The Game Awards 2017 -seurantaketju

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238


03:30 Perjantaina alkaa virallinen vuoden peli gaala, jossa luvassa uusia pelejä ja trailereita.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Toivottavasti divinity 2 voittaa
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 078
Kai sen vuoden peli-palkinnon hakee joku pubghgsdggsd.. :rolleyes:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
PUBG:illa on kyllä kovat mahdollisuudet suosionsa ansiosta, mutta toivon kanssa että ei menisi millekään Early Access pelille.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 434
Veikkaisin että Goty menee zeldalle, ei siitä turhaan ole kohistu.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 772
Ui perkele Soul Calibur VI! Tulee varmaan myös PC:lle kuten Tekken 7, käsittääksi se menestyi hyvin PC:llä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 056
Hmm... Sittenhän se spekulointi alkaakin! Tuleekos From Softwarelta mahdollisesti Bloodhorne 2?

EDIT: Toivottavasti vuoden peli menee tosiaan Zeldalle eikä millekkään Early Access pelille.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 080
Zelda ansaitsi palkintonsa, olen myös tyytyväinen että Cupheadille meni vuoden palkinto parhaasta graafisesta ulkonäöstä.

En ole itse Super Mario Odysseytä pelannut, mutta onko se muka nyt oikeasti niin hyvä, että ansaitsi myös päästä ehdolle? Ainakaan videoiden perusteella ei näytä niin ihmeelliseltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 268
PUBG:illa on kyllä kovat mahdollisuudet suosionsa ansiosta, mutta toivon kanssa että ei menisi millekään Early Access pelille.
Näköjään tuo "Game of the year" kuten useimmat muutkin palkinnot on äänestetty Juryllä eikä satunnaisilla nettiurpoilla, varmasti ihan siksi että saadaan valinnat suht koht oikein.
The Game Awards 2017 - Wikipedia
edit: paitsi että jokin anime-paska on laitettu vuoden RPG:ksi :facepalm:

Jännää että Overwatch on yleisön toimesta äänestetty vuoden eSportsiksi. En väitä vastaan koska itse en muuta eSportsia katso kuin sitä, mutta ainahan sen pelin kohdalla muistetaan vittuilla sille miten kaikki Dota/CS:Go jne. streamit vetää 10 kertaa enemmän katsojia. Että näin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 238
Zelda ansaitsi palkintonsa, olen myös tyytyväinen että Cupheadille meni vuoden palkinto parhaasta graafisesta ulkonäöstä.

En ole itse Super Mario Odysseytä pelannut, mutta onko se muka nyt oikeasti niin hyvä, että ansaitsi myös päästä ehdolle? Ainakaan videoiden perusteella ei näytä niin ihmeelliseltä.
On, oman genrensä ehdottomasti yksi parhaimmista peleistä, ellei paras.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 035
Viestejä
4 243 505
Jäsenet
71 288
Uusin jäsen
Joonasi1996

Hinta.fi

Ylös Bottom