viestejä
4 193 638
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
wpentti

Hinta.fi

Ylös Bottom