Haastattelun perusteella tuokin oli vähän kyseenalaista, autossahan oli "torque-vectoring" yms. modernit luistonestot päällä ja silti hidastuksen perusteella se lähti silti lapasesta niinkuin noita ei olis ollutkaan. Hammond ainakin näytti melko skeptiseltä noiden selitystä kuunnellessaan.
Mutta tokihan tuossa kumpikin osapuoli yrittää selittää asian parhain päin omalta osaltaan, että mahdoton ulkopuolelta sanoa varmasti oliko kuskissa vai autossa vikaa (vaiko molemmissa).
Mikään järjestelmä ei pysty kumoamaan fysiikan lakeja (liikenenergia). Vauhtia oli auttamatta liikaa maaliviivan jälkeisessä mutkassa ja liike jatkui tangentin suuntaan. Nopeuseroa taisi olla luokkaa 80 km/h edelliseen yritykseen verrattuna, huom. maaliviivan jälkeen! Hammond ei näytä painavan jarrua millään tavalla incar kuvaa katsoessa = ei huomannut maaliviivaa...
edit:ajatuskatkot korjattu
Viimeksi muokattu: