Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Offtopic, Onhan siellä muitakin:"Kustannustehokkuus" riippuu aika paljon siitä minkä verran sillä 3 eurolla saa järkevää katottavaa. Yhdestä sarjasta 3 euroa on todella paljon.
UHD laadulla näkyy sitä tukevat ohjelmat.Eli vajaalla kolmella eurolla näkee kaikki hd-laatuisena ja tekstitettynä laillisesti. (Olisipa muukin streamaus näin kustannustehokasta)
UHD HDR:nä jos nyt ihan tarkkoja ollaanUHD laadulla näkyy sitä tukevat ohjelmat.
Hetkonen. Primessa on mainoksia, joita ei voi ohittaa?
En oo nähnyt muita kuin Primen omien sarjojen mainoksia. Niitäkö tarkoitit?Hetkonen. Primessa on mainoksia, joita ei voi ohittaa?
Itse olen katsonut vain grand toureja ps3:lla/tabletilla(app)/selaimella(desktop) eikä ole ainuttakaan mainosta tullut ikinä.
En oo nähnyt muita kuin Primen omien sarjojen mainoksia. Niitäkö tarkoitit?
Komediaa nämähän onkin ollut tosiaan jo pidemmän aikaa. Muutamista revikoista ehkä hieman jotain informaatiota välillä ehkä voi saadakkin.Mitä tulee itse ohjelmaan, niin kaipa minä olen vain etääntynyt koko formaatista sen verran, että en enää saa sitä nautintoa, joka irtosi vielä kymmenisen vuotta sitten. Ohjelman informaatioarvo on aika nolla, jos vertaa siihen mitä noista autoista saa irti pienellä googlettamisella. Ei sillä että Top Gear olisi tarjonnut yhtään enempää.
Niin oli. Ei mitään haasteita, pelkkää mudassa ja vedessä ajelua ja Hammondin kaatumisia.Mosambik minispecial oli täys huti...
Niin oli. Ei mitään haasteita, pelkkää mudassa ja vedessä ajelua ja Hammondin kaatumisia.
Tylsyydessä aika lähellä Intiaspeciaalia.
Luulen että tämä Mosambik oli vasta tällainen minispesiaali. Kuuleman mukaan Clarksonin keuhkokuume viivästytti kuvauksia, joten se varsinainen kaksiosainen spessu on vasta tulossa. En spoilaa että mihin se sijoittuu.Kun muistelee vaikka Pohjoisnapa, Botswana tai Bolivia spessuja niin... Budjetti tuli vastaan?
Niinhän ne tossa alussa sanokin ja jakson kuvauksessakin lukee selvästi "minispecial" mikä ei siis tarkoita Mini -autojen erikoisjaksoaLuulen että tämä Mosambik oli vasta tällainen minispesiaali.
Mistäs tän prime videon nyt voi perua kun en sitä tuolta amazonista mistään löytänyt?
Minusta on hyvä jos loppus. Autot on kohta jotain vatun sähköautoja. Jeremy on mies joka tihkuu diisselin hajua ja bensiinin räjähtyvyyttä. Hän ei oo mikää tesla mies.
Siinä naurahdin kun Hammondin kalat lenteli, muuten kyllä heikko ja tylsä jakso, tuli skippailtua puolenvälin jälkeen. Mutta toiset tykkää, tämän kommenteista päätellen;
Jaahas, olin ilmeisesti erehtynyt, sillä spessun sijainti onkin:Luulen että tämä Mosambik oli vasta tällainen minispesiaali. Kuuleman mukaan Clarksonin keuhkokuume viivästytti kuvauksia, joten se varsinainen kaksiosainen spessu on vasta tulossa. En spoilaa että mihin se sijoittuu.
Tosin tauko on tiedossa, spesiaalin kuvaukset on saatu päätökseen vasta tammikuussa.
Onpahan mahtiuutinen. Juuri noista "spesiaali" episodeista olen eniten tykännyt, vaikka tähän asti sarja onkin lähinnä ollut surkea. Series 4:lla nähtävästi poistavat sitten formaatista juuri ne omasta mielestä pahiten epäonnistuneet asiat.In December 2018, while shooting the final episode for Series 3, Clarkson announced that this series would be their last in the current format. Starting with Series 4, the show would only feature long form travel and challenge episodes, and would no longer have car tests, news segments, or celebrity guests.
Näinhän se on aina ollut. Aika epärealistista odottaa, että tulisi koko kausi kerralla.Aika pettymys kun tuleekin vain jakso viikossa
HBO:n kohdalla ehkä, mutta se on vanha ja hitaasti muuttuva. Viikottain julkaistava on kyllä elänyt jo aikansa, kun kaikki on jo tehty ja valmisteltu.Näinhän se on aina ollut. Aika epärealistista odottaa, että tulisi koko kausi kerralla.